millensk1 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Здравейте, Понеже не намирам конкретна информация за проблема се надявам някой да ме ориентира къде да гледам. Колата е А6 3.0тди 225к.с От два/три дни проблема е следният - на студено стартера върти 5 - може би и повече секунди преди да запаля. Вързах я на диагностика тази сутрин и виждам следните две грешки. Дори изпушва първоначално, което е предполгам нормално ако изобщо не стига ток до свещите заради тази неизправност. /Понеже вчера я карах и беше загряла, като я изгасих и постоя, час/два т.е. двигатела беше топъл запали от ряз, но предполагам тогава свещите не се включват принципно. Без да изпушва./ 013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1 P3338 - 002 - Electrical Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 39 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 11.78 V Duty Cycle: 95.5 % Temperature: 9.9°C 001668 - Glow Plug Control Module (J179) P0684 - 001 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 39 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Според мен е бушон или реле или дефакто наистина самия модул който подава ток към свещите. Може ли някой да ме упъти къде се намира този модул и кои бушони да гледам. Доколкото намерих за тези грешки, точно дават проблем с палене, дори невъзможност да запали автомобил. Странно е, че нищо не ми свети на таблото, индикацията за подгревните светва нормално при даване на контакт. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 (Редактирано) Ако е бушон би трябвало изобщо да не пали, по вероятно модула да е прецакан. LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Редактирано 15 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
millensk1 Публикувано 14 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 10х djuni_ibiza. Някаква идея къде се намира този модул. Според мен проблема ми е 100% от това, понеже първия път като забелязах проблема , точно тогава е първия път записан на тази грешка. Изчистих я, преди да запаля тази сутрин, и веднага се появи - затова съм убеден че в това е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 В кутията на ECU-то е, вдясно под предното стъкло. Дано нямаш аквариум в кутията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Отзад на кутията има кофти винт и се развива трудно, почисти листата много добре отзад преди да сглобиш, да не вдигне нивото и да не се наводни кутията при някой силен дъжд. Когато смениш релето голям шанс има и да ти даде грешка, че и свещите са изгоряли. Виж с кой софтуер си, защото първите 224кс 2004-та година са с керамични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
millensk1 Публикувано 19 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Благодаря на всички :). Двата изхода за отводняване са изчистени миналата година, и там реално си е чисто. Въпроса е както kпematop написа, зад кутията на компютъра и отстрани нея, явно там се е насъбрало мизерия и то не листа ами направо пръст, от там е успяла водата да качи нивото си и да влезе в кутията в компютъра. Обаче е стигнала е само до крачетата на въпросния модул, който дори след изсушаване и връщане обратно- не работи. Смених модула, и и ми излизат грешки на 5 свещи, точно като за изгорели. Прикачих две снимки. Колата запали адски трудно и пак въртя доста и изпуши първите 3/4 секунди. Въпроса ми е дали наистина може да са изгоряли. Като дава грешка както написа @kpematop дали изобщо пуска ток към тях или проблема ми е друг. Иначе предполагам това SW ще е софтуера: VIN: WAUZZZ4F86N055112 (3.0тди, 225к.с. 2005 Февруари, BMK ) Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb Part No SW: 4F0 910 402 H HW: 4F0 907 401 B Component: 3.0L V6TDI G000AG 0040 Revision: --H01--- Serial number: Coding: 0011372 Shop #: WSC 00066 001 57865 VCID: 2206251837E69D8F05-8076 Принципно съм зачистил буксата където влиза релето и съм я пръснал с контактен спрей. Утре имам време, та да си играя ли с мултицета, да проверявам кабели/свещи. Поздрави, Милен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 нови свещи трябват за жалост и ново реле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
millensk1 Публикувано 19 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 okay, релето е ново и нямам грешки за него вече. само за glowplug circuits на 1 2 3 5 6 цилиндър. без 4ти. Явно са прецакани свещите. 10х Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Април 2019 Доклад Share Публикувано 23 Април 2019 Е ти сега да не вземеш да ги смениш само пет, взимай си направо шест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
millensk1 Публикувано 23 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2019 Добре, значи. Всеки който има А6 4F трябва да внимава да не се напълни с пръст и листа зад и отстрани на кутията на компютъра. Дори при изчистени изходи за отводняване , там ако не е добре изчистено има шанс за пълно наводняване на компютъра и въпросното реле/модул. Сменен е модула + 6 свещи + 6 лули понеже се чупиха на две като се вадят, всичко е окау. Пали без замисляне (да чукна на дърво). Благодаря за съдействието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване