Jump to content

Компресор или съединител?


Tuchev

Recommended Posts

Здравейте колеги. Поразрових се във форума, но не успях да намеря решение, та за това задавам въпроса си тук. Извинявам се ако някъде е имало подобна тема предварително.

 

Та въпросът ми е следния: Вчера пътувах от град Пловдив до град София. Всичко беше нормално. Климатика си работеше. Стигайки до академията на МВР, докато чаках на червен сигнал на светофара усетих някак си по-неравномерна работа на двигателя - имаше някакви странни вибрации. Отбих и отворих капака, като видях, че на съединителя на компресора беше тръгнала да излиза зегерката. Прилагам и снимки да се види как се беше измъкнала. Реших, че ще е по-добре направо да дръпна зегерката и да извадя съединителя на компресора. Та въпросът ми е дали е заминал само съединителят на компресора или е заминал целият компресор? Как може това да се диагностицира или провери?

Колата е Ауди А4 Б7 2.0 АЛТ 131 к.с. 2006г.

IMG_6035.jpeg

IMG_6036.jpeg

Редактирано от Tuchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвай ваобръжение и виж под неа.

Автора, зАкачи си съединителя, сложи зегерката, пУсни духалото, ако нещо се разфърчи, сменяй. Така се проверява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги само за инфо, преди около седмица и половина се оправих с проблема. Оказа се, че компресора и самата система бяха останали без капка масло, което е довело до неговото "задиране". Купих нов компресор за климатика DENSO DCP02041, нов климатичен  радиатор NRF, нов филтър дехидратор NRF, нов разширителен клапан NRF. Също така взех и 3 броя спрей за почистване на климатичната инсталация от старо масло и стружки. Искаше ми се да взема и нов изпарител, но там трябваше много да се разглобява. Изчистих цялата система, изкарах наистина много стружки от системата. Като цяло дават, че един спрей е достатъчен за почистване, но аз изпръсках 3 броя, ей така за всеки случай. След това заредих системата и да чукна на дърво до настоящият момент всички си работи. С един термометър измерих на колко градуса излиза въздуха от централния въздуховод на таблото като температурата падна до 6,3 градуса /като климатроника беше нагласен на Low и на рециркулация/. Не съм "ровил" в интернет, за да проверя на колко градуса трябва да излиза въздуха от там, но мисля, че тази температура е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери се поне на средни обороти на вентилатора, на Low, така че 6 градуса е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 3-4 градуса е оптималната температура. Всичко под и над не е добре. Също така, се мери на максимална скорост на вентилатора. Въздухът ще. има достатъчно време да се охлади. 😉 Също така, цялата предница трябва да е престояла поне 30 минути на сянка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...