milenmetodi Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Здравейте, колеги. Понеже не съм имал досег с автоматик, да попитам - чел съм и са ми казвали, че с автоматик не е хубаво много да превключваш D-N-R, за кутията. Включваш и караш... Но дали е лошо да превключваш с + и– на скоростния лост, примерно понякога, когато искаш да караш ръчно, пък и на S. А също и на волана имам възможност за превключване - дали са варианти или вече са просто за украшение - дали заради голям вече пробег или други причини? Ако е така - защо пък са слагани там?! Колата е А6 ASN 2002, 3.0, 220, куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Прави каквото си искаш общо взето, ясно е че автоматичния режим ще пази най-много нещата, но реално е все едно. Превключването от Д на свободна на светофара е единствения въпрос, но и там ако кутията ти е тръгнала е все едно. Копчетата на волана вършат не лоша работа, точно на пръста ми е и често цъкам една предавка надолу точно преди изпреварване. След 10 секунди пак си е на Д колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 (Редактирано) Аз ,когато спирам(за кратко или по -дълго),първо минавам на N ,пускам спирачката и дърпам ръчната и чак тогава местя на Р, чел съм ,че е хубаво, на автоматика да се ползва ръчната редовно..колко помага нз..не изключвай от D на N по време на движение(с цел икономия) Редактирано 30 Декември 2018 от papuas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Ръчнара помага много да не се напъва паркинг щифта, а и най-малкото да изкючиш по-лесно от Д след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 2 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 КОЛЕГИ,с тия превключванки от P ,N,D и други подобни гимнастики по светофарите ,най-много да засилите чупенето на кутията.Престанете да мислите на дребно и как да спестите 10 стотинки .Колкото до каратането на "ръчен" режим не вреди изобщо а и едва ли ще я караш постоянно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenmetodi Публикувано 4 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2019 (Редактирано) Значи няма проблем да се кара така?!! - с ръчно превключване, естествено, че няма да карам така, но гледам сложени там някакви бутони..., екстра - да се използва или не, там беше въпроса?! Редактирано 7 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 4 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2019 Използвай си ги когато пожелаеш и се наслаждавай на карането и живота.Само не се прави на "циганка " с изключването от скорост като седиш на светофара,това няма да ти донесе нищо положително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenmetodi Публикувано 6 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 (Редактирано) Да, благодаря! Това исках да зная! Редактирано 7 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanec Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 Здравейте. Да питам защо на светофара когато се налага да чакам над 30-40 сек не e препоръчително да изключа D и да мина на N , като се има в предвид , че се получава без да натискаме бутона с палеца. На мен лично ми стана навик това. Колата някак се разтоварва от напрежението, като премина на N. Грешно ли е или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Март 2020 Доклад Share Публикувано 18 Март 2020 Не е погрешно, по-скоро е въпрос на предпочитание. Разтоварваш двигателя с някой друг нютон-метър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanec Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Благодаря за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 21 Март 2020 Доклад Share Публикувано 21 Март 2020 On 3/18/2020 at 8:57 PM, hanec said: Здравейте. Да питам защо на светофара когато се налага да чакам над 30-40 сек не e препоръчително да изключа D и да мина на N , като се има в предвид , че се получава без да натискаме бутона с палеца. На мен лично ми стана навик това. Колата някак се разтоварва от напрежението, като премина на N. Грешно ли е или не. Бутона с палеца е защита. Като цяло не е добре да включваш и изключваш постоянно кутията защото се получава един удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanec Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 (Редактирано) Благодаря колега. С няколко думи да сме нежни с аутомата и като се има в предвид , че съм с мултитроник ☺️ Редактирано 8 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 Не знам какъв автоматик визира колегата, но при Мултитроника няма никакъв удар, освен ако не е нещо повреден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 8 Април 2020 Доклад Share Публикувано 8 Април 2020 11 hours ago, hanec said: Благодаря колега. С няколко думи да сме нежни с аутомата и като се има в предвид , че съм с мултитроник ☺️ Това недоразумение на инженерната мисъл е най-добре да не го включваш на D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 На 21.03.2020 г. at 9:10, jovcho написа: Бутона с палеца е защита. Като цяло не е добре да включваш и изключваш постоянно кутията защото се получава един удар. Пълни глупости говориш. Карам Мултитроник вече 14 години, никакъв удар не се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване