Jump to content

Ниво на маслото 3,0 БМК


МИТАКА1654

Recommended Posts

Колеги,някой да има снимка на тръбичката в която влиза пръчката на маслото?Питам,защото ми светна индикацията за ниско ниво на маслото,а по пръчка маслото е над половината,та се чудя дали не е отчупена горната част на тръбичката,в която влиза пръчката на маслото и по този начин да ме лъже или датчика ме лъже?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo Той си мисли, че горната част на тръбичката е счупена, не щеката.

 

@МИТАКА1654 Горния край е с уширение, за да влезе щеката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, royce написа:

@pe6koo Той си мисли, че горната част на тръбичката е счупена, не щеката.

 

@МИТАКА1654 Горния край е с уширение, за да влезе щеката.

Да,с уширение е,но колко е високо това уширение?При мен е некво нащърбено и си мисля дали може да се отчупило по пример на старите фв/ауди?Другият вариант е датчика да се се скапал,но ако е той,защо млъкна при доливането на 0,5л масло при все,че си беше над половината?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик реагира и на кофти масло, защото съди по скоростта на охлаждането си от маслото.

 

Та може и да имаш нафта в маслото или да е много старо или менте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, pe6koo написа:

Колата се оринтира по това, че си вдигнал капака :) Дори да не долееш пак ще изгасне лампата. Тъпо но факт

Това сериозно ли???

 

преди 10 минути, mshbul написа:

Този датчик реагира и на кофти масло, защото съди по скоростта на охлаждането си от маслото.

 

Та може и да имаш нафта в маслото или да е много старо или менте.

Маслото е на 2000км,нафта няма,защото дпф-а е аут,нивото си беше до половината и не капе от пръчката,т.е. не е разредено.Може пък маслото да не е ок-Тотал Инеос 5в30,отоговаря си на спецификите,пък го наливам и на други коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че ДПФ-а е аут не значи, че някоя дюза не може да припикава ... Разбира се не го пожелавам това, просто отбелязвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам 3.0 как е, но 4.2 бенз е много чувствителен към наклон. На видимо равно място в едната посока е над макс, като я завъртя наобратно е почти на мин. Да не я проверяваш все на едно и също място? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик не следи нивото механично, а съди по косвени данни за нивото. Та наклона е без значение за него. И го следи в движение, а не на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Evgeni K. написа:

Незнам 3.0 как е, но 4.2 бенз е много чувствителен към наклон. На видимо равно място в едната посока е над макс, като я завъртя наобратно е почти на мин. Да не я проверяваш все на едно и също място? 

На различни места я проверявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май установих виновникът,днес при рязко спиране ми изпищя пак за ниско ниво,след 5 мин спрях,изчаках около 30сек и проверих нивото маслото,беше си на максимум,т.е. най-вероятно датчика се е скапал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята реве за ниво ако е малко под максимума, три години вече така без значение от маслото. Винаги след смана и реве докато не сипя до макс-а. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...