Jump to content

Audi b7 2.0TDI не загрява


Ventsivinsa

Recommended Posts

Здравейте от година съм собственик на ауди а4 авант 2.0TDI 2006. Та освен проблема с аирбега, лентов лабел, клаксон и инджектор имам един доста дпсаден които нв откривам как да оправя. Колата не загрява повече от 70 градуса но пък духа топло. Смених термостат и няма промяна. Веднъж успях да я загрея чакайки пред техническия преглед до 95 на място (перка не чух). После излязох по магистралата и за 7 минути спадна на 68. И още си е така. Докато стигне до 70тетрябва да я покарам 20 км... Акъли и съвети? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са дизелите. Караш ли го под 2000rpm  с парно на  макс. няма загряване. 

Аз лично парното го държа зимата на 22,5-23 градуса на режим AUTO без светещ ECON.

Правил съм експеримент да карам 20км. извънградско(това без никакви сериозни изкачвания) под 2000rpm, ами едва стига до 70 градуса(това при околна температура около 0-5градуса), иначе в купето е жега.

Иначе направи ли по табло 90 градуса няма проблем, държи ги.

 

 

 

 

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята за около 4-5 км извън града дига 90 град, но съм имал и Мерцедес и там при комън рейл двигателите загряването е бавно. В немски сайт бях чел, че EGR-а също помага за по-бързото загряване. Ако е изключен съответно процесът е по-бавен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/12/2020 at 8:48 PM, iliyan_pi said:

Моята за около 4-5 км извън града дига 90 град, но съм имал и Мерцедес и там при комън рейл двигателите загряването е бавно. В немски сайт бях чел, че EGR-а също помага за по-бързото загряване. Ако е изключен съответно процесът е по-бавен.

Благодаря, тези дни ще отиде на чичо доктпр и ще пиша дали се е оправил проблема

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и термостата на колко градуса отваря , някои отварят по рано - за по-топлите страни.Колегата горе е прав- сега всяка сутрин карам жената на работа - 3-4 км и на връщане , вече е на 90 градуса. И аз преди няколко месеца сменях термостат, взех го от тех-ко, че не дигаше повече от 60 градуса.Откакто го смених , стана идеално.бързо загрява и парно имам още докато не е отлепила стрелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз първо това смених. Казаха ми, че отваря на 78 градуса.  Предстои ми пътуване към 2700км тези дни и тръгвам от топъл остров към студено Габрово та т дано да стигна така . Ще поискам да се смени термостата с такъв на по-висока температура като се прибера и ще драсна пак

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало (на стара кола) да купя нов термостат и той да се отваря по-рано, затова ако не те мързи изпробвай и стария в едно канче с вода. Най-трудно е намирането на термометър- аз използвах такъв домакински, за печива, до 150 градуса. Питай някой готвач или приятел, защото скоро ги имаше по 7 лева в Лидл. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора и аз го играх тоя филм и накрая се оправи с оригинален термостат закупен от колега от форума. Иначе ЕГР-а ми е затапен, а колата стигне ли 90 градуса температурата не пада.

Така както го описваш явно термостата си седи отворен постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , но аз го взех за 17 лв ( с отстъпки ) и проблема пак се оправи.Така, че ако има някой познат , който се занимава с авточасти и му има доверие, защо да купува оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената причина автомобила да не загрява(реално измерено) е термостата. При прегряване заподозрените се увеличават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам въпрос на вкус. Аз така купих един 16-17лв уж казах в магазина искам хубав но колата така и не искаше да загрее с него и после пак купих оригинален.Мисля , че беше около 70 лева но нямах проблем с него. Ако случиш на читав евтин няма проблем ама аз нямах късмет :)

Обадих се на колегата Raino и той вика много хора си купуват евтини и имат проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съгласен съм с теб , колега.Наистина е така, доста хора имат проблеми с термостатите.Явно съм уцелил този път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...