Ventsivinsa Публикувано 10 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2020 Здравейте от година съм собственик на ауди а4 авант 2.0TDI 2006. Та освен проблема с аирбега, лентов лабел, клаксон и инджектор имам един доста дпсаден които нв откривам как да оправя. Колата не загрява повече от 70 градуса но пък духа топло. Смених термостат и няма промяна. Веднъж успях да я загрея чакайки пред техническия преглед до 95 на място (перка не чух). После излязох по магистралата и за 7 минути спадна на 68. И още си е така. Докато стигне до 70тетрябва да я покарам 20 км... Акъли и съвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 (Редактирано) Така са дизелите. Караш ли го под 2000rpm с парно на макс. няма загряване. Аз лично парното го държа зимата на 22,5-23 градуса на режим AUTO без светещ ECON. Правил съм експеримент да карам 20км. извънградско(това без никакви сериозни изкачвания) под 2000rpm, ами едва стига до 70 градуса(това при околна температура около 0-5градуса), иначе в купето е жега. Иначе направи ли по табло 90 градуса няма проблем, държи ги. Редактирано 11 Декември 2020 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Моята за около 4-5 км извън града дига 90 град, но съм имал и Мерцедес и там при комън рейл двигателите загряването е бавно. В немски сайт бях чел, че EGR-а също помага за по-бързото загряване. Ако е изключен съответно процесът е по-бавен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 @iliyan_pi . Това за EGR-а си е точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ventsivinsa Публикувано 14 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 On 12/12/2020 at 8:48 PM, iliyan_pi said: Моята за около 4-5 км извън града дига 90 град, но съм имал и Мерцедес и там при комън рейл двигателите загряването е бавно. В немски сайт бях чел, че EGR-а също помага за по-бързото загряване. Ако е изключен съответно процесът е по-бавен. Благодаря, тези дни ще отиде на чичо доктпр и ще пиша дали се е оправил проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
besuchen77 Публикувано 16 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2020 Виж и термостата на колко градуса отваря , някои отварят по рано - за по-топлите страни.Колегата горе е прав- сега всяка сутрин карам жената на работа - 3-4 км и на връщане , вече е на 90 градуса. И аз преди няколко месеца сменях термостат, взех го от тех-ко, че не дигаше повече от 60 градуса.Откакто го смених , стана идеално.бързо загрява и парно имам още докато не е отлепила стрелката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ventsivinsa Публикувано 19 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 (Редактирано) И аз първо това смених. Казаха ми, че отваря на 78 градуса. Предстои ми пътуване към 2700км тези дни и тръгвам от топъл остров към студено Габрово та т дано да стигна така . Ще поискам да се смени термостата с такъв на по-висока температура като се прибера и ще драсна пак Редактирано 21 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 На мен ми се е случвало (на стара кола) да купя нов термостат и той да се отваря по-рано, затова ако не те мързи изпробвай и стария в едно канче с вода. Най-трудно е намирането на термометър- аз използвах такъв домакински, за печива, до 150 градуса. Питай някой готвач или приятел, защото скоро ги имаше по 7 лева в Лидл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Тези за кафе стават най-добре: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venceslav_dimitrov Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Хора и аз го играх тоя филм и накрая се оправи с оригинален термостат закупен от колега от форума. Иначе ЕГР-а ми е затапен, а колата стигне ли 90 градуса температурата не пада. Така както го описваш явно термостата си седи отворен постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
besuchen77 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Да , но аз го взех за 17 лв ( с отстъпки ) и проблема пак се оправи.Така, че ако има някой познат , който се занимава с авточасти и му има доверие, защо да купува оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Единствената причина автомобила да не загрява(реално измерено) е термостата. При прегряване заподозрените се увеличават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venceslav_dimitrov Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Не знам въпрос на вкус. Аз така купих един 16-17лв уж казах в магазина искам хубав но колата така и не искаше да загрее с него и после пак купих оригинален.Мисля , че беше около 70 лева но нямах проблем с него. Ако случиш на читав евтин няма проблем ама аз нямах късмет Обадих се на колегата Raino и той вика много хора си купуват евтини и имат проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
besuchen77 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Да, съгласен съм с теб , колега.Наистина е така, доста хора имат проблеми с термостатите.Явно съм уцелил този път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venceslav_dimitrov Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Хахах. Браво на теб. То тук в България само боклуци се продават. Нищо ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване