Sashko95 Публикувано 15 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 Колеги колата е а4 б7 2.0 tdi код на мотора BLB. Проблемът е следния. След като я купих всичко беше наред, само че работеше малко по шумно от нормалното за този мотор. Обслужена е напълно ремъци ролки водна помпа масла и филтри. Смених и маховика опръстени на дюзите тандем помпа. Сменен е и шестограма на маслената помпа но при смяната се оказа че е сменян скоро и видяхме и че турбото е ново и предположих че е превъртял шестограма ама нали няма проблем с новия и оставих нещата така. Но като се зачетох по формите разбрах, че това е само временно решение и че ако е бил заоблен предния шестограм този ще се заобли за отрицателно време. И сега има много силен шум на празен ход като загреетрака силно ромоли.Иначе като е студена работи по тихо. Изминал съм само 6000 км. от смяната на шестограма. Може ли шума да идва от маслената помпа от веригата или от баланс валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 15 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 Разпределителния вал как е? Дюзите регулирани ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 15 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 (Редактирано) Валовете са добре. Дюзите не съм ги гледал, но колата върви добре няма проблем има си мощност. Само този шум ме притеснява. Редактирано 18 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Моята кола е също BLB , 140 к.с. 2007 и имах съмнения относно шума подобен на ромолене. Оказа се , че е повреден компресорът на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 21 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 (Редактирано) Знам че може и от там но при мен компресора работи. В неделя ще сменям модула с баланс валовете взел съм със зъбни колела и по усиления шестограм. Като го сменя ще кажа как е. Редактирано 22 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 21 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Какво имаш предвид "по-усиления шестограм"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 21 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 (Редактирано) Нали има 2 варианта не помня точно милиметрите но единий се води че не превъртал. Но аз не вярвам ще си го сменям и него на определени километри. Редактирано 22 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 21 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Ти от какъв донор си взел валовете? Шестостена се различава само в дължината.По-дългия съответно има по-голяма контактна площ и по-трудно превърта.Съмнявам се твоя да е такъв-100мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 21 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 преди 54 минути, skorvod написа: Ти от какъв донор си взел валовете? Шестостена се различава само в дължината.По-дългия съответно има по-голяма контактна площ и по-трудно превърта.Съмнявам се твоя да е такъв-100мм. Донора е 2.0 тди 170 кс. 2008 г. Мисля си че е по-дългия но ще ги сравня в неделя. Взел съм и от късия и от дългия. Ще напиша подробно с кой шестограм е и как е колата след като ги сменя. Преди 3 часа, skorvod написа: Какво имаш предвид "по-усиления шестограм"? Нали има 2 варианта не помня точно милиметрите но единий се води че не превъртал. Но аз не вярвам ще си го сменям и него на определени километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 21 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Донора ти е с проблемния къс 77мм. шестостен. Ти не може да си избираш от кой да сложиш. Всичко се определя от дълбочината на леглото на вала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 22 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) Да за това съм взел от двата. А но кои модели слагат по-дългия шестограм? Редактирано 22 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) До колкото съм чел , по-дългия шестостен го слагат на б8-ците (които вече са комън рейл). И аз съм с БЛБ. При мен двигателя също беше по-шумен от нормалното и се оказа ,че е от веригата която задвижва маслената помпа. При 2.0тди ПД има два вида задвижване на маслената помпа. Единия е със зъбни колела ( така се предава движението от коляновия вал към маслената помпа. Втория е както споменах по-горе с верига. При БЛБ задвижването е с верига. До колкото съм чел , при едноваловите двигатели задвижването е със събни колела. Разликата при двете задвижвания е ,че при веригата евентуално може да усетиш промяна на шума в двигателя ако веригата се разхлаби или износи , а при зъбните колела внезнапно светва лампата за ниско налягане на маслото... Редактирано 22 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radomt Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) Да и при мен имаше такъв шум и моята е 2.0tdi BLB. Оказа се че е от веригата! И смених всичко зъбно колело, помпа, верига и обтегачи всичко от 1.9 tdi, и сега няма вече такива проблеми. Работи много спокойно и тихо. Всичко това ми струваше 740лв. И не мислиш вече за приводи и шестостенни. Редактирано 22 Ноември 2019 от Radomt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 22 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 Преди 4 часа, Svetliu90 написа: До колкото съм чел , по-дългия шестостен го слагат на б8-ците (които вече са комън рейл). И аз съм с БЛБ. При мен двигателя също беше по-шумен от нормалното и се оказа ,че е от веригата която задвижва маслената помпа. При 2.0тди ПД има два вида задвижване на маслената помпа. Единия е със зъбни колела ( така се предава движението от коляновия вал към маслената помпа. Втория е както споменах по-горе с верига. При БЛБ задвижването е с верига. До колкото съм чел , при едноваловите двигатели задвижването е със събни колела. Разликата при двете задвижвания е ,че при веригата евентуално може да усетиш промяна на шума в двигателя ако веригата се разхлаби или износи , а при зъбните колела внезнапно светва лампата за ниско налягане на маслото... Да колега аз сега взех модул който е със зъбни колела както и зъбно колело. В неделя ще се монтира на колата да видим ще има ли промяна. преди 42 минути, Radomt написа: Да и при мен имаше такъв шум и моята е 2.0tdi BLB. Оказа се че е от веригата! И смених всичко зъбно колело, помпа, верига и обтегачи всичко от 1.9 tdi, и сега няма вече такива проблеми. Работи много спокойно и тихо. Всичко това ми струваше 740лв. И не мислиш вече за приводи и шестостенни. Добре си направил колега. Аз също мислех за този вариант но се отказах и взех със зъбни колела. Може би е по добрия вариант от 1.9 но аз си викам щом инженера го е сметнал да е с балансиращи валове значи е по-добре. Но ще видим как е като я сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 и аз смених всико от 1.9тди още като купих колата . 600лв ми струваше . @Sashko95 Успех с процедурата исподели резултати . Със зъбните колела пак превърта шестостена .... Чел съм по немски форуми , че хората в чужбина отиват в ауди и им сменят целия "Balance shaft module" с нов и след 50к км пак превърта ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 Важното е новия шестостен да влиза много плътно, без никакъв луфт във вала от донора. Ако има цялата промяна се обезмисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Колеги модула вече е сменен. Не мога да си позная колата. Вече работи доста по тихо и държа да кажа че модула е от този с по дългия шестостен а донора е б7 тоест слагат и на б7 от дългия шестоснен. Стария шестостен почти нямаше следи от употреба но все пак си го смених. Доволен съм от тази инвестиция. На стария модул веригата беше разсхлабена и тракаше от зъбчатката а сега няма никакъв шум и колата стана още по приятна за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Дълъг, колко да е дълъ г.Измери ли го? Сигурен съм, че не си.Точно късия си е 77мм.Така може да заблудиш доста колеги.Карай си дълго и без аварийно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashko95 Публикувано 1 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) Колега 100 мм е шестостена бях взел и от двата никой не заблуждавам казвам как е. Късия е в мен даже утре ще го върна защото не ми трябва. Донора беше а4 б7 2.0 тди 2008 година 170 кс. код на мотора BRD така каза момчето от което взех модула.Ако е от тази кола в което съм сигурен значи има и б7 със по-дълъг шестостен.Мисля че след 2006 са с дългия. Редактирано 2 Декември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Шестостена е 100 мм. след 11.2009 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 На 30.11.2019 г. at 19:35, Sashko95 написа: Стария шестостен почти нямаше следи от употреба но все пак си го смених А ако не беше го сменил? Значи стария и новия са еднакви т.е. къси. Няма смисъл да продължаваме. Карай си колицата и внимавай, че сега лампата светва безшумно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване