mitko.be

От 5 на 6 степенна скоростна кутия ?

Recommended Posts

Винаги съм се чудил дали може да сменя кутията с шест степенна? Има ли 1.8Т с фабрична 6 степенна кутия? Може ли да се насади от някой друг мотор? Колко пари би излезнало и трябва ли да се сменя и съединителя? 99% от темите като тази са за дизелови коли и няма достатъчно инфо. Колата е само на предно и сърце не ми дава да я гледам как с 140км е на 3000 оборота? :nixweiss:

Edited by mitko.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

И на мен ми е интересно дали ще се получи защото аз съм с куатро но също обмислям такава дивотия :)

Ако някой може да ни даде повече информация няма да е лошо :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, mitko.be написа:

Винаги съм се чудил дали може да сменя кутията с шест степенна? Има ли 1.8Т с фабрична 6 степенна кутия? Може ли да се насади от някой друг мотор? Колко пари би излезнало и трябва ли да се сменя и съединителя? 99% от темите като тази са за дизелови коли и няма достатъчно инфо. Колата е само на предно и сърце не ми дава да я гледам как с 140км е на 3000 оборота? :nixweiss:

140 км. - 3 000 оборота ???

Моята е същата и при 120 е на 3 000 оборота

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз смених на моята а6-ца 5 степенната с 6 степенна от душегуб. Доста по-дълги са скоростите, имайте го предвид. На 6-та със 140км/ч, е на 2400 оборота. Необходима е смяна на шенкелие, защото душегуба е с големите карета, 1,8т е с малките(ясно е, че се сменят и полуоските). Дясната лапа от 6степенната пасва на предния мост, но лявата не става. Аз си направих нова лапа, от желязо, за да не сменям предния мост. Лостовата система също се сменя, заедно с кутията на лоста за скорости.

П.п. на предно съм :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз обмислям да взема 6 степенна от 1.8т BEX код на мотора 190 кончета но задължително да е куатро.

Ок от 2.5 тди ако намеря кутия ама на куатро ще пасне ли според теб?

И какво ще ми е необходимо да сглобя цялата тази БГ - инженерна мисъл :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 1.8T quattro BEX кутията не е много дълга.Та виж и от BFB,пак quattro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/01/2019 at 11:35 PM, vladi said:

Аз смених на моята а6-ца 5 степенната с 6 степенна от душегуб. Доста по-дълги са скоростите, имайте го предвид. На 6-та със 140км/ч, е на 2400 оборота. Необходима е смяна на шенкелие, защото душегуба е с големите карета, 1,8т е с малките(ясно е, че се сменят и полуоските). Дясната лапа от 6степенната пасва на предния мост, но лявата не става. Аз си направих нова лапа, от желязо, за да не сменям предния мост. Лостовата система също се сменя, заедно с кутията на лоста за скорости.

П.п. на предно съм :)

 

 

Малиииии... Няма ли някакъв по хуманен начин с кутия, с която не е нужно толкова преправяне?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми аз не знам за такъв :hilezh:

 

 

 

Преди 19 часа, Иван Йорданов написа:

Аз обмислям да взема 6 степенна от 1.8т BEX код на мотора 190 кончета но задължително да е куатро.

Ок от 2.5 тди ако намеря кутия ама на куатро ще пасне ли според теб?

И какво ще ми е необходимо да сглобя цялата тази БГ - инженерна мисъл :)

 

Ще пасне към мотора, иначе пак трябва да смениш гореописаните неща+ кардан, защото за 6-степенната  е по-къс.

 

Надявам се знаеш, че трябва да избереш кутия със същото предавателно число на диференциала :)

Edited by vladi

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Иван Йорданов said:

Аз обмислям да взема 6 степенна от 1.8т BEX код на мотора 190 кончета но задължително да е куатро.

Ок от 2.5 тди ако намеря кутия ама на куатро ще пасне ли според теб?

И какво ще ми е необходимо да сглобя цялата тази БГ - инженерна мисъл :)

 

 

Забрави кутията на ВЕХ-а, супер къса е. На моята старата А4-ка 3.0i беше същата - 140км/ч на 3600 оборота.

Ето ти предавателните числа - 01E и 02X.

За мен най-добрия вариант е кутия от 2.5 и чипване на мотора.

Edited by royce

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8т няма ли да умре с кутия от 2.5 тди? Може би 6 скорости от 1.9 тди да е по-удачен вариант?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Докато карах със стоковото турбо + чип, минах около 40 х.км с кутията от душегуб. На 6-та с 2000 оборота ускорява мноооогооо бавно, но винаги можеш да върнеш предавка надолу. Иначе примерно от Пловдив, посока София по АМ Тракия закрепвам 140( на 6-та с 2400 об.), поддържам тази скорост без никакви драми. Като стигна Траянови врата и Вакарелския баир, трябва да настъпя повече педала( все пак е баир), но на 6-та си изкачвам, без да се налага да превключвам. Ако се наложи да намаля в баира, заради някой камион, примерно, тогава няма как- връщам предавка :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако някой се интересува от 6 степенна кутия ( за quattro ) с код FTL, предавателно число 3.89,

да пише на ЛС, за да му дам телефона на човека дето я продава, има и лостовата система,

както заден диф и кардан. Цените са му доста приятни и приемливи.

 

п.п. е ТУКА има инфо за доста кутии.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.