скутера

турбото пренадува

Recommended Posts

здравейте. да не пускам нова тема ще пиша тук. Двигателя ми е същия 110кс не влиза в авариен режим, но във високите когато натисна газта додолу няма ряз и затъва всякаш. На диагностика на 8,10,11 канал по всичко личи че е дебитомер. да, ама не. и с нов и със стар работещ пак са ниски показателите на дебитомера . ще кача и лог файл. Някви идеи? 

 

LOG-01-008-010-011.CSV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да дебитомера не прави нужните единици. Но той е свързан с горивото и турбото. Може еку-то да го реже. Като няма достатъчно гориво съответно няма турбо надув и въздух.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е разковничето. Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото. Какво друго влиае на стойностите на дебитомера. ЕГРа е затапен с пластини. Сменен е и клапана за картерна вентилация.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, vanrai написа:

Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото.

Е, то или ще изгрее или няма...:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

така е 😀. това което се опитвам да разбера от какво идват тези ниски стойности на дебитомера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж мапа какво показва,ако показва ниски стойности нема кой да надуе .

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 11 минути, buzzi написа:

 

направих няколко лога и турбото си надива и държи налягане нормално. по нагоре в поста качих и лог файл. на мен поне ми изглежда нормално налягането 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дай лог и на 3,8 и 11 канал.

На 1, 3 и 10 канал.

Edited by bobitur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така с телефона трудно ги разчитам. Ако не ти е проблем конвертирай ги в Ексел формат. И ги постни като снимки.

 На пръв поглед горивото с покачване на оборотите оставя същото с 3000 оборота около 40мг. На 3300 също. Въпроса е еку- то ли го реже или помпата не смогва. Или запушени маркучи, цедка или филтър. 

 Защо не пробваш с една бутилка двата маркуча гориво да илиминираш филтрите и резервоара като проблем.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.4892946145aa1c5eb84936a5a95253b5.png

image.png

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Както се вижда не достига гориво. До 2700 оборота гориво има и от там турбо и дебитомер са в нормите. В един момент пренадува, но н75 го коригира. След 3000 оборота еку-то иска 1.948 налягане, но турбото не ги достига, хем че н75 отваря повече не достига искането налягане. Може и да има пропуск от турбо надува, но е много малък и трудно ще го хванеш.

 След 3000 оборота горивото пада, което не трябва да е така и от там дебитомер и турбо с по-ниски показатели. 

 Изчисти цедката в резервоара и продухай с компресор входящия маркуч, но задължително махни капачката на резервоара когато го правиш. Ако не се оправи търси проблема в помпа или дюзи.

Edited by bobitur

Share this post


Link to post
Share on other sites

ок, мерси за съвета. ще направя ревизия на горивната система до резервара и в него и дано се оправи.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.