Jump to content

Перките не спират да въртят след изгасяне на двигателя


Hristov3

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Снощи след кратко шофиране (5 минути) паркирах колата, изгасих я но се чуваше силен шум отпред.

 

Не успях да снимам, но беше точно като този

 

 

 

 

След като запалих отново колата и я изгасих проблемът се оправи. 

Днес стана същата случка, цял ден карах колата и нямаше проблеми, вечерта я изкарах пак и след ~10 мин шофиране и паркиране проблемът се появи. 

 

Четох, че е нормално и било свързано с DPF Regeneration, но доста бяха писали, че им точи акумулаторите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем като купих колата. Оказа се, че е понеже карам смао в града на ниски обороти. Свързано е с DPF-a. Има

Автоматичен механизъм за изчистване, но за да се отвори клапата, трябва да се кара над 2500 оборота. Просто един път на няколко седмици я карай за 15 мин над 2500 оборота и ще изхвърли всичко. Сега съм ок.

Не знам дали ако дълго време не е чистено трябва да се помогне в сервиз, но мисля, че ще си ок така. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Аз имам същия проблем от известно време и супер ме дразни ,да кажеш че не е карана по магистрала не може щото вчера се прибрах от България и е минала 2200км по магистрала като не е карано бавно

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ако има ДПФ и пуска перки, значи е регенерирал. Ако няма ДПФ и пуска перки след гасене, значи някой температурен сензор е скъсан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох, че дори и да се кара на дълги разстояния ако не я качиш над 3000 оборота, регенерацията не тръгвала. Аз затова като стъпя на магистрала първото което правя е да я пусна на темпомат и да сваля предавките на 4та или 5та и да я покарам така поне 30на мин.

Преди ми въртеше доста често тая перка , но това беше защото една проклета мишка беше изяла кабела за термостата.

Или градско на спорт като и загреят чарколяците :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регенерира DPF-а.Нищо страшно.При следващото каране давай повече газ... :) Ако караш градско карай на ръчни скорости за да е на по високи обороти,или динамик.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стана ясно от какво е,правиха ми ъпдеит в Ауди на софтуера ,и сега си прави регенерация на 100 150км ,сега се чудя как да си оправя колата щото малоумниците ми казват че не било от софтуера ами колата ми била развалена ,пълни олигофрени.

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой софтуер си? Може да се даунгрейдне като цяло...На всяка регенерация, ако ти напълни маслото с нафта, трябва да го смениш иначе износваш лагерите и турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това се случва в Германия ,пълни боклуци са навсякъде тея ,повече никога няма да стъпя в официален сервиз ,баси безхаберниците ,отивам да си видят кво са осрали и ония ми вика нищо и няма незнам що прави така тряба да питаме ,питаи викам ама питаи и защо разхода на колата от 7 скочи на 10,закача колата нашия и вика ето имаш проблем с таблото дава грешка ,от там е не работи правилно, прибирам се тръгвам да закачам колата да видя ква е тая грешка дето до сега я нямаше и нея ,и бам курац кабела ми не чете вече колата хааааххаха ,купувам нов закачам колата нооооо таблото е с грешна кодировка резервоара сложили умните глави че е от А8 ,но проблема не е в това а че с новия софтуер си търси много по ниски стоиности на дпф-а и пуска много често регенерация и от там идва и високия разход на гориво .

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега Роско 4 х 4  аз имах  подобен проблем с ДПФ и постоянна регенерация, колата почти всеки ден или най много през ден пускаше перките и почваше да пуши, отделно имаше тракане и клатене на двигателя особено докато загрее. Правиха ми какво ли не и все по зле ставаше колата, в един гараж за капак ми сипаха повече масло и след каране по магистрала ДПФ тотално се запуши. Случайно ме заведоха в точния сервиз и с няколко часова диагностика, каране гледане успяха да хванат проблемите по колата. Оправиха ги и сега я хващам на 300-400 км да включва перката. 

П.П. Съвета който ми дадоха за начина на шофиране е да карам по динамично, сутрин да оставям колата да работи 4-5 мин преди да тръгна като я слагам на D и си седя на спирачка и ръчна. Да зареждам основно на Газпром от хубавия дизел ако няма на близо търся Ромпетрол или Еко Авио дизел. Отделно ми дадоха една добавка Marly  която се слага на всяко зареждане, беше нещо 40-50 лв за 500 литра гориво. 

Може и нещо от софтуера да е при теб щом след като са го ъпдейтнали се е появило, но при мен беше от неграмотни майстори, за което аз съм си виновен, но го разбрах по трудния и скъп начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега goranov73, какво констатираха в сервиза и какви проблеми хванаха по колата и какво й оправиха, ако може да споделиш? Ще е полезно за всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Ами в началото като взех колата я закарах да я облужи един майстор които ми смени маслото и понеже няма пръчка за проверка сипал на око и исвен това ми беше сложил 10на40. След каране по магистрала светна ДПФ и колата заби и едвам се прибрах. Това което установиха после в сервиз беше  запушен ДПФ,  източиха почти 9л масло пти положение че колата събира 6,4л. Отделно имаше доста съпътстващи проблеми, като изгоряли метални пръстени на дюзите, някаква блокирала от нагар клапа,  дебитомера показваше не коректни стойности поспомен под 50% и беше за почистване. Правиха ми почистване с две машини някаква доста дълга процедура, бяха и навъртяли 80 км после за някаква адаптация, сложиха ми оригинално масло. В детайли не знам нищо повече и понеже не разбирам от тези неща не искам да подведа някой. 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне знаеш вече че тая кола не всеки знае как да я обслужва ,сипал ти 9л масло като не знае че новия мотор не събира колкото стария .

Моита сам си я обслужвам за да си нямам такива проблеми после ,веднъж стъпа в сервиз някои друг да прави нещо по нея и сраха отгоре и.

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да си мисля, че ще трябва да минат още 2-3 години докато майсторите схванат как се обслужва 3.0тди след 2010-та. Металните пръстени на дюзите много отчетливо се чуват, ако са издухали, едно цъкане се появява и на тоя мотор са 2мм дебели, за разлика от стария 224/233/239кс 1.5мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто много от хората работят без да се учат без да четът за по новите двигатели и от там идват големите проблеми на клиентите им ,които в последствие не се връщат в тоя сервиз .

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве направо само в извънземни сервизи могат да сменят масло ай сектир. Отделно от това оригиналното масло не е нищо специлано даже си направо чорба спрямо истинската синтетика ама карай да върви.

Бах тия по нови мотори гонещи 10 години ... просто масовката от така наречените "майстори" са супер дупер експерти и за тях такива неща като каталози сервизни бюлетини динамометрични ключове и т.н. тривиални неща за всеки адекватен сервиз са анатема и за това се получават такива "уникални" резултати.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилото е просто 7 литра в CLAA/CDUC/CGQB, 7.5 литра в BMK/ASB/CDYA, толкова събират и на щеката отива на макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега П_Петков аз ви питах в една тема и вие казахте че нито разборате нито работите в Ауди. Може ли тогава да попитам защо давате мнения във всяка тема и се изявявате като човек с познания? Това по какъв начин дава реална информация на хората търсещи такава във форума? Как така оригиналното масло е чорба? Какъв точно специалист сте вие и какви познания имате за маслата?  Дайте нагледни доказателства за това което твърдите. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да ви кажа за маслото от личен опит ,като купих колата и да я обслужим в сервиз нали както се прави ,сипаха ми там някакво масло на шел 0w40 ,от там на 7000км маслото светна че е намаляло долях си да искара до смяна ,дойде време за смяна купих си оригинално "уж" от ИбеЯ смених си го сам и от тогава 60000км 6смени на масло като предстои тея дни пак смяна не ми е пипала колата грам масло ,така че какво е маслото не ми пука важното е че мотора ми се чувства перфектно с него и не ми го яде .

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@goranov73 има достатъчно писано за ОЕМ маслата също така и тестове. На който му пука какво налива в колата си да чете. Отделно, че стандартите на VW са с цел екология, а не защита на мотора и т.н. 😉

 

Това разбира се няма да ти го кажат в Ауди.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти маи не четеш казвам че със оригиналното масло колата си е супер и работи супер ти ми говориш че маслата били с цел екология а не да пазят мотора ,айде малко по сериозно,къде ги четеш тея глупости даи и ние да четем.

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...