a4all Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 (Редактирано) Здравейте, колеги! Имам сериозен проблем относно губене/теч на антифриз на Audi A4 B6, 1.9 TDI, 130к.с. Проблема е от месеци, да не кажа и повече от година. Намирани са всякакви течове вкл. по датчици, маркучи и пр. Сменени са няколко маркучи, датчик за темп., водна помпа, термостат, тандем помпа-та също, тройника/фланеца, който е зад двигатела също. Въобще не мога да се сетя за нещо което не е претърпяло смяна. Капачката на разширителния съд е сменяна също неколкократно, но без резултат. Видими течове няма! Губи сериозно количество антифриз при дълъг път, като се кара във високи обороти или примерно от 100км/час нагоре. На примерно 200км. отсечка светва лампата за минимума. По - интересното е, че след намиране на теч и отстраняването му, винаги антифриза си намира друг път и почва да тече от другаде. При последната смяна на някъв маркуч и тандем помпа, започна да излиза от капачката на разширителния съд. Единственото нещо, което не е прегледано до сега е глава-та. Но много "майстори" се съмняват, че е от нея. Маслото и антифриза са чисти. Много ще съм Ви благодарен за помощ и компетентното Ви мнение. П.П. Мокета не е мокър. Проблеми с парното няма. Редактирано 2 Декември 2018 от a4all Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 (Редактирано) Антифриза какъв е? Има ли ръжда в него? Прилича на проблем с киселиността на антифриза. Ако е така...късно е за всичко, разял е основно. Ако не, се очертава проблем с главата. Редактирано 2 Декември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4all Публикувано 2 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 (Редактирано) Преди 18 часа, loshdancho написа: Цитиране на предходно мнение! Антифриза е червен и винаги колата се е карала с такъв цвят. Ръжда няма, както споменах и по горе, всичко е чисто. Интересното е, че винаги като излезе теч от нещо и се смени дадената част/маркуч и т.н. След това пак си намира слабо място от някъде да излиза. Мисля си, че се получава много високо налягане и избива от където е най - слабо. Редактирано 3 Декември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Що не си направиш един тест за наличие на изгорели газове в охладителната система ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 99% глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 При сериозна загуба на антифриз , винаги главата е първият заподоздрян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Колега, ако си от София може да ти се препоръча сервиз, където действително да разберат какъв е проблема. Иначе....ако всеки път избива от някое съединение, или маркуч......най-вероятно няма нищо с главата. Тя е "основния заподозрян" когато течността изчезва безследно........според описанието ти.....при теб няма нищо такова. Вече дали е свръх налягане или нещо друго..... трябва да каже специалист. Дано няма скъпи ремонти! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Маслото и антифриза са чисти ... Те може да са си чисти и антифриза за излиза през ауспуха ... Според мен е прегоряла гарнитура или пукната глава. По вероятно е второто ама дано е само гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Тая кола ако гори 2-3л ангифриз за 200км трябва да пуши много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4all Публикувано 3 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Преди 3 часа, Fireblood написа: Колега, ако си от София може да ти се препоръча сервиз, където действително да разберат какъв е проблема. Иначе....ако всеки път избива от някое съединение, или маркуч......най-вероятно няма нищо с главата. Тя е "основния заподозрян" когато течността изчезва безследно........според описанието ти.....при теб няма нищо такова. Вече дали е свръх налягане или нещо друго..... трябва да каже специалист. Дано няма скъпи ремонти! Успех! В София живея, колата също е тук. Ако би ми препоръчал някой да отида да я погледне. Че съм минал през 2ма, 3ма, които уж казват че няма как да е глава или гарнитура, но може просто да не им се занимава. Преди 1 час, Passi написа: Тая кола ако гори 2-3л ангифриз за 200км трябва да пуши много. Вечерно време като карам и като я настъпя, ако има светлина се вижда че пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Ще ти пиша ей сега на лично..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване