Tuchev Публикувано 25 Май 2021 Доклад Share Публикувано 25 Май 2021 (Редактирано) Здравейте колеги. Поразрових се във форума, но не успях да намеря решение, та за това задавам въпроса си тук. Извинявам се ако някъде е имало подобна тема предварително. Та въпросът ми е следния: Вчера пътувах от град Пловдив до град София. Всичко беше нормално. Климатика си работеше. Стигайки до академията на МВР, докато чаках на червен сигнал на светофара усетих някак си по-неравномерна работа на двигателя - имаше някакви странни вибрации. Отбих и отворих капака, като видях, че на съединителя на компресора беше тръгнала да излиза зегерката. Прилагам и снимки да се види как се беше измъкнала. Реших, че ще е по-добре направо да дръпна зегерката и да извадя съединителя на компресора. Та въпросът ми е дали е заминал само съединителят на компресора или е заминал целият компресор? Как може това да се диагностицира или провери? Колата е Ауди А4 Б7 2.0 АЛТ 131 к.с. 2006г. Редактирано 25 Май 2021 от Tuchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Май 2021 Доклад Share Публикувано 25 Май 2021 Може нищо да не е заминало. Оправи си зегерката и с VAG-COM виж какво налягане ти дава компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 25 Май 2021 Доклад Share Публикувано 25 Май 2021 Баси.Само аз ли виждам хидравлична помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Май 2021 Доклад Share Публикувано 25 Май 2021 Ползвай ваобръжение и виж под неа. Автора, зАкачи си съединителя, сложи зегерката, пУсни духалото, ако нещо се разфърчи, сменяй. Така се проверява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 25 Май 2021 Доклад Share Публикувано 25 Май 2021 Под нея е проблема. 😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 25 Май 2021 Доклад Share Публикувано 25 Май 2021 Това е зегерката на предпазния гумен маншон. Повечето кампресори няват такава. Махай я може и без нея. Проблема не е от нея . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 14 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 Колеги само за инфо, преди около седмица и половина се оправих с проблема. Оказа се, че компресора и самата система бяха останали без капка масло, което е довело до неговото "задиране". Купих нов компресор за климатика DENSO DCP02041, нов климатичен радиатор NRF, нов филтър дехидратор NRF, нов разширителен клапан NRF. Също така взех и 3 броя спрей за почистване на климатичната инсталация от старо масло и стружки. Искаше ми се да взема и нов изпарител, но там трябваше много да се разглобява. Изчистих цялата система, изкарах наистина много стружки от системата. Като цяло дават, че един спрей е достатъчен за почистване, но аз изпръсках 3 броя, ей така за всеки случай. След това заредих системата и да чукна на дърво до настоящият момент всички си работи. С един термометър измерих на колко градуса излиза въздуха от централния въздуховод на таблото като температурата падна до 6,3 градуса /като климатроника беше нагласен на Low и на рециркулация/. Не съм "ровил" в интернет, за да проверя на колко градуса трябва да излиза въздуха от там, но мисля, че тази температура е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 6,3° е висока температура. При мен на една чертичка на вентилатора на централния въздуход измервам по-малко от 1°. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 (Редактирано) чак пък висока....., @Tuchev пусни на AUTO и пак измери. Редактирано 14 Юни 2021 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 Мери се поне на средни обороти на вентилатора, на Low, така че 6 градуса е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 Около 3-4 градуса е оптималната температура. Всичко под и над не е добре. Също така, се мери на максимална скорост на вентилатора. Въздухът ще. има достатъчно време да се охлади. 😉 Също така, цялата предница трябва да е престояла поне 30 минути на сянка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 На всеки климатик между минимална и максимална степен на вентилатора има 2-3° разлика в температурата на изходящия въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване