mitaka359 Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 (Редактирано) Не знам как точно да го формулирам но , ще опитам. Не зависимо колко е студено колата си пали от четвърт . Спира жената до магазина и след 15-20 мин. излиза и колата не пали, отивам пробвам и не иска да пали -върти мотора но не пали . След 3-4 часа пробвам и от пали от раз - това не е единичен случай , прави го почти винаги. Някакви насоки от къде да започна . Редактирано 15 Ноември 2018 от mitaka359 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 датчик колянов или разпределителен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Насочи се към датчик колянов вал, той прави проблем на топъл мотор. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Прочети я с VCDS, тя ще си каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 може да няма грешка и да е датчика все пак. Но задължително се проверява с комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 16 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Благодаря за отговорите , утре ще я видим на компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 А при един авер много странно като загрее стартера почва мудно да върти .. все едно не му стига тока. Стартера е чисто нов , акомулатора също. Някакви идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 9 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 След като проверихме колата с VCDS показа ,че няма сигнал с датчика на коляновия вал. Купих по интернет датчик DELPHI и уж ми го смениха в сервиз, казвам уж защото не съм присъствал на смяната. След като взех колата ги попитах " Надявам се че сте изчистили грешката" , отговора бе " Да". Три дена нямаше проблем и на четвъртия жената звъни и казва " Колата пак не пали" , ходих при познат с VCDS и пак показва : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Виж да нямаш протрита или нагоряла инсталация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 9 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Цитат Ще проверя още веднъж но , на пръв поглед нищо нередно не се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 (Редактирано) Преди 1 час, mitaka359 написа: Като гледам мотора е 2.0 tdi PD. Проверете синхронизацията на ангренажа ( и софтуерно и физически), проверете дали е натегнат ремъка в норма, проверете дали монтирания и стария датчик са за този мотор (имат разлика заради броя зъби на гривната на разпределителния вал), проверете дали датчика си е легнал правилно на мястото (въпреки, че има стопорен пин позволява да мърда 1мм около вита и ако е леко под ъгъл или малко по далече пак дава същата грешка),проверете от датчика до ЕКУ-то дали няма кабели с нарушена изолация или да не опират на маса. Редактирано 9 Декември 2018 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Относно синхронизацията на ангренажа е трудна мисия за мен но, от 3 години съм с нов мотор и съм нямал проблеми , освен ако не са се появили от около1-2 месеца Стария датчик е за този мотор защото е оригиналния и същия е поставен на новия мотор и е нямало проблем 3 години. Новия датчик е закупен точно за този мотор и сменен в BOSCH servise и се надявам че са го поставили точно . Ще започна от кабелите , защото са ми най лесни , всичко друго е много работа ( за мен де). Иначе благодаря за насоките. Между другото така пристигна мотора : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване