thegame Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Здравейте, преди 6 месеца ми чистиха турбината. Сега кола пак започна на влиза в аварйен режим, дали се е запушила пак или се прецакал някой датчик. Като се закачи на вагком дали ще покаже ако се е запушила, иначе се усеща че прави дърпа, но като излеза на дълаг път забива на 100 км. И какво се прави след като тия изчиста за да не се запушва пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Щом една турбина се задръства има причина и тя трябва да се открие и отстрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 24 Април 2019 Доклад Share Публикувано 24 Април 2019 Така като гледам си 1.9 тди 131 коня => си с променлива геометрия. При 90% от хората с такива турбини се среща зацапване на актуатора. Изчисти го , прегледай си и всмукателния колектор като също така според мен си затапи ЕГР клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Преди 22 часа, A3 - 1.9 TDI написа: Така като гледам си 1.9 тди 131 коня Аз като гледам може и да е 100 коня.Как се зацапва актуатора,ако може да споделиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3 - 1.9 TDI Публикувано 26 Април 2019 Доклад Share Публикувано 26 Април 2019 (Редактирано) Преди 18 часа, veselin velchev написа: Аз като гледам може и да е 100 коня.Как се зацапва актуатора,ако може да споделиш? Като гледам колегата е пускал тема за съединител и е написал : Здр колеги имам ауди а3 1.9 131 коня Извинявайте объркал съм се с променливата геометрия. Допускат се грешки няма нужда от такива заядливи коментари. Явно вече във форума единственото нещо, което се прави е да се заяждате. Вместо да помагате, вие се заяждате кой какъв бил и какво сътворил от “Фейса”. Редактирано 26 Април 2019 от A3 - 1.9 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 13 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 (Редактирано) Възможно ли е да се е запушило турбото от каране повече на градско, и след като я изчиста. Какво стъпки да правя за да не я запуша пак турбината Редактирано 14 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Турбокомпресор се почиства най-добре (при това без нищо да се разглобява) с водородно почистване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Турбокомпресора не се нуждае от почистване ако клапаните и вакумите работят както трябва.Щом едно турбо се задръства трябва да се отстрани проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Преди 1 час, thegame написа: Възможно ли е да се е запушило турбото от каране повече на градско, и след като я изчиста. Какво стъпки да правя за да не я запуша пак турбината Според мен това е мит. Аз карам доста градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 А аз карам само градско.Няма начин да се запуши от градско каране.И за мен е мит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Преди 1 час, nickgaidarov написа: Турбокомпресор се почиства най-добре (при това без нищо да се разглобява) с водородно почистване. Глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Многократно са ти обръщали внимание (включително и в тази тема), че нямаш дори и минимално понятие за това как се води спор и дори диалог - което съчетано с техническата ти некомпетентност от една страна, а от друга - че и претенции за такава, си е доста комично. И все пак, просто за протокола, за какви глупости става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Ти ли точно се намери да ми обясняваш колко съм компетентен?Точно с теб никакъв спор или диалог няма да водя.Все още чакаме да ни просветлиш за EGR клапана както обеща. И за протокола ще ти отговоря.Мислиш ли,че една турбина със здраво запекла от нагар геометрия ще се оправи с въпросното почистване без механична интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 (Редактирано) Я ве хемо(знаеш откъде идва), я раздуй за "водородното почистване на турбините"? И тоя път ич и не ми се гъни като настъпена мокрица, лей "знанията" на воля, кукувичке неснесла. Или дай пак "ту би онест" , елмазе на психиделичното безмозъчие! (Веселине имай малко търпение, нека се събере шлифера малко, едва изтрайва за внимание, да го помъчим качествено) Редактирано 13 Май 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 9 minutes ago, veselin velchev said: Ти ли точно се намери да ми обясняваш колко съм компетентен?Точно с теб никакъв спор или диалог няма да водя.Все още чакаме да ни просветлиш за EGR клапана както обеща. И за протокола ще ти отговоря.Мислиш ли,че една турбина със здраво запекла от нагар геометрия ще се оправи с въпросното почистване без механична интервенция? За ЕГР-клапана няма да ви просветля с подробни обяснения, защото в съответната тема също нямахте добро държане, но бъдете сигурни, че това, което съм написал относно по-бавното загряване на двигателя до работна температура и неоптималната му работа в ниските обороти при елиминиран ЕГР-клапан е вярно. Така, както е било вярно и всичко останало, написано или казано от мен. Един ден, при добро държане, може и да ви дам подробности. Колкото до третирането на турбокомпресор с водородно почистване, то наистина е оптимално възможното - поне това показват фактите. Оставам с впечатление, че не само не си запознат с водородното почистване, но дори и не си чувал за него - което всъщност никак, ама никак не ме учудва. 17 minutes ago, NIKO said: Я ве хемо(знаеш откъде идва), я раздуй за "водородното почистване на турбините"? И тоя път ич и не ми се гъни като настъпена мокрица, лей "знанията" на воля, кукувичке неснесла. Или дай пак "ту би онест" , елмазе на психиделичното безмозъчие! (Веселине имай малко търпение, нека се събере шлифера малко, едва изтрайва за внимание, да го помъчим качествено) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Да вярно е само това,че мотора загрява една идея по-бавно със затапен ЕГР и това е. А водородното почистване е пълен смех както и Fuel Sharp Saver-а за икономия на гориво.Въпроса е да ти вземат едни бързи 50-60лв. и да си живееш с мисълта,че си почистен с молекули от Космоса и нано частици от Луната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Веселине, взимаш го прекалено на сериозно тоя хоботник, говорейки му като на равен и разумен, най-вече сам се прецакваш, бездънна каца не се пълни, още повече ухапана от щъркели такава. Що си го причинявате е въпросът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 НИКО, направи водородно почистване на колата си и сам ще усетиш разликата - при това не само по отношение на турбото. Колкото по-стара и зле поддържана е колата, толкова ефекта е по-добър, така че наистина точно ти ще усетиш разликата в максимална степен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Преди 5 часа, nickgaidarov написа: Турбокомпресор се почиства най-добре (при това без нищо да се разглобява) с водородно почистване. По-голяма глупост в технически раздел на авто-форум няма да се види никъде. Преди 1 час, nickgaidarov написа: Колкото до третирането на турбокомпресор с водородно почистване, то наистина е оптимално възможното - поне това показват фактите. Оставам с впечатление, че не само не си запознат с водородното почистване, но дори и не си чувал за него - което всъщност никак, ама никак не ме учудва. Разкажи какво са те налъгали за тоо неземен набълбукатор, ве титан на мисълта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 (Редактирано) Здрасти ве, тоя симпатяга с ушанката го бях позабравил вече... Водородното почистване е интересно като идея, но елементарно и на теория, и на практика. Така че сами можете да се запознаете с него, не е голяма философия. Практически ефект наистина има - покрай новите и аз като НИКО имам някои по-старички коли, и мога да го потвърдя от първо лице. Моят съвет е - като начало напишете в чичо Гугъл "водородно почистване" (а не "въглеродно почистване", както го пишат около 99% от вас) и вижте за какво става въпрос. Освен това във форумите всеки си пише каквото му падне, включително малоумия като тези на симпатягата с ушанката в горния пост, но тези, които все пак имат поне малко мозък в главата си, нека помислят върху следното: докато разните Fuel Saver-и наистина се оказаха бошлаф работа, защо непрекъснато се увеличават сервизите, които предлагат водородно почистване на двигателите, както и защо обикновено човек трябва не само да чака на опашка за това, но и да се записва предварително за ден и час. Редактирано 13 Май 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване