Jump to content

Евентуална покупка на тт и питания за проблеми и цени


Recommended Posts

Здравейте, приятелката ми иска да си купува нова кола, след като със старата ни помляха и е за скрап. До сега караше кайен 995 3.2 v6 , но намрази джиповете и иска малка кола. Аз лично как да се изразя..... съм стар алфист и все и предлагам алфа спайдър, но тя си е фен на ваг групата и се е спряла на тт около 2003 - 2006 година,, с 6 скорости иска куатро 184 коньовото. 

Изчетох няколко статии за различните модификации двигатели, разбрах че имало , както 225 коньови, така и 150 коньови. Не ръзбирам много този модел, май първа генерация се води, има ли м/у 1998 и 2006 год някакъв фейслифт, по който да се разпознае годината на колата, освен по стъклата. За моторите, чета , че май 184 коня мотора е най - здрав . Интересувам се от цени за обслужване, скрити дефекти и проблеми, които трябва да се гледат при огледите. Не бързаме така че ще се убият 2-3-4 месеца в търсене на правилната кола. Бюджетът за покупка е около 5000 - 5500 лв за ауди специално. Без да искам да обидя съфорумците, аз съм си със сърце на алфа и един спайдър 3.2 V6 би бил според мен по - практичен, но както казах, колата не е за мен. Четейки на някои места са озадачих, че аудито го сравняват с голф, което не ми се понрави особено. Аз лично съм имал две аудита, от които бях доста доволен да съм честен, само ремонта на една скоростна кутия ми излезе 4000 лв на 3.3 битурбо дизел. Та всъщост от цените на ремонтите се плаша най - много. Тази кола е масова и предполагам има тук много собственици, които ще дадат адекватни и обективни мнения от първа ръка . 

И на последно място, кое е по - удачния вариант - кабрио, или с таван . Гледам цените им са еднакви по сайтовете  Да едното е двуместно, което го прави още по - непрактично, пък и разваля женски прически, както Кларксън в едно от предаванията си каза ::)) , но пък ми се струва по - някак симпатично, другото има задна седалка, на която евентуално можеш да сложиш малкото си куче, ако не е ротвайлер де . Аз лично нямам никакви идеи 

Редактирано от stefan Caromov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма да я карам , няма защо да мразя марката. Като гледам цените в мобилето , започват от 3000, така че мисля , че за пет - пет и нещо би се намерил свестен екземпляр. В тези пари не влиза първоначалното обслужване все пак. Впрочем не знам застрахователите колко ще дадат за джипа, идеята е с парите от застрахователите да се направи покупката 

Редактирано от stefan Caromov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, stefan Caromov написа:

Впрочем не знам застрахователите колко ще дадат за джипа

При Тотал щета практиката е 70% от застрахователната стойност на МПСто, ако е регресивна щетата се чака малко повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и при ТТ има 3.2 мотор(същия като на Кайена), но предполагам цената е доста по-висока от заделения бюджет, а и не знам какво предлагане има на нашия пазар. ТТ-то е на една платформа с А3, Голф, Бийтъл, Леон, Октавия и др., затова се правят сравнения между тези модели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора,за коя Алфа Ромео с 3.2 V6 мотор става дума,Брера или ГТА?

Относно Ауди ТТ 8N важното е да се намери запазен автомобил,след 2000 г.,с ESP система.И при него има 3.2VR6 мотор(вграждан 2003-2006 г.),същия като в Голф R32,но е по-рядък на пазара и държи висока цена.Две кутии-6 степенна механична и 6 степенна автоматична DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...