Jump to content

Б7 3.0 въпрос за теч


FanatikaTm

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Имам един теч точно на топлообменника на анг oil cooler. Намерих 4 гарнитури който мога да сменя въпроса е дали ако го сваля мога да намешам маслото с антифриза. Слагам снимки г.д. да се добие представа за какво говоря.

( Червеното е където е теча а зеленото е възможните гарнитури за смяна)0b39c7ee0d879ec488c67d66845fbbc5.jpga46157f3617d36fb3e948c4e758c5b35.jpgb71a0fce48b59d8d6e993c00cb4dc1b8.jpg

Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има теч на антифриз от мястото където е червената линия. Питането е ако махна цялото това за да сменя голямата гарнитура от доло дали мога да намешам маслото с антифриза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мен беше протекло масло от въпросният охладител. Повярвай, много по-лесно е мотора да е навън и да обслужиш и останалата периферия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е проблема да източиш антифриза и тогава да сменяш гарнитурите, ако толкова те притеснява да не го смесиш?

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като от последния път като съм писал мина доста време и моя приятел каза следното.

Най долната гарнитура е само за маслото там антифриз няма. Двете горните може да се сменят но го съмнява да е от там... Другата идея е да е спукан охладителя и затова да тече ... За сега нз какво да правя защото нямам време да оставя колата... А проблема се появява само когато е доста срудено.

Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел унищожи мотора на АУДИ а4 б6 2.5 tdi заради теч на антифриз в маслото. Докато го оправиш, проверявай често маслото да не е станало на капучино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа това даже не го и споменавай...….. маслото е океу. на всеки няколко дена пускам диагностиката и гледам как са дюзите, дпф-а, турбото, нивото на маслото общо взето проверявам си колата на няколко дена как е. Просто като е доста стъдено тече антифриз от там отива на ремъка и ебава нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За да извадиш топлообменника трябва да свалиш нафтовата помпа, колектора и турбината. Изкарай антифриза като надуваш системата с компресор, така няма да имаш голям разлив и източи маслото. 200лв са гарнитурите и цял ден работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...