Boracle Публикувано 29 Май 2020 Доклад Share Публикувано 29 Май 2020 От известно време се замислям да сменя моята, защото този автомат не ми е присърце и това си е. Искам ръчка и тъй като ми мина мерака да гоня 400+ коня с турбо V6, вече се ориентирам към по-улегнал и мързелив V8-ак. Докато разглеждах обявите в Канада се оказа (не го знаех), че освен S6 има и А6 с 4.2 V8. Това, което намерих като кодове на двигателите ARS, ASG, BAS за А6 и AQJ, ANK за S6. Първите се водят 295коня и 400НNm а вторите 335коня и 420Nm. Въпроса ми е има ли някаква съществена разлика между двете конфигурации и към кое е по-добре да се ориентирам откъм надеждност и поддръжка? А и също така, освен във спирачките и окачването има ли други важни разлики между S6 и А6 от това поколение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 6 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2020 При S6-цата имаш и варианти с ръчна кутия, докато при А6 са само автомати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Колегата @cvetan83 преди време е описал в един пост именно разликите, които те интересуват. Ето линк към темата и поста: Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Не си заслужава това начинание, и ръчка да насадиш пак няма да върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Ако искаш да върви трябва да събереш конюшната, ръчки 4,2 по 200 пенсионирани коня сме карали всички предполагам. Не останаха живи вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 (Редактирано) Преди 6 часа, Superunknown написа: Не си заслужава това начинание, и ръчка да насадиш пак няма да върви. А ри какво разбираш това "да върви" щото ми идва като на КГА логиката 1.8Т върви на умирачка... вървенето на една кола не се измерва в това 0-100.. Редактирано 7 Юли 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Не върви като за V8, трябват ви му две турбини. А поддръжката и разпраивтя все си е за V8. 1.8т си е ок за нормално придвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Какво значение има дали е v8, обема и конете са това което ни интересува. И като за 300 и нещо коня става кола си върви супер адекватно, ако сложиш модерен турбо мотор на това купе да не върви повече? 300коня модерна кола с турбо и 2тона е също бавна, не е до турбото а до конете и трансмисията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Конете са функция от нютоните и оборотите, зоната на MAX torque е по-важна от пика на конете, който споменаваш.Оборотите, при които идват нютоните и начина, по който идват е по-важен от сухите данни 0-100км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Мотора си има обем и не е някой да се върти до 8к че да няма нютони и в ниското. Нютоните са екстра особено в предвид, че се сравнява с някакви малолитражни турбо мотори, които имат същите или по-ниски нютони. Ако 0-100 не е важно то още по-зле защото като поведение атмосферкара разбива просто всеки турбо мотор ако и да е по-ново поколение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 Аз нищо по-различно не съм казал. S8 си е била и ще остане класика, квото и да казват и да сравняват. "Допотопен автомат, асматик и т.н. шитни", но колата си е класика и приятна на усет, богато оборудвана, пруятен звук. Все неща, които много днешни шкоди,кии....не могат да си позволят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване