Jump to content

Ауди Б6 или Б7


Recommended Posts

Не знам кой блок е,но от личен опит-Леон 2,0тфси на реални 120к км,купен от първи собственик в Германия,с оригинално масло,в Сф само градско,със зор минава 8к с 1л,София-Варна,ако караш бързо,трябва да спираш некъде да зареждаш.....масло........И това кола в магазинно състояние,пробвано с много марки масла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От 1.8Т само тази си струва като гледам.

https://www.cars.bg/offer/5e4bcc8bdf610b5def3eed22

А тази ми я дават за 7000 1.9ТДИ

https://www.cars.bg/offer/5e342ab75267c333193c07d2

 

мисля ако си наметя хубава и запазена бензинка да не и слагам газ.

Редактирано от vesselino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, petrishki написа:

Това на пазара в България ли го наблюдаваш или в Германия? Голяма роля играе вечното желание на ганьо да газифициране и каране без пари.

И в България и в Германия и в Швейцария.... 
Гугъл можеш да ползваш и сам ! 

Дори И в Англия, ако щеш...

Тоя мотор е тоалетна, създадена заради екологията, това е! Прекалено ненужно сложен, с много прецизни с малки толеранси части и много на брои.... не ме питай, откъде знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гугълът съм го ползвал вече и ти трябва да опиташ. В Германия и двете моторизации стигат до 10к евро. Наравно демек. Кабриолета с 2.0 тфси не го броя, че тогава 1.8 губи с много. ДТМ-а също не го броя, че са по 20к евро. 1.8т е много хубав мотор, но 2.0т също е супер. Ако не се слага газ, избора е ясен. 2.0т още дълго ще е в производство.

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък аз съм виждал и зная за повече от 3 разглобени такива, с последващи търсения на части,и не съм монтьор....

А лично съм разглобил точно BUL станал на салата на под 100000 км... 

Иначе ми говори за хубавият мотор!

Мечтата на моргаджиите е тоя мотор. Питай ги защо и ги питай от такава кола, като дойде в моргата, дали още докато пътува двигателя не е продаден... 

Иначе е много готин двигател, ама друг да го кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма го по моргите точно защото е здрав и почти всички бройки са под капака на изправни коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В моргите влизат предимно коли с удари... 

И човека ти казва, че първото нещо, което се продава от една такава кола е мотора, нали щото е "много здрав", та затова има такова голямо търсене. 

 

С ASN е същата работа. Всеки търси здрав блок, ама няма. :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, quаttro написа:

 

 

С ASN е същата работа. Всеки търси здрав блок, ама няма. :hilezh:

Щото е яко здрав.... 

затова е така

 

Току що отворих произволен Швейцарски сайт , равносметката въпреки горните твърдения е следната:

2.0ТФСИ  куатро натупана със еслайни отвсякъде + нави и още глезотии - 4000 франка

1.8Т на предно без външен еслайн и нави - 9990 франка 

Щото са яко здрави и търсени, не за друго 

 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, quаttro написа:

 

В моргите влизат предимно коли с удари... 

И човека ти казва, че първото нещо, което се продава от една такава кола е мотора, нали щото е "много здрав", та затова има такова голямо търсене. 

 

С ASN е същата работа. Всеки търси здрав блок, ама няма. :hilezh:

 

Дефицита идва от това че колите с такива мотори са в движение, а не стоят на VIP паркинг по моргите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук си в ужасна грешка, повярвай ми ! 

Първото нещо, което заминава веднага е Главата с валовете, маслената помпа, ролката за газоразпределението.... ако не се продаде цял двигател!
Цял двигател обаче гол струва 2000 лева с възможност да го видиш/чуеш как работи. Само, че това не ти решава проблема и има огромен риск. 

Какво искам да кажа- историята познава не малко случай на перфектно работещи нов внос такива двигатели, разлетели се на магистралата в следващите 5000 км без никакви признаци.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам на личния си опит че това е един от най-надеждните и най-евтини за поддръжка двигатели които някога съм имал щастието да притежавам. Наскоро даже и му пробвах ускорението от 0 - 100 км/ч след 13 години и над 200 хил км . Виж тук:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, CVT написа:

Вярвам на личния си опит че това е един от най-надеждните и най-евтини за поддръжка двигатели които някога съм имал щастието да притежавам. 

 

И от душегуба има доволни, нали така?  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, Prokopi90 said:

Току що отворих произволен Швейцарски сайт , равносметката въпреки горните твърдения е следната:

2.0ТФСИ  куатро натупана със еслайни отвсякъде + нави и още глезотии - 4000 франка

1.8Т на предно без външен еслайн и нави - 9990 франка 

Демек, избираш си две произволни коли от някакъв произволен сайт и от това следва фактът, че едната е два пъти по-евтина от другатат. Паххахаха смях. 

 

Ето ти търсене в мобиле.де за 2.0тфси, както виждаш, най-скъпите са по 11к евра. Ето друго търсене за 1.8т, ясно се вижда, че най-скъпите са по 10к евро. 

Стига си писал на тая тема, че само объркваш хората. Явно е, че не си наясно с пазара изобщо....

 

1 hour ago, Prokopi90 said:

А пък аз съм виждал и зная за повече от 3 разглобени такива

Малеле, цели 3 разглобени? Наистина много. Аз съм чувал истории за поне още 2. Направо в следващата тема казвай, че си виждал общо 5 разглобени 😂

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Prokopi90 написа:

Аз също вярвам на ЛИЧНИЯТ си опит. 

Кола на 90000 км, двигател BUL - DTM

 

 

0-02-05-43e65227f6a394a55ceb4bb1c94567a31f70ce4011b0e0a0dde6521f6389d551_65928bd8.jpg

 

Какво му е станало на тоя смърдел, гарнитура ли е духнал? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пернишки, ще те помоля любезно, да не ми обясняваш точно на мен, по колко са, защото във момента притежавам DTM със счупен мотор, 1.8Т в Б6 и 1.8Т в Б7 на 100000 км. Ако позволиш, ми се струва, че зная малко по-добре от теб по колко са.
Явно ти със VW за бедни - Шкодичка си по наясно на пазара на тея коли... що не си купи Ауди, като си толкова наясно?

 

Още от готиния двигател на 90000 км... Жалко, че не намирам снимки в момента на главата и валовете.... 

 

 

clipboard_image_580df5c1.jpg

clipboard_image_7bfd5695.jpg

clipboard_image_4c68f600.jpg

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали разбираш, че един счупен мотор нищо не значи? Някаква статистика дай - колко са произведени и колко от тях са се счупили. Ако не, просто си правиш вятър на устата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, CVT написа:

Това не е ли от каране на колата със светнала червена лампа на Аладин?

Това нямам представа, не се е счупила при мен, ама имам друг въпрос... 

Как така, на тоя ВЕЛИК ЖЕСТОК УНИКАЛНО ЕВТИН за обслужване здрав да си еве и двигателя му светка лампата на 90000 км? 

За един преател питам, по принцип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, petrishki написа:

Нали разбираш, че един счупен мотор нищо не значи? Някаква статистика дай - колко са произведени и колко от тях са се счупили. Ако не, просто си правиш вятър на устата. 

Искаш ли да ти покажа , колко обаждания имам от различни хора и колко съобщения докато продавах карантията на тоя кенеф?
А на колко човека се обаждах да търся глава и валове преди това, и всички да ми викат- МИ НЯМА , като вариантите са два: Не стават заедно с главата и продадохме ги първо тях.

преди 3 минути, CVT написа:

Лампата може да светне на всеки. Важното е какво ще направи шофьора след като светне.

Бе не се прави, че не ме четеш и да ми отговаряш каквото ти изнася !

ПОПИТАХ ТЕ ЗАЩО НА 90000 км ДВИГАТЕЛ МУ СВЕТИ ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма перфектен двигател, но когато не знаеш какво означава тази лампа и не знаеш какво трябва да направиш като светне, имаш зацепил двигател. Ако знаеш, имаш не толкова сериозен ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега да си представим, че се казвам Джулия, и мъжът ми Пиетро ми купува висок клас Ауди Куатро, за 70-80К евро през 2007 година,което му светва лампата за маслото преди 90000 км и се разлита на магистралата двигателя...

Аре мОлим ти се ! 

@vesselino зимай,двигателя е чук и колегата не е имал никакви проблеми, харчи малко обслужва се евтино (нищо че комплект съединител е 560 лева с огромни отстъпки а за 1.8Т е под 200) и върви на бургия и пернишки със шкодилака казА, че е мноу як и ние дето искаме 1.8Т сме бедняци щото искаме да го караме на газ!
Тва е равносметката до тук....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Празнослововия пак го е надухАло  течението под мушкатото.

Деева тая шкода непродаваема, с тоя добър мАтор дето всеки му казва, че е отпадък.

И за душегуба...добро или нищо, щото той си е ....мъртвец.

Ама тука глеам неговите проблеми са детска играчка  в сравнвние на  наследника на 2.0алт.... Тишина Дами и господа!!! Новия Маслодуш излезна на сцената!!!

Пардон от сервиза....:hilezh:

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...