Sandoto Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Здравейте, колата от известно време при по-натиснат педал или кик даун колата понякога спира да ускорява и оборотите буквално замръзват за няма и една секунда и след това продължава да си ускорява както си трябва. Някой знае ли от какво може да бъде? П.с не успях да намеря писано по темата и за това пиша този пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) Има недостиг или на нафта или на въздух. Грешки има ли записани ? Редактирано 8 Януари 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 On 1/8/2021 at 12:00 AM, Sandoto said: Здравейте, колата от известно време при по-натиснат педал или кик даун колата понякога спира да ускорява и оборотите буквално замръзват за няма и една секунда и след това продължава да си ускорява както си трябва. Някой знае ли от какво може да бъде? П.с не успях да намеря писано по темата и за това пиша този пост. Раздвижи оста, която управлява променливата геометрия на турбото. Ако се движи трудно може да заяжда в някакъв момент. Но преди всичко почни с диагностика и записани грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sandoto Публикувано 13 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2021 Добре, днес ще направя цялостна диагностика с вагком и ще кажа какво е излезнало. А тази ос точно къде се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2021 Дай лог на 1, 3 и 11 канал и ще ти кажем къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sandoto Публикувано 19 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2021 Извинявам се, че пиша месец по-късно. Просто нямах време да закача колата и да проверя каналите. Та днес го направих и в движение когато прави това забиване на муцуната виждам, че на 3ти канал стойностите за EGR-a имат огромна разлика. Когато купих колата ми казаха, че колата е без EGR и вихрови клапи, но машинките за вихровите клапи седят, което ме навежда на мисълта, че не са си свършили работата хората които са махали EGR и вихровите. Сега нямам достъп до лаптопа да покажа стойностите, утре ще ги публикувам тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sandoto Публикувано 22 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 (Редактирано) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:39:19 Group 001: Injection Quantity 777 /min Engine Speed (G28) 9.1 mg/str Injection Quantity 241.4 bar High Fuel Pressure (actual) 64.8°C Coolant Temperature (G62) 14:39:19 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 777 /min Engine Speed (G28) 229.1 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 505.3 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:39:19 Group 011: Charge Pressure Control 777 /min Engine Speed (G28) 999.6 mbar Boost Pressure (specified) 1020.0 mbar Boost Pressure (actual) 80.9 % Charge Pressure Control Duty Cycle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:53:43 Group 001: Injection Quantity 1617 /min Engine Speed (G28) 25.3 mg/str Injection Quantity 759.7 bar High Fuel Pressure (actual) 76.5°C Coolant Temperature (G62) 14:53:43 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 1617 /min Engine Speed (G28) 616.9 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 611.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:53:43 Group 011: Charge Pressure Control 1596 /min Engine Speed (G28) 1295.4 mbar Boost Pressure (specified) 1387.2 mbar Boost Pressure (actual) 46.2 % Charge Pressure Control Duty Cycle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:54:09 Group 001: Injection Quantity 1848 /min Engine Speed (G28) 0.0 mg/str Injection Quantity 362.1 bar High Fuel Pressure (actual) 76.5°C Coolant Temperature (G62) 14:54:09 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 1848 /min Engine Speed (G28) 799.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 511.1 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:54:09 Group 011: Charge Pressure Control 1848 /min Engine Speed (G28) 999.6 mbar Boost Pressure (specified) 999.6 mbar Boost Pressure (actual) 50.5 % Charge Pressure Control Duty Cycle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:54:26 Group 001: Injection Quantity 2016 /min Engine Speed (G28) 0.0 mg/str Injection Quantity 411.8 bar High Fuel Pressure (actual) 76.5°C Coolant Temperature (G62) 14:54:26 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 2016 /min Engine Speed (G28) 869.5 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 517.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:54:26 Group 011: Charge Pressure Control 2016 /min Engine Speed (G28) 999.6 mbar Boost Pressure (specified) 1009.8 mbar Boost Pressure (actual) 50.5 % Charge Pressure Control Duty Cycle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:55:50 Group 001: Injection Quantity 777 /min Engine Speed (G28) 8.5 mg/str Injection Quantity 241.4 bar High Fuel Pressure (actual) 73.8°C Coolant Temperature (G62) 14:55:50 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 777 /min Engine Speed (G28) 299.6 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 493.5 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:55:50 Group 011: Charge Pressure Control 777 /min Engine Speed (G28) 999.6 mbar Boost Pressure (specified) 989.4 mbar Boost Pressure (actual) 80.9 % Charge Pressure Control Duty Cycle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:57:06 Group 001: Injection Quantity 735 /min Engine Speed (G28) 8.0 mg/str Injection Quantity 234.3 bar High Fuel Pressure (actual) 74.7°C Coolant Temperature (G62) 14:57:06 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 735 /min Engine Speed (G28) 246.8 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 487.6 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:57:06 Group 011: Charge Pressure Control 735 /min Engine Speed (G28) 999.6 mbar Boost Pressure (specified) 989.4 mbar Boost Pressure (actual) 80.9 % Charge Pressure Control Duty Cycle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:57:25 Group 001: Injection Quantity 2352 /min Engine Speed (G28) 39.3 mg/str Injection Quantity 1107.6 bar High Fuel Pressure (actual) 74.7°C Coolant Temperature (G62) 14:57:25 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 2457 /min Engine Speed (G28) 1016.4 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 934.1 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:57:25 Group 011: Charge Pressure Control 2331 /min Engine Speed (G28) 1938.0 mbar Boost Pressure (specified) 1907.4 mbar Boost Pressure (actual) 54.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 J) 14:57:26 Group 001: Injection Quantity 2163 /min Engine Speed (G28) 27.7 mg/str Injection Quantity 965.6 bar High Fuel Pressure (actual) 74.7°C Coolant Temperature (G62) 14:57:26 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 2142 /min Engine Speed (G28) 599.3 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 681.5 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 94.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle 14:57:26 Group 011: Charge Pressure Control 2247 /min Engine Speed (G28) 1693.2 mbar Boost Pressure (specified) 1652.4 mbar Boost Pressure (actual) 52.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle Редактирано 22 Февруари 2021 от Sandoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2021 Абе човек дай ги тия логове на пълна газ, включи там на 4-та примерно и гледай да стигнеш поне 4000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване