Jump to content

Боботене във въздушният филтер


toni0023

Recommended Posts

Има шум в въздушният филтер 

Бобито при даване на газ пак се чува по малко върви и харчи повече 

КАКВО МУ Е?

1;9;ТДИ 130 КОНЯ 

 

Редактирано от toni0023
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омекнали или съсипани повдигачи на клапаните. Евентуално и заминал разпределителен вал и лагери.

Трябва да се сменят.

От къде си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерете компресия. Съмнявам се някой клапан не затваря. А защо, ще  се види като се разглоби

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Schnura написа:

Омекнали или съсипани повдигачи на клапаните. Евентуално и заминал разпределителен вал и лагери.

Трябва да се сменят.

От къде си?

Кюстендил

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих могъл да те насоча в София, къде могат да ти ги сменят.

В Кюстендил не знам.

Да си знаеш, че това си е хронично на 1,9 тди моторите.

Дет' се казва "бил съм го тоа тупАн". :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам точно.

Аз правих много неща на веднъж.

Колегата @cvetan83 би могъл да ти отговори на въпроса.

Моята кола той я прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вала и лагерите не знам, ама повдигачи за 80лв няма, освен ако не са някой грозен ментак. Повдигач ина е около 20лв без отстъпка, това са 160лв за всичките.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка да.Точно така Ина повдигач от черните е около 20лв броя.Лагерите бяха май 80 не помня точно.Минах и аз по същия път само че със втора употреба вал.

Редактирано от loshia.1993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Значи.....без значение дали си сменил вала или само повдигачите, за целта са демонтирани дюзите. По правило високо якостните болтове, които крепят дюзите развият ли се по каквато и да е причина, се заменят с нови. Рядко обаче се прави по предписание. 

А за реглажа на дюзите всъщност не съм сигурен..... когато аз сменях вал, повдигачи и т.н.....така и така всичко беше отворено, си смених други дреболии, включително ремонтния комплект О-пръстени на дюзите /струват стотина лева и са на Bosh/, тогава реглажа на дюзите е задължителен, защото при поставянето на новите пънчета, няма как да няма разлика спрямо настройката преди това.

Попитай в читав сервиз дали се налага регулиране, то все пак е на компютър няма разглобяване! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

На ПД няма регулиране на дюзите чрез компютри докато са в мотора.

За да смениш О-пръстените не е необходимо да се расглобяват инжекторите по какъвто и да е начин. Какви пънчета визираш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...