slubo1 Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Здравейте на всички колеги.След смяна на накладките с нови на фис дисплея показва че са за смяна а по веригата всичко е мерено и диагностиката е ок моля за съвети колата е S8 d2 4.2 360hp 2000г. благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 (Редактирано) Буксата на датчика прави лош контакт, или са забравили да я включат, или пък накладките не са за този модел. Редактирано 21 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slubo1 Публикувано 21 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Всичко е включено колега и накладките са точно каквито изкарах от нея само че са друга марка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Разбирам, но системата е доста проста. Датчика представлява съпротивление, което трябва да бъде в определен диапазон за да не ти свети лампата. Ако се даде на късо съпротивлението става 0 и лампата святка. Ако се откачи или има лош контакт, тогава пък става ∞ и пак святка. Така че най-добре прегледай буксите да не са корозирали и ги напръскай с контактен спрей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2020 Системата не е ли при липса на верига да пали лампата на дисплея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 23 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2020 Да по-логично е да се отваря веригата като се износят накладките вместо обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2020 (Редактирано) Най-логично е да пали лампата и в двата случая - при отворена верига и при късо, затова е съпротивление при Б7-ците. Мисля че и при D2 е така. Редактирано 23 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 29 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2020 Разбирам, но системата е доста проста. Датчика представлява съпротивление, което трябва да бъде в определен диапазон за да не ти свети лампата. Ако се даде на късо съпротивлението става 0 и лампата святка. Ако се откачи или има лош контакт, тогава пък става ∞ и пак святка. Така че най-добре прегледай буксите да не са корозирали и ги напръскай с контактен спрей.Датчика е един прост проводник. Като се прекъсне, чао.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2020 (Редактирано) Всеки проводник си има съпротивление и може да представлява сензор. В случая на този сензор обаче това съпротивление се знае точно колко трябва да бъде, така че може да се засече както прекъсване (когато съпротивлението му клони към ∞) така и късо съединение (когато съпротивлението му клони към 0). Още подробности тук: цък! Цитат How Do They Work?The critical concept to understand with these sensors is electrical resistance, noting that the highest-level resistor is air. When the wire is broken, the resistance is infinite. When the brake pad wear sensor system is operational, it has a known level of resistance. Редактирано 29 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 30 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2020 (Редактирано) Лампата светва и при скъсан кабел, при лош контакт или като се износят накладките. В случая третото отпада. Така че колегата cvt е прав. Не е кой знае колко труд да свалите гумите и да проверите....в смисъл, че може да го проверите сами и на място. Ако накладките наистина са за тази кола, няма как да не откриете проблема. Редактирано 30 Януари 2020 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2020 Лампата светва при липса на верига! В самата накладка има проводим слой, който се изтрива и веригата се прекъсва. Връзваш двата кабела и лампата гасне... Няма никакви съпротивления, диоди, теемистори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
besuchen77 Публикувано 12 Април 2021 Доклад Share Публикувано 12 Април 2021 Здравейте , не можах да разбера следното - светла ли лампата , ако задните се износят ? При мен проблема е следният- лампата светна , погледнах ги , задните вдясно ги нямаше никакви, вляво, горе-долу, отпред са си ок.Задните ги смениха , лампата обаче си свети.Пуснах диагностика - грешки няма. Сега какво следва ? Как се гаси ? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Април 2021 Доклад Share Публикувано 12 Април 2021 Задните нямат датчик и няма как колата да разбере че са износени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
besuchen77 Публикувано 12 Април 2021 Доклад Share Публикувано 12 Април 2021 Ами ако има прекъснати или окислени кабели на предните тогава , не би ли трябвало диагностиката да ги хване ? Защото предните ми не са износени и в случая, не може да е от това. И има ли вероятност датчика на спирачната течност да не е наред. Ниивото в момента е по средата между мин и макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Април 2021 Доклад Share Публикувано 12 Април 2021 Диагностика не може да ги хване. Просто ще ти святка че са износени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване