Recommended Posts

колеги здравейте, искам да попитам няколко неща за тия климатици диавия дето са слагани по Италия , понеже моя не работи и релетата му са разтопени
1.има сега една на моргата с такъв климатик, дали да не ида да й го сваля, защото като отида на майстор и той ми каже че о моя компресор нищо не става, да си имам още един резервен, който не е гаранция че ще работи но все пак.
2 препоръчайте моля, майстор който се е разправял поне с два три такива и разбира от тия диавии, или поне някой колега който има такъв и е ходил при майстор и му го е направил 
3 казаха ми да гледам на този който ще го свалям да бъдел с фреон Р134, щото иначе никъде нямало да ми го напълнят,
4 някои колеги ми казаха че охлаждали доста добре а някои ми казаха че ги предпочитат пред оригиналните 
вие какво мнение ще изкажете по тези въпроси 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо "по-добро" няма в тия климатици, бюджетно решение без особено качество. След като имаш достъп до морга, вземи си свали един истински климатик, изкорми т'ва недоразумение и слагай оригинала. Т'ва с "подоброто" е лаф за лека нощ.

Edited by NIKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

И не е проблем,ако системата е била на R12 да се обърне на R134.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Правел съм навремето на б4 диавия работи прекрасно моя компресор изстърваше от шибъра на компресора, на 3я ти въпрос няма б4 с р134  като никакъв не е проблема да се налее изсмуква се всичкото минерално масло от р12 и си се зарежда с различен грама от р12. Всеки кадърен хладилен техник ще ти го направи има 3-4 релета пресостат и датчик за обединяване не е космос..Ти не си я карал никъде и предполагаш само иди да ти я видят. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята кола беше с R134a - Audi Coupe 09.1994год. оригинален климатик на Zexel. Имаше привличаща внимание жълта лепенка от вътрешната страна на предния капак с предупреждение ,че климатика е с R134a.

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, caro said:

 оригинален климатик на Zexel. 

С колко прозорчета е управлението му?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Писах климатик -не климатроник.За кои прозорчета питаш?Иначе управлението беше  това:

 

5b56e4ec40f55_1(8).thumb.JPG.3014d77600b46700947f7d75f4f6a90b.JPG

Edited by caro

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hilezh:

Оригинален климатик Zexel. Вероятно е била с компресор на тази марка. Дизелова ли е била колата?

 

Edited by autoasist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде си виждал дизелово Купе? Компресора и маркучите бяха Zexel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

След 93-94 год. минават на р134. Моята е края на 92ра и е с р12, но ми го заредиха с р134 преди 10 години и ме съм го пипал повече. Оригиналният климатик си остава най-здравото нещо в тази кола.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.