bujiiiii Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Здравейте, Искам да сложа тампони за повдигане на задните пружини на ауди а8 д2 . Някой знаели колко е диаметъра на задните пружини или евентуално какво Ф и колко сантиметра трябва да са тампоните за повдигане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Следя, и аз искам да повдигна малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 А не е ли по-лесно да си вземете други пружини, които не са смачкани? Често бензиновите коли са претоварвани системно от непредвидени тежести, като например газови бутилки. Аз бих взел от дизелова 8 ца, при това ако е с пълния ел пакет седалки, още по-добре. Съобразно цветовите кодове в етката може да се ориентирате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvm_88 Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Другия вариант е да се изрежат тампони на място от тракторни гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Казва се транспортна лента ве радиослушател, 50$ и е квадрата(поне толкова беше) има на дебелини, платове и здравина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 5 hours ago, autoasist said: А не е ли по-лесно да си вземете други пружини, които не са смачкани? Често бензиновите коли са претоварвани системно от непредвидени тежести, като например газови бутилки. Аз бих взел от дизелова 8 ца, при това ако е с пълния ел пакет седалки, още по-добре. Съобразно цветовите кодове в етката може да се ориентирате. Учудващо е, че притежатели на А8 търсят такива алтернативи. Има и готови подложки по магазините за авточасти, които се пъхат между навивките, но това въобще не е удачен вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 (Редактирано) С транспортната лента от лентов товарач става идеално тя е твърда бандажирана е с платове и става като оригинално изрязва се по оригиналната гумена подложка на пружината която е тънка в случая, а лентата е дебела 11мм.което е достатъчно ако имаш газова бутилка на мястото на резервната гума, естествено оставяш и тънката подложка .Не е нужно и е тъпо да набуташ в навивките на пружините гумени подложки, след което задницата ще се (удърви) втвърди . Редактирано 28 Февруари 2019 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Един вид пружини от дизелова а8 ца са неоправдана инвестиция, за предпочитане е подложката!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Не оправдана е ,но защо да си дава парите излишно при положение ,че ще си остане с оригиналните които са си на неговата кола. Ако разбира се не са се смачкали както казваш ,но се съмнявам много ако разбира се не са ползвали колата за самосвал и е била натоварена непрекъснато до предела... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 (Редактирано) Ако се гони цена, подлошките бият, ама а8...с подложки, някак си не отива. Между другото, поставянето на подложки е техночески правилно ако се направи квалфицирано. Така поне съм учил. Пружината се натоварва с еталонна тежест и се мери, след което се добавят подложки до достигане на желаната височина, при омекване над определена стойност, пружината се бракува(опират се навивките примерно). Това е метод, целящ икономия. Даже съм го учил, че се е практикувало с пружини на клапани, там са се подлагали шайби. Редактирано 28 Февруари 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bujiiiii Публикувано 28 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Колеги благодаря за коментарите. Работя в магазин за авточасти и са ми ясни вариантите. Питането ми беше дали някой СОБСТВЕНИК на а8 е правил този номер. Има много видове тампони за повдигане,но са по модел автомобил - за а8 няма. Ще сваля пружината и ще замеря диаметара и ф-то и ще си намеря това ,което търся. Просто исках да избегна тази процедура по сваляне два пъти на пружини. Иначе амортисьорите ги смених преди две години ,а пружините преди няколко месеца. Работя в магазин за авточасти и са ми ясни вариантите. Преди 12 часа, autoasist написа: А не е ли по-лесно да си вземете други пружини, които не са смачкани? Често бензиновите коли са претоварвани системно от непредвидени тежести, като например газови бутилки. Аз бих взел от дизелова 8 ца, при това ако е с пълния ел пакет седалки, още по-добре. Съобразно цветовите кодове в етката може да се ориентирате. Колега запознат ли си от кой модел а6 пружините са съвместими? От дизелова а8-ца 3,3 или 2.5 са по подходящи според тебе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Нали говорим за D2 на А8 или греша? Не смятам, че пружини от А6 ще станат на А8. Ако говорим за А8 обаче, смятам, че най-удачно е да се гледа по цветови код, но 3,3 е нелош вариант. 12 hours ago, loshdancho said: там са се подлагали шайби. Историята познава и заварка на болтове междну навивките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 (Редактирано) Off Topic Говоря за шайби на размер и дебелина,специално произведени за тази цел(ремонтен комплект) това се е практикувало в АРП-та.Технологията изисква стенд за проверка на пружини и подложни шайби, които се поставят в талерките. Подобно е на пуловете при коли с механични повдигачи. По този начин се постига желаната сила на натиск за да се избегне резонанса при затваряне на клапаните и подобри времето за затваряне(да се върнат заводските параметри). Обаче ако пружината не влезе в допуските за височина и сила на натиск, се бракува. @autoasist Редактирано 1 Март 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 @loshdancho знам ве, ти ше набухаш възглавници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Идеята за повдигане малко не е лоша ще следя и аз темата , но според мене едвали некой го правил тука в България , някъде по руските форуми може и да има нещо . наистина колата е много ниска но си е до окачването че съм виждал и доста по-високи от моята ма като за начало може и с по-високи гуми аз мисла да сложа 235 55 18 или 225 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bujiiiii Публикувано 2 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Колега купуват ги доста тези тампони за повдигане,но за а8 досега никой не е търсил поне в нашия магазин. Ето снимка на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 (Редактирано) Предполагам имаш монтирана газ и ако да бутилката е най малко 60литрова в багажника? Редактирано 2 Март 2019 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Вчера и аз минах през този етап на с-ката сложих пружини от обикновената 4.2 299кс разликата отзад е една намотка обаче сложих и около 10мм подложка от лентата която колегата (crash77) спомена, с газова съм и пак отпред разстоянието от гумата до калника е 4 пръста отзад 2 - 3 горе долу та според мен трябва поне 2 см подложка за да се коригират нещата само за самата смяна отзад е някакъв ужас не можах да вкарам 2 скоби за пружини и се наложи да отвивам страна по страна моста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Сега викаш, че трябва за минеш по целия път отново, за да добавиш още една подложка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 (Редактирано) не ми се говори ама то нещата са проба грешка и мисля да ходя до магазина за части да видя дали може да се изрови някоя подложка по размер не да си играя с тия ленти Редактирано 7 Март 2019 от dmxkris Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bujiiiii Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 (Редактирано) Аз си взех подложки с дебелина 4 см и 2 см. Довечера ще ти пратя снимки. Другата седмоица ще я вкарам в сервиза и ще ти кажа кои са станали. Редактирано 8 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Благодаря мисля, че обаче с 4ворката ще е трудно да се вкара и ще се вдигне много е зависи и пружините какви са ти де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 ако направиш и снимков матреал ще е идеално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Аз съм щастлив вече новите пружини са от ауди а8 д2 97г 4.2 299кс високи са около 310мм. и подложка от 2см. и сега на всякъде отпред и отзад разстоянието между гумата и калника ми е 4 пръста не съм я мерил с ролетка за това, това ми е сравнението използвах гумени подложки от транспортна лента които изрязах.Според мен няма как да се сложи повече от 2см. защото оригиналната подложка няма къде да лежи смисъл издадената част от купето няма да влезе в оригиналната подложка и ще стане опасно може да изплесне пружината обмислям и по-добър начин да се направи нещо като фланец при стругар и тогава няма да има проблем и ще си е като заводски,но това по натам че хамалогията е страшна Снимки нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Не знам как е при 8-цата ама при мен много лесно се свалят амортисьора със стойката и пружината и после натягам със скобите и готово няма никакъв проблем.Аз съм сложил само една подложка дебела 1 см. и се изравни с предницата понеже след монтажа на газта клекна отзад и ме дразнеше много .Първо сложих две подложки от край ,но се вдигна много спрямо предницата и разглобявах втори път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване