Jump to content

въздушно окачване


martin76

Recommended Posts

Колеги, до сега съм бил с А4, но нещо взех да се заглеждам по по-високия клас.Та въпроса ми е прост, всяко ли А6 комби или седан от това поколение е с въздушно окачване или това е екстра само на някои екземпляри?!! Има ли от това поколение А6, без въздушно. Да не би да става дума само за "олроуд" , че някъде се загледах като прочетох но не разбрах дали за всяко А6 става дума?просто ми дайте яснота?! Питам за модела от 2005-2010?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, zdrash написа:

Екстра е. 

Значи ако тъгнар да си избирам си питам продавача, дали е със или без. Не всеки екземпляр е с въздушни възглавници. Извинявам се за идиотските въпроси, но да съм на ясно- да си питам аз!

 

А при "Олроуд" версиите на А6 и там ли е екстра, или там си е характерно за модела.Т.е има ли олроуд без въздушно, че и те са ми вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мн ме блазни "Олроуда", но смятам това окачване за още един разход, понеже едва ли не е консуматив или с голяма вероятност за повреда?! Ще се ориентирам към А6 без въдушно май въпреки, че четох тук-там че е мн добра екстра. Не ми се уложнява живота допълнително, въпреки че карам много малко...-под 5000 км на година. Благодаря  за информацията😣

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам allroad и точно утре сутринта имам запазен час в smatic поради проблем с въздушното окачване,на въздух е много по-добре здрави са но като им дойде реда трябва да се сменят. А относно въпроса ти дали всички Аудита а6 са на въздушно-не са всички и ако неможеш да разбереш видимо дали е с обикновенно или въздушно просто влез в колата дай контакт натисни “car” бутона и ако не излезе една нарисувана количка с няколко разграфения за ниво значи колата не е с въздушно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, Dono123 написа:

Аз имам allroad и точно утре сутринта имам запазен час в smatic поради проблем с въздушното окачване,на въздух е много по-добре здрави са но като им дойде реда трябва да се сменят. А относно въпроса ти дали всички Аудита а6 са на въздушно-не са всички и ако неможеш да разбереш видимо дали е с обикновенно или въздушно просто влез в колата дай контакт натисни “car” бутона и ако не излезе една нарисувана количка с няколко разграфения за ниво значи колата не е с въздушно.

Благодаря ти, а това "сменяне" какви пари е??? Просто информативно запознат ли си?!около?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@martin76

Преден амортисьор + възглавница:

Афтърмаркет - 1700 - 2000 лв

Оригинален - 3000 лв

Задна възглавница:

Афтърмаркет - 300 - 700 лв

Заден амортисьор:

Само оригинален - 1500 лв.

 

Това са цени за 1 брой!

 

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклиране на въздушна възглавница около 300лв.,рециклиране на амортесьор ако има нужда м/у 300-400лв.,рециклиране на компресор ако има нужда 150-200лв, ако искаш нови цените са по 2или 3 в зависимост от къде се купуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кеф цена няма ,по принцим а6 4ф въпреки че вече са стари машини все още са доста скъпи за подръжка.Моите въздушни възглавници ги търкалям около 100хил.километра и сега дойде време на една от тях.Но да знаеш че олроуда е съвсем друга бира неможе да се сравнява с обикновено 4ф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, zdrash написа:

Моята е обикновенна с въздушно окачване. Кое е му е другото на олроуда, освен че има още една позиция на окачването ?

разликата е клиърънса - олроуда е по-висок и по проходим, визията (изглежда по напомпан),и не на последно място цената(около 15000евра говорим за нова кола)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите са еднакви, като олроуда е с една по-висока степен на въздушното окачване и малко джунджурийки с кънтри ( буквален превод селски) дизайн  по купето отвън. И това ако е "друга бира" и "не може да се сравнява" здраве да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако цените за рециклиране биха те отказали,то другите потенциални ремонти биха те разплакали ако изтеглиш късата клечка,че там цените не са като при А4 ръчка... обмисли хубаво нещата и гледай да е поддържан и гледан екземпляр.Успех в търсенето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, kikson1979 написа:

Колега,ако цените за рециклиране биха те отказали,то другите потенциални ремонти биха те разплакали ако изтеглиш късата клечка,че там цените не са като при А4 ръчка... обмисли хубаво нещата и гледай да е поддържан и гледан екземпляр.Успех в търсенето :)

Не е до рециклирането, а е до това, че си вкараваш още един рисков детаил в скъпата подръжка, което си е риск при кола на 12-13 г

. Затова една А6 куатро би ме задоволила, въпреки, че олроуда ми харесва със съответни раздувкии обкови по брони и врати. 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,първо покарай А6 с въздушно окачване,направи си сравнения практически,кое по би ти допаднало,пък после мисли за скъпите агрегати.Нещата са си на късмет с бъдещата ти кола,идеята е да си максимално доволен (погледни цени и на качествени амове с тампони при нормално окачване,не са вечни)

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой прочете ли, че колегата споменава, че прави до 5000 км на година? Колко от тези 5000 км караш по Offroad та да взимаш Allroad? Ако ще караш градско риска да вземеш както сам казваш кола на 12-13 години с екстра, която не се знае в какво състояние е, която ще ти струва доста за да оправиш не си заслужава поне според мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че въздуха е много хубава добавка, защото променя доста возията на колата от всичките коли по които съм се возил до момента. Да, имах проблеми с моето, защото възглавниците са от гума и както автора на темата спомена - колите са на 12-13г и гумата просто старее, та в резултат смених 2те задни ( уш хубави китайски - 400лв/бройката). Сега мисля, че е дошло времето на предна дясно която е доста по-скъпа, но като се сменят един път би трябвало после да са окей :Д.

Цените са както по-горе колегите споменаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си спомням добре.....поне два пъти съм писАл за цени на китайски възглавници. Пробвани. карам ги и сега. над 3 години. какви цифри се дават тук....не е истина. Явно има страшно много хора/мазохисти които искат да хвърлят хиляди левове на вятъра. какви коНпресори....ремонти. Ма 40 лв. струва комплект от алИ.....задните възглавници са 100 лв. нови китайски. предните с амовете са 500 лв. нови китайски. Чудо.....

https://www.maxpeedingrods.co.uk/product/pair-of-4f0616001j-rear-air-ride-spring-suspension-bag-for-audi-a6-4f2-c6-04-11.html   113 евро за двете. Това изкарва повече време и километри от боклуците, които слагат всякакви некадърници а.к.а. майстори в бг.

https://www.maxpeedingrods.co.uk/product/front-right-air-suspension-4f0616039aa-shock-strut-absorber-for-audi-a6-c6-4f-html.html     Аре и предни с нови амове, не "рециклирани"...каквото и да означава.

Сега, като се замисля.....най-яката :hilezh: възможна комбинация е allroad с 3.0 дизел автомат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 5000 км. на година си заслужава и RS да се вземе, начиии не караме много ама мислим за допълнителните евентуални разходи.Е тея кочини от по 6-7000лв. няма да разплакват ли... после ще напълни колегата форума с оплаквания!

Бахти драмата за едно окачване,па да го вземе S_line тогава,и без тва е най-здравото. @martin76 да вземе да попрочете във форума какво е писано няколко дни,па дано му светне,че леко се е объркал така както ги мисли нещата.Че нали само на дискове и накладки ако е на 347/330мм ще ревне при смяната от цените

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идята на колегата е да получи информирано мнение за това какво да си вземе пък какво ще му се падне и колко ще похарчи по ремонти после си е чист късмет. А пък и не видях да се оплаква от скъпи консумативи, а дали да вземе нещо, което не му трябва и после да го оправя. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...