Jump to content

Сиво бял пушек


LeftHandLuck

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да попитам от какво може да припушва сиво бял пушек като и подам повече газ в движение, преди да тръгна я оставям да загрее 6/7 минути и докато работи на място не пуши като и подам повече газ в движение припушва 2/3 пъти и след това спира.

Колата е Audi A6 3.0 TDI 2010.

Редактирано от LeftHandLuck
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли дпф колата? Много я изчакваш, 1 минута макс и тръгваш. Нормално е, когато е студено да излиза пара от ауспуха, вече зависи колко е, дали губиш антифриз и други такива. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има дпф и не губи антифриз, има изгоряла подгревна свещ.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че е сив пушек, а не пара/конденз? С тия 6-7 минути на място само затлачваш екологиите. Палиш, чакаш 1 минута и тръгваш, просто карай по-кротко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на дюзи прилича, ако е сив пушека.

При наличен ДПФ освен при регенерация не трябва да се вижда никакъв пушек. Пара може да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При изгоряла свещ,доколкото знам колата не може да направи регенерация на дпф- а

Щом има дпф , по добре слагай нови свещи

При мен не съм виждал да пропушва до сега, единствено само когато регенерира изпушва и то не всеки път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато сменяха свещите на колата , разговарях със майстора през това време и засегнахме тая Това етема тогава ми обясни че не се регенерира ако има неработеща свещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля, че е така

не виждам защо ще го направят заради 1 свещ да скапеш дпф-а при положение, че нне му пречио на регенерацията.

 

Виж принудителната може и да не тръгне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах известно време това лято без нито една работеща свещ съм виждал регенерация. Както казваш е по-вероятно да е било относно принудителната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркай пасивната регенерация с  принудителната , пасивната си я прави . Другата гледа грешки  , дори и за тампони на двигателя , ако температурата на маслото е над определени градуси пак не прави  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...