Jump to content

Мнения относно конкретни А64Ф


Recommended Posts

Здравейте, пичове! Търся АудиА64Ф и съм се спрял на две обяви. Доста четох по темите във форума и реших да попитам относно тях. Някой ходил ли е да ги гледа? Надеждни ли са според вас? Нещо можете ли да кажете за вноса?
Харесал съм си бензин автомат куатро и държа да е седан, може и ръчка все пак. Бюджета ми е 15к. Търся читава , чиста и гледана кола! Облсужен двигател и автоматик!

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11599152492169755&slink=h9zhqg

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598887637333927&slink=h9zhqg

 

Редактирано от tthedoc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много обмислях този вариант, но четох извън форума статии и мнения от други колеги, че въпросната турбина ако замине става мазало, рециклиране я има я трябва нова. Точно заради турбото, бягам от дизелака. Търся си чист 6-ак, по-добре веднъж обслужи вериги,банани,комплекти и т.н. че и уж 100к км дават, отколкото да я взема и да и мисля турбината. С други думи ако ще е турбо бих заложил на 3.0д ама просто не искам. 
Чакам колегите да кажат мнения за обявите пък и ако някой има с други включвания - слушам.
П.С. тези май двигателите им са обслужени.
П.С.2 Автомата откъдето и да е ще си ходи в с.Мартен на диагностика.

Редактирано от tthedoc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай асматиците. Не се занимавай с тез турбини, особено на 3.0TFSI.

За американката не знам, ама втората направо я отнасяй. Парите за ремонт, дето ги е дал собственика.....ми то все едно ти я продава за 4К лв.

Няма такава цена. То само бензин ще наливаш. Написал е,че и старт/стоп система имала колата....т'ва ще дава икономия.

Според мен, ако се кара по-кротко в града ще дава 8/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и на мен много ми допада! Според теб какъв е автоматика- дали е типтроник или мултитроник? Много четох, но разлика така на пръв поглед не успявам да направя, до момента все ръчки съм карал. 
Така или иначе, мисля да занеса колата на преглед и диагностика на автоматиак в с.Мартен, но все пак....
Знам, че не е тук темата, но все пак ще съм благодарен за съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то и аз не схващам каква е разликата и как се разбира. Ама какво значение има, нали е автоматик.

А какво има в с.Мартен ?

Не знам човек, ама втората кЕфи. Тези джанти я отварят някак, без да се набиват на очи.

Така като гледам имаш само едни фАрки да полираш, че малко мъглЯви ми се виждат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В с.Мартен - Русенско,  е един от най-големите сервизи за автоматични скоростни кутии в България. Собственика е страшен пич, а хората, които работят с него много разбират. Работи се с ръкавици, автоматите се смъкват, оглеждат, пълна диагностика, ремонти. Ако има стружки (от минаване от D на +/- става), всичко се оглежда и ремонтира. Четох, че колеги от форума също знаят за него и дори един колега обмисляше да ходи при него, но отиде във Варна, където не ги познавам (макар и да съм от Варна). Така де, А6-така ме кефи страшно много... и мисля другата седмица да му правя оглед и евентуална покупка.... дано няма много работа по автомата , че си е цифра... Вие най-добре знаете, колегите с повече стаж и опит, но поне ще останат парички от бюджета и колата заспива след това, АКО в действителност всичко по двигателя е сменено както е и посочено де....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, tthedoc said:

Много обмислях този вариант, но четох извън форума статии и мнения от други колеги, че въпросната турбина ако замине става мазало, рециклиране я има я трябва нова. Точно заради турбото, бягам от дизелака. Търся си чист 6-ак, по-добре веднъж обслужи вериги,банани,комплекти и т.н. че и уж 100к км дават, отколкото да я взема и да и мисля турбината. С други думи ако ще е турбо бих заложил на 3.0д ама просто не искам. 
Чакам колегите да кажат мнения за обявите пък и ако някой има с други включвания - слушам.
П.С. тези май двигателите им са обслужени.
П.С.2 Автомата откъдето и да е ще си ходи в с.Мартен на диагностика.

Няма турбина в 3.0 т, с компресор. От тези години този двигател е един то най-здравите.

Него го слагат във фейса, 3.2 е само префейс.

Тия твоите приятели дето са ти казали нещо не ги питай повече нищо.

Какъв е бюджета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета е 15к и благодаря за последния и най-адекватен отговор. 
Относно иронии и шикалкавеници въобще нито я схващам, нито ме интересува. Професията ми изисква да работя с конкретни термини, а въпроса ми беше съвсем друг - някой гледал ли е тези две коли дето съм постнал с линкове в първия коментар. Надявах се на отговори и съвети, но в крайна сметка сам ще се справям.
Благодаря, темата е за махане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората вече я няма. Иначе щом не знаеш, че 3тфси е с компресор трябва всички да се ебават с теб, че си питал. Тука е така.

Ако не извадиш 50 палки за некоя до 50-80к км не стъпваш на нивото на истинските играчи и ше има гаргара. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

втората я няма, някой от тук пишещите я е капарирал вчера... :D

Към автора: пита за бензинови мотори в 4F и ние му казваме кой мотор да избере, но той си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...