Jump to content

Много голям проблем с антифриз


a4all

Recommended Posts

Здравейте, колеги!
Имам сериозен проблем относно губене/теч на антифриз на Audi A4 B6, 1.9 TDI, 130к.с. Проблема е от месеци, да не кажа и повече от година. Намирани са всякакви течове вкл. по датчици, маркучи и пр. Сменени са няколко маркучи, датчик за темп., водна помпа, термостат, тандем помпа-та също, тройника/фланеца, който е зад двигатела също. Въобще не мога да се сетя за нещо което не е претърпяло смяна. Капачката на разширителния съд е сменяна също неколкократно, но без резултат. Видими течове няма! Губи сериозно количество антифриз при дълъг път, като се кара във високи обороти или примерно от 100км/час нагоре. На примерно 200км. отсечка светва лампата за минимума. По - интересното е, че след намиране на теч и отстраняването му, винаги антифриза си намира друг път и почва да тече от другаде. При последната смяна на някъв маркуч и тандем помпа, започна да излиза от капачката на разширителния съд. Единственото нещо, което не е прегледано до сега е глава-та. Но много "майстори" се съмняват, че е от нея.
Маслото и антифриза са чисти.
Много ще съм Ви благодарен за помощ и компетентното Ви мнение.

 

П.П.
Мокета не е мокър. Проблеми с парното няма.

Редактирано от a4all
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза какъв е? Има ли ръжда в него?

Прилича на проблем с киселиността на антифриза. Ако е така...късно е  за всичко, разял е основно.

Ако не, се очертава проблем с главата.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, loshdancho написа:

Цитиране на предходно мнение!

Антифриза е червен и винаги колата се е карала с такъв цвят. Ръжда няма, както споменах и по горе, всичко е чисто.
Интересното е, че винаги като излезе теч от нещо и се смени дадената част/маркуч и т.н. След това пак си намира слабо място от някъде да излиза. Мисля си, че се получава много високо налягане и избива от където е най - слабо.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си от София може да ти се препоръча сервиз, където действително да разберат какъв е проблема.

Иначе....ако всеки път избива от някое съединение, или маркуч......най-вероятно няма нищо с главата. Тя е "основния заподозрян" когато течността изчезва безследно........според описанието ти.....при теб няма нищо такова. Вече дали е свръх налягане или нещо друго..... трябва да каже специалист. Дано няма скъпи ремонти! Успех!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото и антифриза са чисти ... Те може да са си чисти и антифриза за излиза през ауспуха ... Според мен е прегоряла гарнитура или пукната глава. По вероятно е второто ама дано е само гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Fireblood написа:

Колега, ако си от София може да ти се препоръча сервиз, където действително да разберат какъв е проблема.

Иначе....ако всеки път избива от някое съединение, или маркуч......най-вероятно няма нищо с главата. Тя е "основния заподозрян" когато течността изчезва безследно........според описанието ти.....при теб няма нищо такова. Вече дали е свръх налягане или нещо друго..... трябва да каже специалист. Дано няма скъпи ремонти! Успех!

 

В София живея, колата също е тук. Ако би ми препоръчал някой да отида да я погледне. Че съм минал през 2ма, 3ма, които уж казват че няма как да е глава или гарнитура, но може просто да не им се занимава.

Преди 1 час, Passi написа:

Тая кола ако гори 2-3л ангифриз за 200км трябва да пуши много.

Вечерно време като карам и като я настъпя, ако има светлина се вижда че пуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...