WagoN Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Здравейте! Интересува ме има ли някакъв начин за силов тунинг на този мотор/3.0 220к.с бензин/ И има ли смисъл от чип, защото четох, че с него може да се докара разлика от 25-30к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro_4x4 Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Правилно си прочел. Това е атмосферен мотор, без турбина. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WagoN Публикувано 17 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Преди 9 часа, saab-aero написа: Има вариант за суперчарджър, но цената няма да ти хареса. За приемливи пари може да разкараш катализатора, да зацепиш правилно мотора и да имаш идеални вариатори, ламбда сонда и дебитомер. Чист филтър, ремап и ще се движи прилично колата. Но със сигурност няма как да добавиш 30 коня само с ремап/чип. 10-15 е максимума и то с хубав бензин. Може ли малко повече инфо за този Supercharger - какво точно представлява, каква разлика в конете ще даде и приблизителна цена ? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Питай тук и тук и приятно четене. А....и събирай пари, ако се спреш на този вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Не лоша стратегия е да отделиш някой лев за проверка на наличните коне, шанса е да има не малко избягали, а връщането им ще има ефекта на чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 На тоА бензинов душегуб като знам колко пари са му само вариаторите.... А не е като да не умират..... Иначе сигурно като нов е бил доста приятен за каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 On 21.10.2018 г. at 10:35 AM, vladi said: На тоА бензинов душегуб като знам колко пари са му само вариаторите.... А не е като да не умират..... Иначе сигурно като нов е бил доста приятен за каране Е колко да са ... колкото струва колата ... а и блока ако е чао тогава става интересно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WagoN Публикувано 6 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2018 На 10/21/2018 at 10:35, vladi написа: На тоА бензинов душегуб като знам колко пари са му само вариаторите.... А не е като да не умират..... Иначе сигурно като нов е бил доста приятен за каране Ами от личен опит 1.8Т и 1.9 150к.с ги разфасовам в градски условия..а на дълго го изпробвах до 240км няма проблеми.. - "душегубът" ??? На 10/19/2018 at 22:20, DLS написа: Не лоша стратегия е да отделиш някой лев за проверка на наличните коне, шанса е да има не малко избягали, а връщането им ще има ефекта на чип под "връщане" какво имаш предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Преди 7 часа, WagoN написа: Ами от личен опит 1.8Т и 1.9 150к.с ги разфасовам в градски условия.. Тооо това си е за гордост... с 2 цилиндъра повече, почти х2 обем на двигателя и над 50 к.с. разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 8 hours ago, WagoN said: Ами от личен опит 1.8Т и 1.9 150к.с ги разфасовам в градски условия..а на дълго го изпробвах до 240км няма проблеми.. - "душегубът" ??? под "връщане" какво имаш предвид Moя опит много коли от тия години показва, че всичките са много по-малко коне отколкото са били като нови. Това вече важи и за турбо моторите обаче, 1,8Т стана на 20години. В общия случай масово 30% от заводската тяга я пиши бегала по ред причини. Обикновено не е проблема ниската компресия или амортизирани глави, а че цялата периферия, датчици, вариатори и каквото още има там и е било много готино като ново вече е леш на 10++ години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WagoN Публикувано 7 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Преди 4 часа, GTX3071R написа: Тооо това си е за гордост... с 2 цилиндъра повече, почти х2 обем на двигателя и над 50 к.с. разлика Ами не, че нещо ама с атмосферен мотор и с турбиниран мотор в града са 2 напълно различни неща.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Пази се някое читаво S3 с ремап да не те хване в града, че ще разбереш колко са различни нещата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WagoN Публикувано 7 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 (Редактирано) Колега, колата ми е 6к, това, че някой с кола за 10 и набити още 3-4 върви повече, мислиш ли че ще ме впечатли ?? Редактирано 7 Ноември 2018 от WagoN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 (Редактирано) S3 8L отдавна е доста под 10 (все пак говорим за 1.8Т), а ремапа е равен на едни дискотечни пари... та опитай пак Редактирано 7 Ноември 2018 от GTX3071R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 На всичкото отгоре и разни голфчета МК2 с 1.8T 20v. се понаправиха.Тогава работата става за рев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 "Душегуб" написах, щото тоя мотор от бензиновите е най-трошлив, като при дизелите 2,5тди Та затова. Иначе ако 1.8т е читав, и с някакъв ремап, може и да са на кантар нещата. Но да не разводняваме темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване