Frozen1 Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Здравейте. Имам следния въпрос: Подозирам, че ключалката на багажника ми е сменена. Ключът ми влиза, но не върти. Въпросът ми е има ли как да се напасне така, че да мога да отключвам/заключвам багажника? Не винаги централното ми работи и отварянето му е невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 И при мен е така с ключ не става. Но след презапояване на платката на централното, се появиха плафоните и вече заключва и отключва всеки път. Ако проблема не ти е в графитено колело, другото се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 Отиваш на ключар и ти пренарежда патрона към ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 (Редактирано) Тапицерията е остаряла и ще ти се изпочупят щипките. По точно захваащането на щипките. Редактирано 7 Февруари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 Преди години и при мен беше станало така. Ключар я раздвижи и работеше. От няколко месеца пак е така. Нещо вътре клеясва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 8 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 На 7.02.2020 г. at 5:26, bobitur написа: И при мен е така с ключ не става. Но след презапояване на платката на централното, се появиха плафоните и вече заключва и отключва всеки път. Ако проблема не ти е в графитено колело, другото се оправя. Плафоните си работят когато искат. В купето де. Централното и то ту работи, ту не. Нямам проблем с прозорците или нещо. Имам наблизо голф 3, ако е проблем мога да пробвам и колелото от него. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Аз сменях мотора на задната чистачка и направих ключалката. Не счупих нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 9 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Със седанче съм, иначе времето още не ми позволява. Надявам се проблемът да е в централното и да се оправи, че не ми се занимава със сваляне на брави и прочее да оправя плафоните и съответно ключалката на багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Презапояваш всичко около средната част на платката и буксата с двата големи кабела. Аз първо презапойх всичко в средата, но като се загледах във въпросната букса на минуса беше паднал калая и предполагам от нея е бил проблема. Не всеки път работиха плафоните и централното, но като хлопнех някоя от вратите се оправяше. До следващото засичане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 13 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Проблемът с централното е следния: заключвам с ключ и се заключва само вратата, а не всичко останало. Отварям някоя врата, затварям я и после работи. Понякога пък сутрин като отключвам се отваря само предната врата. В последствие при отварянето й чак тогава се отключва всичко. Някакви идеи какъв би бил проблемът? Същото е и с алармата(сложена е преди мен), понякога като заключа се чува сирена и не заключва, друг път си работи. Същото и при отключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 14 Май 2020 Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 (Редактирано) Отвори модула и погледни графитеното колело, ако е здраво презапой всичко в средната част, на платката и куплунга С двата кабела. Може и релето, в самия модул да е дало фира. При мен имаше и проблем с плафоните в купето, но от алармата(афтермаркет), не заключваше всеки път централното, но никога не ми е заключвало само една врата. Редактирано 14 Май 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 14 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 Едната врата се заключва понякога само от централно с ключ, а иначе същия проблем като твоя с алармата - включва се, а не заключва. Дали тази цялата алрма, която е сложена не бърка нещо електрониката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 14 Май 2020 Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 Махни и бушона и пробвай само с ключа. И ще разбереш да ли е от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mo0ny Публикувано 14 Май 2020 Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 Според мен е някое от релетатата(мисля, че бяха две), които са в самия модул на цантралното. Понякога успява да отлепи, друг път не. Модулът се намира в багажника отдясно под стелката, обвит е с дунапрен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 14 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 Гледах го модула, дори преправях всеки пин, колелцето е здраво, работи си. Ще пробвам с бушона да видим как ще е или просто ще я махна. Тъпото е, че виждам къде са навързали кабелите за алармата, но никъде не намирам нейният модул. Странна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 14 Май 2020 Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 При мен релето в модула е едно и него презапойх, но не мисля да е проблема в него, по скоро масата на централното се губи. Под мокета на пасажерската седалка се събират всички маси за плафоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 19 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2020 Оправи се. Беше отказала тотално. Чуваше се релето на централното, обаче никакъв въздух, свалих, презапоих, после без да искам я ударих докато я намествах в багажника и тя тръгна. Със сигурност проблемът не е в маркучите или кабелите. Може просто да й е дошло времето. Иначе наскоро четох една тема, но я загубих... как да вържем бутон за централно като този в кола преди фейс. Дали беше тук или в темата за А3, не съм убеден, но колегите твърдяха, че заключването преди фейс става по един кабел, докато това при фейс по два (или обратното). Та, ако някой знае темата, ще му бъда благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mo0ny Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 (Редактирано) Щом си я ударил и е тръгнала, най-вероятно са точно релетата. Имах същия проблем(понякога се отключваше/заключваше, но по-често не работеше). Котвата в релето залепва и при удар с отвертка по корпуса сработваше. С презапояване няма как да се оправи, аз смених релетата и вече 3-4 години не съм имал проблем. Редактирано 20 Май 2020 от Mo0ny Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 24 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Благодаря ти. Интересното е, че сега махнах кората от багажника вдясно, оставих помпата и си работи, не е мръднала. Не знам дали кората нещо притиска някой кабел. Единственото, което се случва е, че понякога се отключва шофьорската врата и щом я отваря се отключва цялата. Но рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Още ли не си го презапоил тоя велик комфорт модул...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 25 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2020 Не се оправи с презапояване, другият вариант е както казва колегата да опитам с нови релета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Май 2020 Доклад Share Публикувано 25 Май 2020 Някъде губи вакуум, проверявай всички тръбни магистралки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 25 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2020 Проверени са. Кабелите също. Всеки един пин с мултицет. Работи си. Нали знаеш как като заработи помпата издава един звук като "тръгне" вакуумът. Е, този звук не го издава. Просто се чува как клика като реле. И после като ударя самата кутийка отстрани вакуумът тръгва и работи. Мислех, че съм оправил този проблем, понеже месеци наред го нямах и сега отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване