Jump to content

помощ за купуване на ауди А4 Б6


Recommended Posts

Здравейте колеги, знам че ще питам за поостаряло ауди но такива ми са  възможностите ими харесва много . Аудито е А4 Б6 1.9 tdi 131к.с. Заделил съм около 5к за покупка и 2к за други разходи но да ми кажете какви са им слабите места. Например хидравлика окачване, електроника  със 5 или 6 скорости и който със каквото се есблъсквал. Ще ви бъда благодарен ако помогнете че ще трябва много ровене по темите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрави са. Ако е на прилични километри и е гледана колата, няма да береш ядове. Познат кара такова на 350000км и още не е проревал ни от дюзи ни от нищо.

Нещата за които питаш са много относителни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко във форума които изглеждат читави и имат поне сервизна история в България, но мисля че трябва да вдигнеш малко бюджета за да намериш наистина нещо читаво и да не псуваш после марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ми се струва чудесна, а и оборудвана доволно! Тия за по 5к ще са смазани от каране или ще са абсолютни базовици, но най-вероятно и двете... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи без да се замислям отнасям тази от линка по-горе.

На Горубляне за тия пари само гробове.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, стига да отговаря на описаното поне на 80 процента, грабвай я! Повечето имащи подобни коли сме търсили с месеци(аз два пъти) и сме се нагледали на какво ли не. За съжаление 5 Хил. лв. няма да стигнат за покупка на поддържана кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли било с десен волан, или аз греша ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)) грешиш, нарочно съм махнал визитника

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да обясня, но има доста други неща, за които да се тревожите при избор. Не знам защо точно за рейката толкова питате!?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото няма оправяне, примерно? Рециклажа е 300лв, ама не става като нова.  

Добре е също да се види съединителя, охладителната система и турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася нито за едното, нито за другото относно рециклаж. Съединителя не е кой знае какво, маховика е по-притеснителен.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да се съгласяваш, аз съм правил рейка, знам как е. Сменял съм маховик и това знам как е. Шлайфал съм глава, демек и това знам как е. Тампони на мотора съм сменял и там оригиналните са си пари. По тая кола има доста скъпи неща и такива, които не стават като нови с рециклаш, например рейка и фарове )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е рециклирана, до колкото помня беше за 180 лв. и нямам абсолютно никакви оплаквания. Фаровете ми също са рециклирани и там видиш ли нямам забележки...не се потят, усветяват добре при всякакви условия. Съединителя смених на скоро, марка Закс и труд за под форумната сума. Тампони също съм сменял, с отстъпка не е болка за умиране. Това, че някой е слчучил на автомобил, майстор или част не е мерило.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката ти не тропа демек и волана няма луфт ли? :hilezh:

Фаровете на Б6 не светят при никакви условия, ако си мислиш обратното, не си случил на марка.

Съединителя също е отчайващ, отлепя високо и тресе доволно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах лол...и забавно взе да става с тези твърдения все едно всички Б6 сте пробвали със рециклаж на рейка, фарове и сменеи възли и агрегати

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих проверил пловдивската на колегата за 7200. Другата ми се вижда яко постна с евентуално добавяни безсмислени екстри като навигация. Шофьорската врата е друг нюанс сиво, бронята отпред има удар, съответно спукване и луфт, отзад е с ръчки на стъклата... А не е като да имат съществена разлика в парите. Дано не съм прав за вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: няма спор, че колата е постна, ама това с ръчните на задните стъкла толкоз ли е важно?   Иначе тая пловдивската хваща окото:hilezh:.   Ако една такава кола е поддържана наистина добре, не си заслужава въобще да се продава, ама това е друга тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...