LeftHandLuck Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте колеги искам да попитам от какво може да припушва сиво бял пушек като и подам повече газ в движение, преди да тръгна я оставям да загрее 6/7 минути и докато работи на място не пуши като и подам повече газ в движение припушва 2/3 пъти и след това спира. Колата е Audi A6 3.0 TDI 2010. Редактирано 25 Ноември 2019 от LeftHandLuck Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Още е студена сигурно.Аз имам 2 изгорели свещи и сутрин е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 има ли дпф колата? Много я изчакваш, 1 минута макс и тръгваш. Нормално е, когато е студено да излиза пара от ауспуха, вече зависи колко е, дали губиш антифриз и други такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LeftHandLuck Публикувано 25 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 (Редактирано) Има дпф и не губи антифриз, има изгоряла подгревна свещ. Редактирано 26 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Сигурен ли си, че е сив пушек, а не пара/конденз? С тия 6-7 минути на място само затлачваш екологиите. Палиш, чакаш 1 минута и тръгваш, просто карай по-кротко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 да, аз гледам да не минавам в началото 2000 оборота като тръгна, освен ако някой не ме изнерви неистово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 на дюзи прилича, ако е сив пушека. При наличен ДПФ освен при регенерация не трябва да се вижда никакъв пушек. Пара може да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Пара съм виждал и от шкода 2.0ТДИ 2016 с ДПФ, когато е студено и я оставиш малко на място да постопли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 При изгоряла свещ,доколкото знам колата не може да направи регенерация на дпф- а Щом има дпф , по добре слагай нови свещи При мен не съм виждал да пропушва до сега, единствено само когато регенерира изпушва и то не всеки път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Какво е общото между регенерирането и подгревната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Когато сменяха свещите на колата , разговарях със майстора през това време и засегнахме тая Това етема тогава ми обясни че не се регенерира ако има неработеща свещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 не мисля, че е така не виждам защо ще го направят заради 1 свещ да скапеш дпф-а при положение, че нне му пречио на регенерацията. Виж принудителната може и да не тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Не претендирам, само споделих какво чух във разговор. По добре споделено и предотвратено , евентуално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 По скоро става въпрос за принудителна регенерация,че не може да направи,защото е набила грешка в енджин модула... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Карах известно време това лято без нито една работеща свещ съм виждал регенерация. Както казваш е по-вероятно да е било относно принудителната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 Не бъркай пасивната регенерация с принудителната , пасивната си я прави . Другата гледа грешки , дори и за тампони на двигателя , ако температурата на маслото е над определени градуси пак не прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване