Jump to content

Не пали когато мотора е топъл


mitaka359

Recommended Posts

Не знам как точно да го формулирам но , ще опитам.

Не зависимо колко е студено колата си пали от четвърт .

Спира жената до магазина и след 15-20 мин.  излиза и колата не пали,

отивам пробвам и не иска да пали -върти мотора но не пали .

След 3-4 часа пробвам и от пали от раз - това не е единичен случай , прави го почти винаги.

 

Някакви насоки от къде да започна .

Редактирано от mitaka359
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочи се към датчик колянов вал, той прави проблем на топъл мотор.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А при един авер много странно като загрее стартера почва мудно да върти .. все едно не му стига тока. Стартера е чисто нов , акомулатора също. Някакви идеи ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като проверихме колата с VCDS показа ,че няма сигнал с датчика на коляновия вал.

Купих по интернет датчик DELPHI и уж ми го смениха в сервиз, казвам уж защото не съм присъствал на смяната.

След като взех колата ги попитах " Надявам се че сте изчистили грешката" , отговора бе " Да".

Три дена нямаше проблем и на четвъртия жената звъни и казва " Колата пак не пали" ,

ходих при познат с VCDS и пак показва :

 

47578102_216571305935961_4719524881929076736_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mitaka359 написа:

 

Като гледам мотора е 2.0 tdi PD. Проверете синхронизацията на ангренажа ( и софтуерно и физически), проверете дали е натегнат ремъка в норма, проверете дали монтирания и стария датчик са за този мотор (имат разлика заради броя зъби на гривната на разпределителния вал), проверете дали датчика си е легнал правилно на мястото (въпреки, че има стопорен пин позволява да мърда 1мм около вита и ако е леко под ъгъл или малко по далече пак дава същата грешка),проверете от датчика до ЕКУ-то дали няма кабели с нарушена изолация или да не опират на маса. 

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно синхронизацията на ангренажа е трудна мисия за мен но, от 3 години съм с нов мотор и съм нямал проблеми ,

освен ако не са се появили от около1-2 месеца

Стария датчик е за този мотор защото е оригиналния и същия е поставен на новия мотор и е нямало проблем 3 години.

Новия датчик е закупен точно за този мотор и сменен в BOSCH servise и се надявам че са го поставили  точно .

Ще започна от кабелите , защото са ми най лесни , всичко друго е много работа ( за мен де).

 

Иначе благодаря за насоките.

 

Между другото така пристигна мотора :

IMG_0146.JPG

IMG_0152.JPG

IMG_0150.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...