zafirovp Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Здравейте, От 2 години търся следния проблем: Когато карам с масло над 6000-8000 км лампата за ниско ниво на маслото започва да свети постоянно. Това ме кара да мисля че след определен пробвг вискозитета на маслото пада драстично и датчика в картера си мисли че нивото е ниско. Последните 3 смени съм карал със следните масла: Castrol edge 5w40 Motul 5w40 Motul 10w40 Когато карам с 5w40 лампата започва да свети след 6000км. Последната смяна сложих 10w40 за пробва и лампата започна да свети след 8000км. Някакви идей как да проверя за наличие на нафта или антифриз в маслото? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 (Редактирано) Просто пада нивото, демек гори ти малко масло. След 8000 км колко доливаш за да изгасне - нещо в порядъка на 300 милилитра? Колегите с дизели да кажат дали е нормално да гори толкова. Редактирано 23 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 А защо не си видиш маслената помпа,на тези километри, където споменаваш, че е колата, със сигурност не е в цветущо здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Колегата ми се струва, че не смята, че пада нивото, а само че светва лампата. Лампата светва и ако не е в ред маслото. Може и да не е в ред датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Ако има нафта в маслото ще мирише а ако има антифриз става като боза и щеше да си разбрал.Този датчик доколкото ми е известно мери не само нивото а и други показатели на маслото и може да свети ако маслото не му "харесва" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Кои са тия други показатели?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamze07 Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Колега аз имах същия проблем на В7-цата карах с 5W30 реших да пробва 5W40 смених го че нали километрите със сигурност са доста повече от това което пише на таблото! И пак светваше лампата след определен пробег и по агресивно каране!! Смених капака на клапаните защото се оказа че е задръстен филтъра на картерната вентилация Провери си картерната вентилация турбото и всички гарнитури да няма теч някъде Да и аз не съм доволен от castrol edge 5W30 5W40 просто явно си губят вискозитета и качеството при определен пробег и си мисля че не държат на темперетура!! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Датчикът мери нивото чрез загряване и измерване на времето, за което се охлажда - време за спадане температурата от еди колко до еди колко си. Не знам какво друго може предизвика по-бавно или по-бързо охлаждане и да отчете, че е не е наред маслото. Сигурно като стане по-рядко, като влезе нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Преди 6 часа, zafirovp написа: Здравейте, От 2 години търся следния проблем: Когато карам с масло над 6000-8000 км лампата за ниско ниво на маслото започва да свети постоянно. Това ме кара да мисля че след определен пробвг вискозитета на маслото пада драстично и датчика в картера си мисли че нивото е ниско. Последните 3 смени съм карал със следните масла: Castrol edge 5w40 Motul 5w40 Motul 10w40 Когато карам с 5w40 лампата започва да свети след 6000км. Последната смяна сложих 10w40 за пробва и лампата започна да свети след 8000км. Някакви идей как да проверя за наличие на нафта или антифриз в маслото? Sent from my iPhone using Tapatalk Бих те посъветвал да пробваш с масло Redline 5w-30. Ако не е тайна, от къде си купуваш маслото, защото ментета има бол? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 24 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 (Редактирано) Нивото е на макс винаги без доливане, нямам проблем с реално падане на нивото, само лампата свети. Маслото го изключваме да е менте, пробвано е с масло от България, Италия и накрая Германия за да съм на 100% сигурен че не е менте. Ако източа маслото и го оставя да седи 1-2 дни в някакъв съд дали ще се отдели нафтата/антифриза от самото масло или се смесва и не си личи? Редактирано 24 Ноември 2018 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 А с друг датчик пробва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Да, пробвах всичко възможно. Нещо се случва с маслото което кара колата да си мисли че трябва да се долее. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Сменил си и датчика ли? този на картера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Колегата да уточни като светне въпросната жълта лейка каво изписва "min" или "sensor". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Oil Level Min и ако отворя капака на двигателя се лампата се изключва за 70км, което е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 (Редактирано) Предния капак ресетва датчика... Сигурен съм,че не е от маслото обаче. Редактирано 25 Ноември 2018 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 (Редактирано) Ами дано, но защо тогава започва да свети само след 6-8000км и веднага щом го сменя проблема изчезва. Всякакви идей ще са полезни, 99% от причините вече съм ги елеминирал. Колата е на 400 000 + км. 10в40 не го пипа изобщо за 10 000 км, 5в40 от максимум пада до минимум преди смяна. Показанията на дюзите са ок, колата върви добре, не пуши, но е странно че почти не гори масло на толкова голям пробег. Вече си мисля че колата гори масло, но някоя дюза пикае и затова нивото е винаги на макс, а след 10 000 км в картера има повече нафта от масло. След смяна на маслтото обаче не се чува осезаема разлика в мотора, ако имаше примеси предполагам шеще да тропа на празни обороти като трактор? Редактирано 25 Ноември 2018 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Има доста логика в това разсъждение. Само ми се струва че е голяма случайност как двигателя е постигнал такова равновесие, където количеството дизел което влиза от пикаещата дюза е равно точно на количеството изгорено масло, така че нивото ти да не мърда. Защо не сравниш вискозитета на старото и новото масло при следващата смяна? Най-лесния начин в домашни условия са две еднакви пластмасови чашки с две еднакви дупки. Разликата във времето на изтичане през дупката представлява разлика във вискозитета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Разлика ще има, ама кой може да каже дали е само от амортизацията на маслото или от наличие на нафта в него. Освен да го дадеш за химически анализ, не знам колко би струвало и дали може да даде смислени резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Преди 9 часа, zafirovp написа: Ами дано, но защо тогава започва да свети само след 6-8000км и веднага щом го сменя проблема изчезва. Всякакви идей ще са полезни, 99% от причините вече съм ги елеминирал. Колата е на 400 000 + км. 10в40 не го пипа изобщо за 10 000 км, 5в40 от максимум пада до минимум преди смяна. Показанията на дюзите са ок, колата върви добре, не пуши, но е странно че почти не гори масло на толкова голям пробег. Вече си мисля че колата гори масло, но някоя дюза пикае и затова нивото е винаги на макс, а след 10 000 км в картера има повече нафта от масло. След смяна на маслтото обаче не се чува осезаема разлика в мотора, ако имаше примеси предполагам шеще да тропа на празни обороти като трактор? По спомен нашите кошници е препоръчително да се карат с 5w30 или 5w40. Масло с 10w зарад турбината не е добре да се слага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Според мен нямаш нафта в маслото. Пикаещата дюза в горе-долу константна , рзхода на масло не. Тоест. На новото масло ще се вдига нивото, а със старо, ще си стои на ниво. Та прегледай датчика на картера, и окабеляването му. Тоя датчик мери до къдв се нагрява, и колко бързо изстива маслото. Кората под мотора може да оказва някакво влияние....а може и не. Не е толкова скъп тоя сензор,че да бутне собственик на модерен душегуб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 на стария душегуб е същия датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Отделно се описва проблем от 3 смени на маслото поне, тая дюза колкото и малко да е пикаела, до сега проблема ще се е задълбочил до степен промиване на бутало. А за 30к км, ще се увеличило пикаенето и ще покаже на вагком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване