скутера

турбото пренадува

Recommended Posts

здравейте колатами като вдине 140 км забива и влиза в авариен режим и турбото изключва при закачане на комп след забиването показва p1551контролната граница е надвишена сменихме клапан н75 не се оправя мап сензор сменен не се оправя дибитомер сменен не се оправя от какво може да е проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

от запетайките...

кажи поне каква е колата, с кой двигател?

маф сензор и дебитомер са едно и също.

а за мап сензор лично аз не съм чувал

Share this post


Link to post
Share on other sites

С променлива геометрия ли е турбото?

Share this post


Link to post
Share on other sites

имам предвид датчика който е на мъркуча след кулера с променлива геометрия е двигателя е 1.9 тди 110 к.с афн

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами до 140км няма проблеми ускорява и върви ако е за седнала така ли ще е

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проверете я в движение какво налягане прави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 тук в казанлък няма кой  знае какви майстори закачат и не знаят какви стойности трябва да показва интересно ми е от турбината ли идва проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прегледай турбината , почистване на геометрия  и  проверка на актуатора   и катализатора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

като се закачи на комп показва тази грешка... p1557 контролната граница е надвишена..

товаго показва след като вдигне 140 и забие

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това стана ясно още с първият пост. Четеш ли, какво се пише и съветва след това?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не помня на кой канал на ваг кома се правеше диагностиката, но там показва колко трябва да е и колко е. Това се прави в движение

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лого на 3 8 и 11 канал. После на 3 10 и 11. В движение на 100 процентА педала на газта на 3 и 4 скорост.

Share this post


Link to post
Share on other sites

геометрията я изчистиха също забива мръднаха болчето за реглаж на актуатора и прави каквото си иска сега немога да го върна след като е поставена на колата луда работа може би ще сменям турбото

Share this post


Link to post
Share on other sites

Акутатора се настроива само на стенд или майстор който много разбира  в движение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей

Занеси я на ремап

Чао

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравейте искам да попитам имали значение как се слага пръстена който задвижва геометрията може ли да се обърка

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забрави как си го демонтирал ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.