autounion Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 здравейте колеги отдавна не съм влизал във форума. та на въпроса, някой беше писал как промива парното с оксалова киселина не помня колко време се държи разтвора във радиатора. някой ако се сеща да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 31 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 и ако се наложи смяна каква марка да взема - swag, meyle, van wezel ili valeo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Valeo или Behr.И не си губи времето с промивки,а го сменяй.Идва зима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 (Редактирано) От евтините Meyle. Може би и Swag, Vemo да са що-годе читави. Иначе Behr. Редактирано 31 Октомври 2018 от 6matkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 2 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 и все пак да питам някой ако знае колко мл. течност събира радиатора. защото като го промивах изкарах около 400 гр. течност. а водата си върви нормално. та си мисля ,че цялата работа е от клапите. но пак трябва да се разглобява табло. а във сервиза ми искат 130лв. за тази операция без радиатора. та и тая зима ще карам така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 Искат щото си е работа и то доста. Течността преминава, но има вероятност преградата между входа и изхода да е нарушена, и от там да пропуска ( доста често срещано е ). Та за това се сменя радиаторчето. Навремето имаше едни BNR радиатори, сменил съм преди доста години два такива на различни А4-ки и нямат ядове до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 Истинския радиатор е Behr-Hella, трудно се намира, но това е оригинала. Никога не бих сложил друг. От 6-7 години съм с такъв, Коко ми го намери. Зимата постоянно се караме с жената, не ми дава да пускам парното, задушавала се! Дреме ми, като знам как се сменя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 (Редактирано) Аз писах за оксаловата киселина. В крайна сметка го смених с Бер-Хела от Владо / АСЕ/. Ремонта беше на улицата. Редактирано 2 Ноември 2018 от Костадин1975 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 3 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2018 Много ми е интересно как откачи вътрешните щипки и как си ги монтирал при този начин на разглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 3 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2018 Другата половина която уж е на място , нали е развита отгоре от филтъра на купето и има известна подвижност, което стига да се бърка отзад и да се закопчават щипките. И все пак беше трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване