инжектопляктор Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 (Редактирано) Къде мога да намеря по-евтино тампона за скоростния лост, където влиза ябълката? Каталожен номер 893 711 334 B Излиза по-евтино само в Русия - на цена 60-70лв. В България ми искат близо 200! Заместителите на JP Group и OSCA ги няма също, всички казват че са спрени от производство. Тая част се ползва в Ауди до 2002 година, така че е странно да е ненамираема. Средното на тая снимка търся. 200лв за пластмасово-гумен тампон на метална планка е лудост! Един двигател излиза 150лв втора ръка. За 300 ще взема още едно ауди цялото за резервни части - бракувано! Редактирано 12 Ноември 2019 от инжектопляктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 Без луфт със здрав маншон.За 20лв.е твой .Ако имаш интерес много моля по телефона 0878880845 Светослав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 От голф 1 или от 80 б2, 30лв ново и си решаваш проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 12 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 (Редактирано) Какъв е парт номера или можеш ли да го покажеш? Заръчал съм го от колегата по-горе, но ми е интересно от Б2 или голф1 става ли без преправяне? Защото за Б2 излиза май 903711118E, а това го няма никъде. А за Голф1 излиза като резултати съвсем различна система за превключване. Редактирано 13 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 (Редактирано) г1- 171711247 преди 2 години си го купих от аутопалър за 30/35лв б2 - 431711251C миналата седмица го купих за 30лв Разпробиват се 2 отвора (пиша по спомен) м/у болтовото на г2/б2 е 110мм, на б3/4 е 105мм. Пробиват се 2 дупки 6мм по към центъра и се изрязва около 1см от втулките, който са под зегера с пружината на самия лост. Крайния резултата е, нищо подобно с б3/4 шифтъра, няма го празния луфт, скоростите влизат точно и отчетливо. Аз сменях тампон, купувах нови ябълки и все не ми харесваше как става, купих тампон от г1 и драмата приключи. ПП- Тампон от г1 се продава като шорт шифтър за 80тки на цена от около 70/80$ в щатите, с тази разлика че там не е нужно да се разпробива и реже втулката, защото ти дават нова пружина, шайба и зегер. Редактирано 12 Ноември 2019 от krisaleks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 12 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 (Редактирано) 7 minutes ago, krisaleks said: б2 - 431711251C миналата седмица го купих за 30лв Откъде? Не ми излиза никъде с тоя номер нищо в БГ. Редактирано 12 Ноември 2019 от инжектопляктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 От кварталния магазин за части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 13 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 (Редактирано) 21 hours ago, krisaleks said: и се изрязва около 1см от втулките, който са под зегера с пружината на самия лост. Можеш ли да го покажеш или нарисуваш картинка преди да разглобява някой да го види? 4 minutes ago, krisaleks said: От кварталния магазин за части. Не го намерих, но го поръчах от Интернет. Мейле 55лв, JPGroup - 38лв. Ентусиазира ме, но какво означава "1см от втулките"? Да знам какво да правя, ако реша да модифицирам и аз. Редактирано 13 Ноември 2019 от инжектопляктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 Тази втулка се реже до първи ръб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Виж тази тема https://audibg.com/forum/index.php?/topic/86190-how-to-%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD-%D1%81%D0%BA-%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%82/page/2/ Последният пост е мой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 (Редактирано) On 11/12/2019 at 9:10 PM, krisaleks said: г1- 171711247 преди 2 години си го купих от аутопалър за 30/35лв б2 - 431711251C миналата седмица го купих за 30лв Разпробиват се 2 отвора (пиша по спомен) м/у болтовото на г2/б2 е 110мм, на б3/4 е 105мм. Пробиват се 2 дупки 6мм по към центъра и се изрязва около 1см от втулките, който са под зегера с пружината на самия лост. Крайния резултата е, нищо подобно с б3/4 шифтъра, няма го празния луфт, скоростите влизат точно и отчетливо. Аз сменях тампон, купувах нови ябълки и все не ми харесваше как става, купих тампон от г1 и драмата приключи. ПП- Тампон от г1 се продава като шорт шифтър за 80тки на цена от около 70/80$ в щатите, с тази разлика че там не е нужно да се разпробива и реже втулката, защото ти дават нова пружина, шайба и зегер. Колега това е интересно решение на този проблем, наистина ако ти е възможно ще е добре да пуснеш някакви снимки, как е станало като краен резултат, както писа по-горе колегата инжектопляктор. Редактирано 14 Ноември 2019 от Azov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Бах го писал преди време тук във форума някъде. Още едно решение на проблема с тампона на скоростния лост. Решението е тампон от голф 1, единствено трябва да се разпили малко, от дупка до дупка при голфа е 103мм при ауди е 95мм. Ефекта е много голям, скористите влизат както трябва да си влизат, чисто и отсечено. Стария ми тампон имаше минимален луфт (1мм мърда ше) и все пак ефекта е много голям. Този ъпгрейд го водят и шорт шифтър, 034 моторспорт го продават за 110$. Моя струва 45лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 14 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 3 hours ago, krisaleks said: и все пак ефекта е много голям. Този ъпгрейд го водят и шорт шифтър, 034 моторспорт го продават за 110$. Моя струва 45лв. Благодаря. Имам резервно оригинално, но благодарение на теб поръчах и от Голф1 и ще пробвам с него. Писна ми тия скорости да ги улучвам на магия, най-вече задната. Надявам се ще се оправи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 15 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 Ще има голямо подобрение, НО Аз си направих и подобрение в каренцето което на привода, отворих го направих му пластмасови втулки, залях го с полиуретан и го затворих. Сега нямам никакъв презен ход в лостовия механизъм, луфта идва само от махниката в кутията. Тампони на кутия и мотор, ако има не равномерно износване в тампоните, мотор и кутия мърдат много, скоростите влизат гадно. ПП- Провери си семеринга на привода, масово тече, омаслява карето, то не е масло устойчиво и луфта става огромен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 16 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2019 On 11/12/2019 at 9:10 PM, krisaleks said: г1- 171711247 преди 2 години си го купих от аутопалър за 30/35лв Колега, можеш ли да ми го намериш това и да ми съдействаш да ми го изпратят? Аутопауър върнаха отговор че го нямат. Никъде го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 On 11/14/2019 at 6:06 PM, krisaleks said: Бах го писал преди време тук във форума някъде. Още едно решение на проблема с тампона на скоростния лост. Решението е тампон от голф 1, единствено трябва да се разпили малко, от дупка до дупка при голфа е 103мм при ауди е 95мм. Ефекта е много голям, скористите влизат както трябва да си влизат, чисто и отсечено. Стария ми тампон имаше минимален луфт (1мм мърда ше) и все пак ефекта е много голям. Този ъпгрейд го водят и шорт шифтър, 034 моторспорт го продават за 110$. Моя струва 45лв. Благодаря, че си качил снимки, но не се отварят. Поне при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 8 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 (Редактирано) Сложих новия шарнир. Дойде от аутопауър. Превключва Ок. Но на 1 и 2 като дам по-наляво лоста чука все едно се удря някъде долу. Някой с идеи какъв може да е проблема и как да се реши? Редактирано 8 Декември 2019 от инжектопляктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FULCRUM Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Липсата на главата с вилката (893 711 118Е по схемата) позволява лоста да има по-голямо отклонение и да опира, предполагам в средния улей. Аз монтирах от морга планката от б3 и проблем нямям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 8 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 (Редактирано) Интересното е, че при включена скорост не можеш да преместиш лоста че да чукне. Когато е изключена от скорост - може да чукне в купето предполагам. Гледах за монтажа и в онзи сайт за автотунинг и никъде не пише, че може да има нещо такова. Тампоните на кутията и мотора как да ги проверя? И отдолу лесно ли се стига лостовия механизъм за превключване на скоростите? Що иде реч до включването на скоростите - няма нищо общо с преди. Включват почти идеално. Редактирано 8 Декември 2019 от инжектопляктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Колега,за мен проблема ти е бил в ето тази частhttps://skoda-chasti.shop/index.php?route=product/product&product_id=885смяната е елементарна-маха се топлинния екран над катализатора(4-ри гайки),един болт от към скоростите(има вдлъбнато на пръта където се законтря) и един от към лоста(хубаво е да се бележи на планката къде е бил защото е с елипсовиден отвор)от новата част се маха втулката и е едно към едно с тази на Ауди-то.Момента е идеален да си смениш и семеринга(гаранция че тече). Ето ти и видеоhttps://www.youtube.com/watch?v=c9R0vQU__88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 22 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2019 (Редактирано) On 12/19/2019 at 9:03 AM, Berkut74 said: Колега,за мен проблема ти е бил в ето тази част Благодаря, ще погледна. Редактирано 22 Декември 2019 от инжектопляктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване