Recommended Posts

Привет, колеги. Чакам една B8.5 quattro 2.0TDI 177 2013 да ми я докарат до седмица. 

На 228к км е колата, внос от Швейцария.

 

Интересува ме къде в София да я заведа за пълно обслужване без да счупя бюджета и да са ок майсторите.

 

П.П. също - какво се сменя?

Направил съм следния списък досега. Моля да кажете, ако съм пропуснал нещо:

-комплект ангренаж,

шпилка,

водна помпа ,

пистов ремък,

обтегач с ролка на пистовия ремък, паразитна ролка,

антифриз, 

термостат с О пръстен,

хидравлична течност,

спирачна течност,

масло и филтри,

по окачването, ако излезе нещо на първи оглед 

Edited by snatchy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж темата с препоръчаните сервизи и си избирай :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извади си пълната история на колата...може да се свържиш и с предния собственик за съдействие.

От документите ще разбереш какво, кога и с какво е сменяно.

Консумативи, сменени от швейцарския дилър и не достигнали определения си ресурс нямат нужда от "превантивна" смяна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди няколко дни бяхме в DasWeltAuto с колега и един от служителите там казваше, че ангренажа вече държал по 10 години. :gruebel: Дали говореше за конкретния мотор или като цяло не съм го питал, но се учудих.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само че този мотор е с ремък, а не с верига. Ще изкара 10 години само ако изобщо не се кара.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен даже ми казаха, че не се гледали изобщо годините, а само километрите... и то 180 хиляди за оригиналния рвмък. Това за 1,6 tdi. До колко е вярно и проверено... кой знае

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, CVT said:

Само че този мотор е с ремък, а не с верига. Ще изкара 10 години само ако изобщо не се кара.

Да за ремък става въпрос, при 2.0тди 150 коня. 10 години или 180 или 200к (не си спомням точно колко каза).

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен на А4-ката (1.8Т BFB мотор) дават смяната на ремъка на 180 000км или 6 години - което настъпи първо. За А6-цата (3.0 BBJ мотор) е 120 000км или 6 години. Питал съм в Порше за двете коли, това важи ако ангренажния комплект се сменя от тях. Доколко може да се разчита на тези интервали не е ясно ...

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те дават гаранция, ако се прави при тях. Ако издумка по-рано е спорно какво ще се случи :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

За 4 цилиндровите дизели: 

 

PQ/PL 46 - 5 години или 210хил км , което настъпи първо.

MQB/MLB - 10 години или 210хил км, което настъпи първо (без 2.0biTDI CUAA, той е на 120хил км или 5 години).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако проверката установи, че ремъка е оригиналния....по никакъв начин няма да има спокойствието да си кара с него.....след седем години и 228 000 км! Специално за ремъка мисля няма какво да се умува....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-добре ще е да се види историята, ако е възможно. Нищо чудно да са сменили ангренажа на 200к км. и да има още мнооого ресурс. Ако няма история - задължителна смяна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Километри ИЛи години, винаги е било така. Като се купи кола е най-сигурно да се смени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.