Mingov Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 (Редактирано) Здравейте на всички във форума. След изкачване на труден планински район в колата се появи силен мирис (като на съединеител от по старите модели или феродо) ! Колата е ауди q5 2010година автоматик 3.0 дизел 7скорости (stronic) Въпроса ми е как е възможно след като съединителя е мокър (във скоростната кутия) да има мирис и ако не е от него от какво може да е ? Няколко пъти блокжите помагаха заради многото сняг (ако има някаква връзка) Благодаря за компетентните мнения! Редактирано 22 Март 2021 от Mingov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Е феродо имаш и на накладките, по тези планински пътища се ползват и нагряват доста, нормално е да мирише, или ти си го усетил конкретно от скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mingov Публикувано 22 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Това се случи при изкачване и то когато пътя беше лош като колата се движи на 1-ва и 2ра предавка след като обърнах да се спускам нямаше миризми. Моят въпрос е дали е възможно да се появи миризма от съединителя, и дали трябва да хода в сервиз за смяна и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Може да се случи да замирише, имам спомен, че ми се е случвало и на мен веднъж два пъти докато карах A5 с s tronic. Ако няма други видими проблеми и кутията работи добре не мисля, че има от какво да се притесняваш, скъсил си живота на съединителите с няколко километра и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mingov Публикувано 22 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Благодаря за помощта колега, скоро пак ще преминавам по маршрута и ще имам информация дали е било моментно или си е тръгнало нещо за ремонт,защото според мен не би трябвало ако всичко е наред да се появява този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mingov Публикувано 22 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Ето и въпросния маршрут за феновете на Q серия,около 1 км нагоре се появи дефекта! Поне удоволствието е на ниво 🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 От съединителите е,прекалено много време си карал на ниска предавка ,а е било и хлъзгаво и е боксувал съединителя,миризмата идва от изгорялото феродо на съединителя- ако искаш да сменяш съединителите - те са 3 броя- може да правиш това всеки ден и ти гарантирам че до 1 седмица ще си за нови! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papunov Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Три ли са съединителите? Не са ли 2 и се продават в комплект? Направо цялата "кошница"?Задръстванията как се отразяват на съединителите?Sent from my Nokia 8 Sirocco using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 3 са в комплект,но съм чувал че в накои шано сервизи ги сменяли и поединично,а на другия въпрос - за отговора има много условности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 On 3/25/2021 at 6:51 PM, Papunov said: Три ли са съединителите? Не са ли 2 и се продават в комплект? Направо цялата "кошница"? Задръстванията как се отразяват на съединителите? Sent from my Nokia 8 Sirocco using Tapatalk Вътре в кошницата са 2 диаметъра - голям (1-3-5-7 скорост) и малък (2-4-6-задна скорост). По-малкия размер е разбираемо по-кекав, много лесно се пали ако да кажем се риеш в сняг на задна скорост.... или катериш баир на 1-2ра скорост. Точно пълзене в задръстване 1-2ра направо го убива, лятото маслото кипва за 15-20 минути, колата вдига обороти за да увеличи дебита на охлаждането.... но това не може да компенсира дълги задръствания. Ако това се случва всеки ден ( маршрут за работа), няма как да изкара дълго тоя съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papunov Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 @BECKO , Благодаря за детайлната информация. Има ли лесен начин човек да разбере дали съединителите са износени. До колкото знам най-лесният начин е да тръгнеш на заден на баир нагоре. Ако не тръгне, значи съединителят е за сменя. Моята кола е взех със сменен съединител. Лошото е че не знам какви звезди са го сменяли и дали са го сменили по процедура... Преди няколко седмици смених маслото в задната част на кутията, и бях изумен че май никога не е било сменяно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 (Редактирано) Ако нямаш някакви проблеми, ританици 3->2, 2->1, придърпвания при потегляне, качване по тротоари (практически полусъединител тежим) моя съвет е изобщо да не се занимаваш да ровиш - само беля ще направиш. Сега, ако имаш оплаквания вече - ходиш на майстор. Редактирано 27 Март 2021 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papunov Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 От както я взех малко рита от 3 към 2-ра когато спирам по-рязко. При плавно спиране въобще не се усеща. Това го прави само на загряла кола..Sent from my Nokia 8 Sirocco using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Карай докато не се усили и не се появи още нещо като симптом. Ако много те гложди и си от София, изчакай Мишо да се прибере от Хърватска и да ти погледне колата (https://multitronic-box.com) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Март 2021 Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Сигурен ли си, че тоя сайт е негов все още? Пише някакви глупости в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mingov Публикувано 27 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2021 Говорих с механик от порше запад ако има пак мирис при изкачване на района ще отворят кутията и ще проверят. Аз лично нямам доверие или познат със сервиз на който да му давам да отваря скоростите така че ако се повтори ситуацията ще разбера отговора на въпроса ми а именно "има ли миризма на феродо значи трябва спешно сервиз" Явно няма друг начин да разбера дали ми е за смяна съединителя, освен да отворят кутията , но все пак благодаря за мненията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Март 2021 Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 6 hours ago, fifipaldi said: Сигурен ли си, че тоя сайт е негов все още? Пише някакви глупости в момента. Телефона е верен, а сайта не съм го поглеждал как изглежда от години - може и да има някакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 28 Март 2021 Доклад Share Публикувано 28 Март 2021 (Редактирано) Миризмата на феродо не е ли от EDL-а? На кола с хидротрансформатор има миризма на феродо по черен път като се задейства, това е личен опит. Тия онлайн диагнози са ми много странни. Редактирано 28 Март 2021 от MachineSpirit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване