Vachkov Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Здравейте , миналата зима имах проблем с акумулатора (беше си заминал още както я купих) но цяло лято изкара и зимата разбрах че е заминал :Д , смених го , след 2 месеца новия си замина , мерих алтернатора и зареждаше 13.8 , върнах акумулатора (излезна че е дефектен нещо )и взех нов и повече проблеми до края на зимата и цяло лято не съм имал , сега като паднаха температурите ден - два и пак проблеми - акумулатора е на 20% , един приятел вика дай да проверим пак алтернатора и лол , зарежда на 12.8.Имам 2 въпроса : 1 - може ли да не го зарежда правилно защото взех марка Topla и несъм обучавал колата (като го взимах незнаех че трябва да се обучи) ? 2- алтернатора на лесно место ли е и лесно ли се сваля , за да ида да взема регулатор и да го сменя , понеже предполагам че ако има проблем динамото ще е от него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Какво е напрежението на акумулатора когато колата го дава че е на 20% ? Виж също да не би да имаш утечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Ако е 3.0 2.7тди цялата муцуна се дарпа за да излезе алтернатора.Но ако си по сръчен може и на място да се смени релерегулатора.1час работа на подемника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 за алтернатора - виж си диодите и колко наистина излиза след него. Виж си и клемите пред пасажерското място под капака, в много случаи до тях стигат 14V, а след тях към акумулатора тръгват под 13V - пипни ги дали са топли след използване на колата. Щом си на 20% явно, че недозарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Акумулатора беше на 11.9 v но след карана кола , утечка несъм търсил но ще проверя , изгоря ми единия външен стоп (диоден е) и гледам че някой го е отварял и е правил нещо по него , нищо чудно да прави проблеми ...Ще проверя и клемите колко дават . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 (Редактирано) Да, недозареден е. След каране трябва да е поне 12,5 волта. При запален двигател трябва да мериш поне 14 волта на самия акумулатор, иначе не можеш да го заредиш до 100%. Ти мериш 12,8, така ли? Редактирано 15 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 (Редактирано) да , напълно вярно , всичко спряно (вечерно време) 13.2волта , пускам фарове и там каквоте се сетя - 12.8 - 12.9 волта...Това нали на запалена кола Редактирано 15 Ноември 2018 от Vachkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Пробвай да вкараш някакъв кодинг за нов акумулатор от съществуващите в списъка, да знае бат. мениджъра, че има нов акумулатор. И виж тогава колко ще дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 1 hour ago, Vachkov said: да , напълно вярно , всичко спряно (вечерно време) 13.2волта , пускам фарове и там каквоте се сетя - 12.8 - 12.9 волта...Това нали на запалена кола Минах през същия филм наскоро, алтернатора си беше отишъл. След ремонта - 14.4 волта и не мърда без значение консуматорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 16 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Така , днес след 30км каране , спрях и се заех с мерене , 12.9волта на работешта кола , смених кодинга с др акумулатор , пак меря 13.2 волта и варира 13.05 , 13.15 , 13.2 , отидох отпред да премеря 13.4 волта.Реших че ще ремонтирам алтернатора - нов регулатор ли там как се води , но ще е другата седмица че сега почивните дни работя Ще споделя какво се е случило ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 17 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 (Редактирано) Колега, нормалните показания при мен са (при запален двигател): Редактирано 19 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 (Редактирано) @trackersoft: колко ти е battery SOC (state of charge)? Дава ми го на 100 зареден battery state мисля беше, но онзи ден battery SOC беше на 80%. Редактирано 17 Ноември 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 17 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 (Редактирано) Колега, 100% ми го дава. Предполагам че процента пада когато колата не се кара и акумулатора се разрежда. Редактирано 19 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 (Редактирано) В общи линии процентите съответстват на напрежението по следния начин: Само че с тези 13 волта напрежение при заряд ще трябва страшно много време да го зареди до 100% ако изобщо е възможно. (Ме мисля че е възможно.) Редактирано 17 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 23 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги , проблема е отстранен ! Оставих я в сервиз (не ми беше лесно понеже 3-4 сервиза ми отказаха) и ми казаха че алтернатора е ок , но съм имал проблеми с масите на кабелите и трудно завъртал стартера и не зареждало правилно акумулатора.Срещо 50лв и един ден без кола всичко е оправено .Не ми светеше единия външен стоп (лед е) и имах грешка за вихрови клапи - сега светна стопа и нямам грешка вече :Д Редактирано 23 Ноември 2018 от Vachkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване