toni0023 Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 (Редактирано) Има шум в въздушният филтер Бобито при даване на газ пак се чува по малко върви и харчи повече КАКВО МУ Е? 1;9;ТДИ 130 КОНЯ Редактирано 19 Ноември 2018 от toni0023 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Омекнали или съсипани повдигачи на клапаните. Евентуално и заминал разпределителен вал и лагери. Трябва да се сменят. От къде си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 (Редактирано) Мерете компресия. Съмнявам се някой клапан не затваря. А защо, ще се види като се разглоби Редактирано 19 Ноември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni0023 Публикувано 19 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 (Редактирано) Преди 18 часа, Schnura написа: Омекнали или съсипани повдигачи на клапаните. Евентуално и заминал разпределителен вал и лагери. Трябва да се сменят. От къде си? Кюстендил Редактирано 20 Ноември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Бих могъл да те насоча в София, къде могат да ти ги сменят. В Кюстендил не знам. Да си знаеш, че това си е хронично на 1,9 тди моторите. Дет' се казва "бил съм го тоа тупАн". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni0023 Публикувано 19 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 (Редактирано) Колко излиза ремонта горе долу Редактирано 20 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Не знам точно. Аз правих много неща на веднъж. Колегата @cvetan83 би могъл да ти отговори на въпроса. Моята кола той я прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni0023 Публикувано 19 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 (Редактирано) Мерси колега утре тръгвам по майстор Редактирано 20 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Зависи какви части ще ползваш.Ако са нови и хубави само вала е към 350лв 80лв повдигачи и лагери към 100лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 За вала и лагерите не знам, ама повдигачи за 80лв няма, освен ако не са някой грозен ментак. Повдигач ина е около 20лв без отстъпка, това са 160лв за всичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 (Редактирано) Моя грешка да.Точно така Ина повдигач от черните е около 20лв броя.Лагерите бяха май 80 не помня точно.Минах и аз по същия път само че със втора употреба вал. Редактирано 21 Ноември 2018 от loshia.1993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni0023 Публикувано 2 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 600лв смених всичко колата е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Браво! Мина ли след това реглаж на дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni0023 Публикувано 3 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Не и това ли трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Значи.....без значение дали си сменил вала или само повдигачите, за целта са демонтирани дюзите. По правило високо якостните болтове, които крепят дюзите развият ли се по каквато и да е причина, се заменят с нови. Рядко обаче се прави по предписание. А за реглажа на дюзите всъщност не съм сигурен..... когато аз сменях вал, повдигачи и т.н.....така и така всичко беше отворено, си смених други дреболии, включително ремонтния комплект О-пръстени на дюзите /струват стотина лева и са на Bosh/, тогава реглажа на дюзите е задължителен, защото при поставянето на новите пънчета, няма как да няма разлика спрямо настройката преди това. Попитай в читав сервиз дали се налага регулиране, то все пак е на компютър няма разглобяване! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 На ПД няма регулиране на дюзите чрез компютри докато са в мотора. За да смениш О-пръстените не е необходимо да се расглобяват инжекторите по какъвто и да е начин. Какви пънчета визираш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване