borisovich Публикувано 17 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2018 Колеги имам следния "проблем" Колата върви отлично, но през студените месеци рядко доближава работна температура от 90 градуса. Обикновено достига до 70-80 градуса а за достигането им са нужни около 10 км. пробег в града. През лятото си държи на 90, но през зимата, особено извън града и при спускане, температурата спада до около 60-70 градуса. На магистралата при 140 км/ч не повече от 80. Парното работи добре, дори при студен старт и работа на място, след около 4-5 мин. започва да духа топло. Карам я целогодишно с включен econ. ЕГР-а не работи, клапата е постоянно отворена, ДПФ-а е скопен. Майстора ми каза, че трябва да сменя и двата термостата. Колата била с два. Трябва ли да се притеснявам и да ремонтирам? По-ниската температура отразява ли се на разхода? Може ли това да повлияе зле на двигателя и да му скъси живота? Предварителни благодаря! Настоящ собственик на 4F и дай Боже, бъдещ на А7 3.0тди компетишън 326hp :))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2018 (Редактирано) На ASB мотора е само един термостат. Смени го и си ти. Редактирано 17 Декември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 17 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2018 Има и един малък за автоматика. Аз два смених на двигателя, като смених малкия всичко се нареди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 С 2 е фейса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 как се разбира дали клапата на егр е отворена или в какво положение е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 19 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 За това как се разбира, нямам идея. Когато я купих я вкарах в сервиз за обслужване. Майстора ми каза, че ЕГР не работи, но може и без него понеже бил функция на ДПФ. След като премахваме филтъра за твърди частици, ЕГР става излишен. Хубавото било, че някаква клапа на въпросният ЕГР е останала в отворено положение и няма нужда да се прави нещо повече по въпроса. 4F, C6 е модела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Какви легенди се носят вече направо не е за вярване.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 (Редактирано) Ей тоя голям майстор ще излезе, ЕГР бил функция на ДПФ-а. Значи колите без ДПФ, но с ЕГР си остават без функция горките. Кажи му на този да ти смени термостата и да не философства повече. Редактирано 19 Декември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 19 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Аз ще му кажа да смени термостата, но дали да не сменя и въпросният ЕГР? При положение, че карам без такъв вече над 4 години и съм навъртял над 60 хил.км. без проблеми, нужно ли е? Иначе, ясно ми е че бръщолеви глупости. Едва ли немската инжинерна мисъл ще постави някакъв клапнн ако той е излишен и няма практическо приложение и нужда от него за подобряване работата на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 ЕГР-а според мене не го закачай, защото при тая кола не е само клапан, има и охладител към него, който също има клапичка и т.н. Функцията на ЕГР-а е да вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндъра и от там да подобрява екологията, но цапа колекторите със сажди и при коли на години се запушва и не работи коректно. Питай го този, който ти е правил софтуера дали го е спрял софтуерно и ако е така, ЕГР-а трябва да е постоянно затворен, а не отворен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване