Joretoo57

Тампони двигател

Recommended Posts

Преди няма и месец ги смених и двата тампона на двигателя ,два са ,с оригинални,500 лева е единия,и 60 лева труд.Бяха тотално разпрани,а грешки не ми даваше.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм ги сменял също, само оригинални! Трите тампона са 1000 лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези двата са.Третия да не е един от стиропор за 20 лева,имах такъв,но не се сещам на тази кола ли беше.

IMG-2cd32976e49da34568158b260568df2c-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скоро не съм влизал  .. да този отпред ама ти си ги сменил предполагам вече :) ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе някой знае ли на какъв принцип работи този тампон, някакъв клапан ли има и каква роля играе?

..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обикновен тампон комбиниран със електромагнит, който като го притисне го прави по-твърд, а като го отпусне го прави по-мек.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На схемата е дадено ясно мисля.Клапана затваря или отваря една камера към атмосферата,с което втвърдява или прави мек тампона.Вътре тампона е пълен с етилен гликол мисля,че беше.Качвам и две снимки как изглеждаше моя спрямо новия.Колата ми е 2011г и честно казано след смяната на двата тампона разликата е огромна.Според мен това е нещото с най осезаем ефект ,което съм сменил по колата :) 

40Venginemounts.jpg

IMG_5218.jpg

IMG_5154.jpg

IMG_5157.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам следния шум в копето и лека вибрация казаха ми че е от тампона  даже ми показваше грешка смених тампона и пак остана шума между 1200 и 1800 оборота 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nikolay80 Kато гледам каква разлика има от новия и стария във височината на гумената част се разколебах от идеята си да сменя само левия.Някой с опит в тази посока ? :))

На 16.10.2021 г. at 13:36, nikolay80 написа:

На схемата е дадено ясно мисля.Клапана затваря или отваря една камера към атмосферата,с което втвърдява или прави мек тампона.Вътре тампона е пълен с етилен гликол мисля,че беше.Качвам и две снимки как изглеждаше моя спрямо новия.Колата ми е 2011г и честно казано след смяната на двата тампона разликата е огромна.Според мен това е нещото с най осезаем ефект ,което съм сменил по колата :) 

40Venginemounts.jpg

IMG_5218.jpg

IMG_5154.jpg

IMG_5157.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да разликата и при двата беше такава във височината.И това при положение,че мотора е лек 2.0TDI и колата е 2011г.При 3.0TDI и кола 2005-2006 положението вероятно ще е още по-зле!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз сложих ляв и десен Febi доставени от Intercars на моята и на още 2 приятели съм слагал същите. Никакъв проблем, много добре се представят. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.