Mir4o0 Публикувано 22 Март 2020 Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 Здравйте колеги нов съм тук и се извинявам за спама. Интересува ме екуто ми дали може да се преправи на такова дето да може да управлява турбо с провелива геометрия. С 1з мотор съм с пластмасовото еку. Ще съм много благодарен ако някой колега ми обясни нещата подробно за да знам какви интервенции да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Март 2020 Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=317673 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 22 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 @audi+ колега тази тема съм я чел 3-4 пъти знам я вече на изуст дет са вика 😁. Чувал съм че екуто на 1.9 90коня се преправяло по някъкъв начин за да управлява турбо с променлива геометрия.Та Изкам да сложа по голямо турбо аз дюзи си имам от 2.5тди. Пък не знам такова турбо като моето с уест гейт система дето да е съвместимо с екуто ми от каква кола да е за да стане с управлявлението от моето еку. Та аз затова се опитвам да намеря инфо за екуто за да знам дали ще може да се преправи моето оригиналното а не да слагам от 110тка. По големи турбини с променлива геометрия пълно аз затова искам да го преправя за да я управлява. Като за по лесно де. Аз другата интервенция я знам много работа ще си отворя ако тръгна да сменям компа. Тва са имобилайзери тва са инсталации то са н75 то са вакуми турбини и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 22 Март 2020 Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 На теб, ясно ли ти е какво искаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 22 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 Да ясно ми е. Изкам да ложа турбо от 131 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Това което съм чувал е преправяне на компютъра турбината да надува до 2 bar. ,но не знам какви са последствията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 23 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Аха добре колега явно ще присаждам комп от 110 за интервенцията която изкам да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Ще ти трябва и по голям елемент на помпата 11, 12мм. Зависи от турбината и дюзите които ще слагаш. Няма как стоковата помпа да храни по големите дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 25 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Ясно ми е това колега, тези части съм си ги набавил вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 17 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 Та така онзи ден реших да чипосъм моя кошник, чипосъх го и не съм много очарован от резултата, съвсем леко се подобри динамиката и взе да ми гори много и да пуши като локомотив. Та сега въпроса ми е ако сложа разпръсквачите от 2.5 и по големия елемент дали ще трябва допълнително да де донастройва софтуера или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Да "чипосаш" дърт, издъхнал кошник, е като да накурвиш 85 годишна и да я пуснеш на пиацата. Първо си ремонтирай двигателя основно, смени всичката горивна и управляваща електроника/хардуеър и чаааааак тогава "чипосвай". И иди някъде, където наистина разбират какво е "чипосване". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Преди 10 часа, Mir4o0 написа: чипосъх го и не съм много очарован от резултата Турбинката е малка ', стария компютър е неподходящ за добър тунинг, който го е правил започва от там.Доста работа е , с един чип ефект отрицателен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Април 2020 Доклад Share Публикувано 20 Април 2020 Зависи много от мапера, моя чип го правиха Адлер ауто и с 205 разпрасквачи изкара 140 к.с. за 13 си беше добре. 131 сток го дърпах след 3 предавка. Но 110 с чип не можех. А относно пушене, с чип няма начин да не кади, но трябва да изчиства след 2-3000 обороти. дЕфектът с много пушене е много гориво и малко свръх пълнене, с манометър колко надува турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 22 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 (Редактирано) С манометър не съм го пробвал но на ваг кома показва 1.1 налягане и след това пада малко и си стои на 1 пуша като локомотив и ме съмнява авансатора на помпата дали не е дал фира щото си стои на 8 а трябва стойностите му да са към 2-3 там някъде вече не помня какво изкаше компа + това пали трудничко топла преди и след чипа това стана след като смених гнп и от тогава насам е така и когато е в покой колата и играят леко обортите и понякога препълва повдигачиге като е студена и като и дам леко газ с чисто нов н75 съм с стария спря да надува милиграмите са настроени на 3-3.2 градусите на помпата са точни стойностите и бяха 2-2.2-2.3 явно ще търся друго гнп да видим кво ще стане с него сега минавам голф 3 1.8 моно 90коня с много малко. явно проблеът е в помпата и преди чипа и след него ми гореше 7-8 нафта на дълго а градско 10-12. И взе да чука по някога гнпто Редактирано 23 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 22 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 На 18.04.2020 г. at 9:14, NIKO написа: Да "чипосаш" дърт, издъхнал кошник, е като да накурвиш 85 годишна и да я пуснеш на пиацата. Първо си ремонтирай двигателя основно, смени всичката горивна и управляваща електроника/хардуеър и чаааааак тогава "чипосвай". И иди някъде, където наистина разбират какво е "чипосване". От към двигател мога да ти гарантирам че не хачи грам масълце за 10000 км обслужил съм го от до. Сега евентуално ще сменям гнп щото моето не го бива авансатора ми е прецакан и ще видим ко ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 (Редактирано) Обслужването от-до, ако е ремъци, ролки, масла и термостати, е точно едното Нищо. Тия кошници (навеси) са милионници, ако че са "нов Ф-нос, качвашсеикараш, на122000РЕАЛНИ", НЯМАТ част, възел и агрегат, които да не са зверски износени, пък нека да "не харчи грам масълце". Ама пък търпят на ЧИПосване иначе...., горките. Редактирано 22 Април 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 23 Април 2020 Доклад Share Публикувано 23 Април 2020 (Редактирано) Моята с манометър надуваше до 1.3 с пикове до 1.5 бара. За да пуши и не върви, причинита е. Много гориво, малко свръх пълнене. Бодни с един тройник от маркуча който влиза в еку-то и закачи механичен манометър. Аз ползвах индустриален с глицерин да не трепери стрелката. И виж какво се случва. Странно е 1З няма проблем с топлия старт. Кодирай е с ваг на автоматични скорости и виж как ще пали топла и върви. Дай тайминг графика и мг. На празен ход. Редактирано 23 Април 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 23 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2020 (Редактирано) Пробвах кодирах я на автоматични скорости няма разлика мг.на празен ход са 3-3.2 ,тайминг графика не мога да дам щото компа с който я тествам е на 1 приятел и вече ми стана неудобно да го изкам. Ще сменя гнпто и ще снимам тогава и ще кача. Дано има подобрение след смяната на гнпто. Ще и сложа гнп пак от а4 90 коня само че автомат те май са с по голям елемент даже, не съм сигурен но 1 майстор каза че са с по голям. Редактирано 24 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 25 Април 2020 Доклад Share Публикувано 25 Април 2020 (Редактирано) Щом е 90 к.с. елемент на помпата е един и същ. Виж ако е 110 или душегуб елемента на помпата е 10-12 ММ. С кодиране на автоматични скорости мг. На празен ход не се променят. Паленето топла е идеално и тръгнал маховик се замаскира. На един комшия 110к.с. му кодирах с автоматична трансмисия и заради труден топъл старт и тръгнал маховик вече 2 година кара така. Паленето се подобри, значително и няма проблеми с претрисанията с маховика. Докато един ден не се строши маховика и го остави на пътя стига да не направи други поразии по двигателя, но на негова отговорност. Редактирано 25 Април 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 30 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Клеги смених гнпто с такова от автоматик 90 коня и колата си оправи паленето топла и студена. Още докато врътнах ключа след смяната и запали веднага без да се чуди, остана само да я доцентровам на ваг кома и след това ще пиша какво е станало. Сега мисля да сложа турбина от мерцедес 3.5 тя е на принципа на моята турбина с уест гейт растоварване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 Ще трябва и нов софт с новото турбо. Само ще увеличиш лага с по голямо турбо. Аз бих инвестирал в еку и турбо с променлива геометрия, от колкото да наливам 💰 в вестгате турбо. Между другото имаше някъде тема на 1з с турбо от транспортер или крафтър и ефекта не беше много добър от към засилване, само се увеличи лага. Засили твоето турбо до 1.3-1.5 и с дюзи от 110 к.с. и до 2000 Об. С повече гориво с по голямо предварение и ще усетиш голяма разлика, и челен кулер. Но зависи много от мапера, колко разбира, ако е копи-пасте човек, няма да го направи като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 4 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Попитах мапера дали да сложа турбо от 2.5 с променлива геометрия и той ми отговори че ще ми направи външен мап сензор и ще трябва нов н75 и съответно и нов ремап за турбото. И каза че че има по добър ефект от колкото турбо с уест гейт система. И сега се чудя дали да направя тази интервенция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 (Редактирано) Още в самото начало ти казах, ще не знаеш кво искаш... Слагай турбина от 2.5. (ама за кой 2.5става дума само може да гадаем) Виж какъв мап ще сложиш, че да не го сменяваш после и него. Че има няколко вида вагаджийскк според измерваните барове. Н75 има на купчини по моргите за 2.5тди, отнасяй един ако ти се види скъп новия. Редактирано 4 Май 2020 от norwey Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mir4o0 Публикувано 5 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 (Редактирано) От ауди а6 2.5 150коня мап ще търся до 4 бара ,пък н75 ще намеря от някъде разпръсквачите ще сменя и тях за да изкарам квот може от тези части и в крайна сметка. А дали ще има ефект един бог знае 😁 Редактирано 7 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Зимай направо от 180кс(гт2052) разликата е малка ама я има. На 150кс е vnt20 Чак 4баров мап... Ама давайй не е скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване