FanatikaTm Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Здравейте колеги. Имам един теч точно на топлообменника на анг oil cooler. Намерих 4 гарнитури който мога да сменя въпроса е дали ако го сваля мога да намешам маслото с антифриза. Слагам снимки г.д. да се добие представа за какво говоря. ( Червеното е където е теча а зеленото е възможните гарнитури за смяна) Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 И какъв е проблема последно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 24 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Има теч на антифриз от мястото където е червената линия. Питането е ако махна цялото това за да сменя голямата гарнитура от доло дали мога да намешам маслото с антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 При мен беше протекло масло от въпросният охладител. Повярвай, много по-лесно е мотора да е навън и да обслужиш и останалата периферия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 21 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Всичко е сменено и обслужено на главите, егр и т.н. май само там не сме пипали. Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 А какъв е проблема да източиш антифриза и тогава да сменяш гарнитурите, ако толкова те притеснява да не го смесиш? Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 21 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Тъй като от последния път като съм писал мина доста време и моя приятел каза следното. Най долната гарнитура е само за маслото там антифриз няма. Двете горните може да се сменят но го съмнява да е от там... Другата идея е да е спукан охладителя и затова да тече ... За сега нз какво да правя защото нямам време да оставя колата... А проблема се появява само когато е доста срудено. Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Мой приятел унищожи мотора на АУДИ а4 б6 2.5 tdi заради теч на антифриз в маслото. Докато го оправиш, проверявай често маслото да не е станало на капучино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 21 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 аааа това даже не го и споменавай...….. маслото е океу. на всеки няколко дена пускам диагностиката и гледам как са дюзите, дпф-а, турбото, нивото на маслото общо взето проверявам си колата на няколко дена как е. Просто като е доста стъдено тече антифриз от там отива на ремъка и ебава нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 За да извадиш топлообменника трябва да свалиш нафтовата помпа, колектора и турбината. Изкарай антифриза като надуваш системата с компресор, така няма да имаш голям разлив и източи маслото. 200лв са гарнитурите и цял ден работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване