Jump to content

Audi A6 4F 3.0 TDI 233hp не загрява до 90 градуса


borisovich

Recommended Posts

Колеги имам следния "проблем"

Колата върви отлично, но през студените месеци рядко доближава работна температура от 90 градуса. Обикновено достига до 70-80 градуса а за достигането им са нужни около 10 км. пробег в града. През лятото си държи на 90, но през зимата, особено извън града и при спускане, температурата спада до около 60-70 градуса. На магистралата при 140 км/ч не повече от 80. Парното работи добре, дори при студен старт и работа на място, след около 4-5 мин. започва да духа топло. Карам я целогодишно с включен econ. ЕГР-а не работи, клапата е постоянно отворена, ДПФ-а е скопен. Майстора ми каза, че трябва да сменя и двата термостата. Колата била с два. Трябва ли да се притеснявам и да ремонтирам? По-ниската температура отразява ли се на разхода? Може ли това да повлияе зле на двигателя и да му скъси живота?

Предварителни благодаря!

Настоящ собственик на 4F и дай Боже, бъдещ на А7 3.0тди компетишън 326hp 

:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това как се разбира, нямам идея.

Когато я купих я вкарах в сервиз за обслужване. Майстора ми каза, че ЕГР не работи, но може и без него понеже бил функция на ДПФ. След като премахваме филтъра за твърди частици, ЕГР става излишен. Хубавото било, че някаква клапа на въпросният ЕГР е останала в отворено положение и няма нужда да се прави нещо повече по въпроса.

4F, C6 е модела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тоя голям майстор ще излезе, ЕГР бил функция на ДПФ-а. Значи колите без ДПФ, но с ЕГР си остават без функция горките. Кажи му на този да ти смени термостата и да не философства повече.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще му кажа да смени термостата, но дали да не сменя и въпросният ЕГР?  При положение, че карам без такъв вече над 4 години и съм навъртял над 60 хил.км. без проблеми, нужно ли е?

Иначе, ясно ми е че бръщолеви глупости. Едва ли немската инжинерна мисъл ще постави някакъв клапнн ако той е излишен и няма практическо приложение и нужда от него за подобряване работата на двигателя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР-а според мене не го закачай, защото при тая кола не е само клапан, има и охладител към него, който също има клапичка и т.н. Функцията на ЕГР-а е да вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндъра и от там да подобрява екологията, но цапа колекторите със сажди и при коли на години се запушва и не работи коректно. Питай го този, който ти е правил софтуера дали го е спрял софтуерно и ако е така, ЕГР-а трябва да е постоянно затворен, а не отворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...