Jump to content

Audi A4 B7 2.0TFSI 200к.с Quattro, 6-ст Tiptronic


Recommended Posts

Знам че има изписано доста по темата, а и вече са стари автомобили, но бих искал да попитам колегите с B7 (седан, но смятам че и тези с Avant биха могли да помогнат) с двигател 2.0TFSI 200к.с. Quattro със 6 степенна автоматична скоростна кутия (Tiptronic). Бихте ли могли да ми кажете слаби страни на автомобила, 'детски болести' и скъпи ремонти? Какво дава дефект и прави проблеми при пробег около 150-160хил.км и след това? Като цяло надежден автомобил ли е? Идвам от друга марка и съм леко предубеден и почти неинформиран, ще се радвам на всякакво инфо! Единственото което знам е за разхода на масло, но като се има предвид че автомобила е бензин с турбо това е нормално. Маслената помпа е скъп консуматив, бензиновата също. Изненади от окачването? Това quattro как е (до сега съм карал само на задно), да създава някакви проблеми? Tiptronic кутията добра ли е? Турбото държи ли? Електроника? На какво трябва да обърна като цяло внимание при покупка?
Благодаря ви предварително! ??

45261598_1938836463085919_6522914330202079232_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола, тази комбинация си е търсена. Аз това, което знам за този модел, като проблем, е харченето на масло. От моя гледна точка, за тези години и километри е нещо напълно нормално. Куатрото ще е последното нещо, което ще ти създаде проблем, доста здраво като цяло. Типтроника е по-добрият вариант от мултитрошника, горе долу съм чувал за цени от порядъка на 1000 лева за  хидротрансформатор, цена за рециклиране на цялата кутия е около 3 хиляди, но разбира се може да съм напълно в грешка със сумите, така че ако други колеги имат по-точна информация нека я кажат, аз не претендирам. Турбото също е здраво, но като всяка една кола с турбо, ако е на много километри не се знае кога може да сдаде багажа, има го потенциален вариант по всяко време. Друго, което се сещам при покупка на този двигател, е  да се слуша веригата между валовете да не трака, обтегача доста често сдава багаж и е силно препоръчително да се смени заедно с целия комплект верига, обтегач и гарнитурки. Надявам се да съм бил полезен с нещо, ако ти харесва(което е най-важното за мен, пари ще се дават със сигурност и не малко за коли на толкова години) караш я някъде да я погледнат и смело напред. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да я гледат? Ако е тази от снимката....не е ли в щатите т'ва?

Бе те пари ще се дават, ама смело...смело, колко да го дава смело :nixweiss:

Само хидрото може и да не му го оправят или пък ще има условности. Пък и ей така 3 марки за кутия....

Поне 2К+ за оправяне на "разхода" с маслО, ако има такъв.... и смелостта се изпарИ :hilezh:  Всъщност ако е на истински 150-160К  и се върже на 5К лева....тогава смело напред. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Където искат да я гледат, ясно е, че нямам предвид зъболекар, а сервиз или майстор, на който колегата може да разчита. За кутия толкова, който го е страх от подобна сума, да не кара автоматик, това е истината, а не да му трепери ще се счупи ли, няма ли да се счупи. Що са касае до маслото, ти го каза, ако има такъв се оправя и се дават тези пари ако искаш да караш. За това казвам смело, защото пари ще се дават и то много. Колата е един скандален разход, който само смуче и то сериозни суми, за това казвам, че ако човек се е нагласил да купува подобни коли на по 12-13 години пари ще се дават, дали ще е 2к за масло или кутия или верига. Друг е моментът, че ще е доста трудно и трите наведнъж да трябва да се оправят, тогава вече не смятам, че е разумно и рентабилно да се взима, но в някакъв период от време тези ремонти ще се правят, неминуемо е.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с разход на масло този двигател. Карам същия модел от нова вече 12 години и е на 185 хил км., само че не Куатро и е с Мултитроник. Най-скъпия ремонт до сега беше смяна на ангренажен ремък на 125 хил. км. На второ място се нарежда смяна на двата предни спирачни диска и на трето смяна на задна главина заради разбит лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на масло по 1л./1000 км.+ е проблем на двигателя на следващия модел В8 с ЕА888(тях само един колега от форума ги оправя за под 1000 лв. :hilezh:) .Този тук е ЕА113 и разхода на масло си е като на 1.8Т.Веригата и обтегача на валовете са евтини и не са болка за умиралка.Привода на помпата високо налягане е хубаво да се провери и смени, ако има наченки на износване оригинален е под 100 лв. Маслената помпа е скъпа, но това, че е консуматив са митове и не отказва по-често от на 1.8Т , демек между рядко и никога особено ако е карана с хубави и редовно сменяни масла без лонглайф простотии.Помпата високо налягане се случва да сдаде багажа, но чак консуматив не е  струва между 400-600 лв. в зависимост как те прекарат.Най вероятно ще се наложи смяна на картерна вентилация -клапана и двата пластмасови маркуча около стотина лева и малко.Като цяло си е здрав мотора, вече автомати и т.н. къвто ти е късмета .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слушаш някои колеги, кола няма да си купиш ! Карам такава вече шеста година и единственият по- сериозен разход е обтегач на веригата, по спомен към 500 лева , че беше отдавна. Разходът на масло при мен е 700-800 грама на 10 000 км.,който иска да вярва... Маслената помпа си е скъпичка, ама аз засега съм метър...:hilezh:.Окачването е здраво, куатрото не го мисли въобще, моята е на 215 000 х.к. и е ръчка...забравих да уточня. Разходът си е високичък...градско си пердаши 13-14  и повече в задръствания, на дълго може да падне и на 7,5, ама аз нямам нерви :hilezh:.Като цяло, ако търсиш икономичност, не е твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на икономичност може да има решение, например с л@нди

2300 - 2500 лв. обявиха за този мотор. Вече колко газ/бензин - после ще стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...