МИТАКА1654 Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Колеги,някой да има снимка на тръбичката в която влиза пръчката на маслото?Питам,защото ми светна индикацията за ниско ниво на маслото,а по пръчка маслото е над половината,та се чудя дали не е отчупена горната част на тръбичката,в която влиза пръчката на маслото и по този начин да ме лъже или датчика ме лъже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Аз днес си смених датчика, понеже периодично мрънка за ниво на маслото. Пръчката ако се счупи ще си личи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 @pe6koo Той си мисли, че горната част на тръбичката е счупена, не щеката. @МИТАКА1654 Горния край е с уширение, за да влезе щеката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Да де, ясно ми стана, но едва ли ще се счупи толкова право, че да не си личи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 преди 40 минути, royce написа: @pe6koo Той си мисли, че горната част на тръбичката е счупена, не щеката. @МИТАКА1654 Горния край е с уширение, за да влезе щеката. Да,с уширение е,но колко е високо това уширение?При мен е некво нащърбено и си мисля дали може да се отчупило по пример на старите фв/ауди?Другият вариант е датчика да се се скапал,но ако е той,защо млъкна при доливането на 0,5л масло при все,че си беше над половината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Колата се оринтира по това, че си вдигнал капака Дори да не долееш пак ще изгасне лампата. Тъпо но факт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Този датчик реагира и на кофти масло, защото съди по скоростта на охлаждането си от маслото. Та може и да имаш нафта в маслото или да е много старо или менте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Преди 1 час, pe6koo написа: Колата се оринтира по това, че си вдигнал капака Дори да не долееш пак ще изгасне лампата. Тъпо но факт Това сериозно ли??? преди 10 минути, mshbul написа: Този датчик реагира и на кофти масло, защото съди по скоростта на охлаждането си от маслото. Та може и да имаш нафта в маслото или да е много старо или менте. Маслото е на 2000км,нафта няма,защото дпф-а е аут,нивото си беше до половината и не капе от пръчката,т.е. не е разредено.Може пък маслото да не е ок-Тотал Инеос 5в30,отоговаря си на спецификите,пък го наливам и на други коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 18 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2020 Това, че ДПФ-а е аут не значи, че някоя дюза не може да припикава ... Разбира се не го пожелавам това, просто отбелязвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 19 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2020 Незнам 3.0 как е, но 4.2 бенз е много чувствителен към наклон. На видимо равно място в едната посока е над макс, като я завъртя наобратно е почти на мин. Да не я проверяваш все на едно и също място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2020 Този датчик не следи нивото механично, а съди по косвени данни за нивото. Та наклона е без значение за него. И го следи в движение, а не на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2020 Преди 2 часа, Evgeni K. написа: Незнам 3.0 как е, но 4.2 бенз е много чувствителен към наклон. На видимо равно място в едната посока е над макс, като я завъртя наобратно е почти на мин. Да не я проверяваш все на едно и също място? На различни места я проверявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2020 Разбрах - имаш предвид, че може да е измерено на наклон невярно и да е реално ниско нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 20 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Май установих виновникът,днес при рязко спиране ми изпищя пак за ниско ниво,след 5 мин спрях,изчаках около 30сек и проверих нивото маслото,беше си на максимум,т.е. най-вероятно датчика се е скапал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Аз моя датчик го смених и след 10км пак светна явно нещо не харесва маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 по спомен в инструменти имаш опция да кажеш на колата че си с нов сензор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 20 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 С какво масло си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 С оригинално VW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 И моята реве за ниво ако е малко под максимума, три години вече така без значение от маслото. Винаги след смана и реве докато не сипя до макс-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 Вижте каква темп. на маслото дава като светне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cMeX Публикувано 28 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2020 При мен датчика се беше изпекъл и даваше същото, пък пръчката си беше на ниво. Нов датчик и всичко е ток 3та година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване