traper2504 Публикувано 29 Май 2021 Доклад Share Публикувано 29 Май 2021 Здравейте! От скоро го купих и моноинжекцита е ровена. Колата работи на газ и бензин и , когато е на газ , като достигне към 1700 об. мин. сама си подава по малко газ и , ако в този момент натиснеш съединител и изключиш от скорост започва да се форсира. До сега се караше с извадена букса към ТПС , но искам да си направя , както трябва и да работи с включена букса за да може компа да ми компенсира оборотите , който падат много след включване на климатика , фарове и парното. Рових много тук във форума за инфо за настройка на ТПС и стъпкови мотор /клапан за обороти на празен ход/ , но не намирам инфо за моя фариант. А той е с 6 пиновия стъпков мотор и не мога да настроя опорния регулировъчни винт както е по мануал , който се оказва развъртян от предишните собственници. Вече три се заигравам разглобявам и настройвам ТПС и клапана за празен ход /степ мотор/ по клипове от Тубата , но те са за 4 пинов степ мотор и не се получва. Също мисля , че моя ТПС е здрав , но показанията са съвсем различни от на другия вид моно инжекци с 4 пиновото степ моторче. Например при мерене по напрежение със вкарана букса на ТПС при мен напрежението е много по различно от на 4 пиновата моно инжекция. Там го дават 0,19 мв. а при мен е повече. Ако може нкой да ми пусне нкакъв линк към видео ще съм благодарен. Поздрави от южното черноморие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Смени си стъпковото моторче,явно не работи коректно.И аз го минах тоя филм,три моторчета смених докато влезе в някакви норми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 3 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 (Редактирано) Все още го мъча с настройка на опорния винт за ниските. Някой ако знае настройки за този ТПС по напрежение или съпротивление да пише. Възможно ли е моя ТПС понеже съм с 6 пиновия степ мотор да е с по различни характеристики в сравнение с ТПС с 4 пинов степ мотор? Редактирано 3 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Колкото и да го мъчиш няма да стане. Щом се форсира сама значи стъпковия мотор не работи. Най-добре намери някой втора ръка,който работи,че новите хем са скъпи,хем са боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Hella и VDO толкова ли са зле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 4 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 Форсира се само на газ. От опорния винт развих на половинки около два оборота и вече почти не го прави този номер. И понеже на газ малко поднаха ниските обороти за да ги компенсирам развих малко от утката за газта , т.е. обогатих малко сместа.Оборотите на газ сега са около 800 , колкото и на бензин. Та общо взето за сега бива колата. Щях да забравя да отбележа , че върнах и с една степен бронята на жилото , че ми се виждаше , че няма грам луфт и това също може да допринася за това към 1800 - 2000 оборота да си подава по малко газ. Сега почти не то прави този номер , но ще бъда благодарен , ако някой ми прати инструкция или линк за настройка на опорен винт на стъпков мотор с 6 пина и настройка по напрежение на ТПС понеже не намирам такава никъде. Намирам само за моноинжекция с 4 пинов стъпков мотор. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 И аз съм с 6 пинов стъпков мотор,но за съжаление не мога да помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 6 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2021 То вече никой не може да му помогне щом е разбутал болта за оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 6 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2021 (Редактирано) Каро , Каро , не ме познаваш...........Писал съм , че всичко и без това е разбутано от други преди мен. А и кой каза , че не може да се регулират нещата отново да са в норма стига да се намери инфо по спецификация за настроика. За 4 пиновите степ моторчета /моно инжекции/ как има достатъчно инфо и нещата се настройват абсолютно точно барабар със ТПС. То е ясно , че сам ще си помогна , както винаги в живота. Не спирам да търся инфо , ровя , мисля и знам , че някой ден ще я направя пустата моно инжекция , та ти направо я изкара ракетна техника. Редактирано 7 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 11 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Каро мн.сложно......Разглобих и профилактирах ел.мотора , четки , колектор , втулки и смазване на степ мотора за празен ход. Почистване , смазване на пластените на включвателя. Сглобяване и накрая според Каро най сложното (регулиране на жиро приборите на ракета)😁пардон регулиране на опорния винт. Завъртане на степ мотора , стержена прибран в изходна позиция. Навиване на опорния винт а между него и стержена пластина 0,5 мм. Омметъра на 2 и 3 краче има верига. С пластина 0,4 мм.няма верига. Слагаш буксата ,глобяваш филтъра и подвижната ракетна установка 8к14 е готова за пуск.😎Много сложно......баси бомбата в този форум , няма никой , някой не знае , но най лошо , когато някой се надува. Живи и здрави и поздрави от морето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 12 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2021 Браво ве пич само не се ядосвай. Хубава профилактика си направил ,но знаеш ли кой управлява стъпковото моторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 13 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2021 Продължаваш да се надуваш , не помагаш , а задаваш тъпи и елементарни въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 14 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 Направи ми впечатление , че този номер го прави само на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2021 Ако е само на газ може да трупа грешки от неправилна регулировка на АГУ-то (виж какви грешки записва двигателя след като си карал на газ). Някой газаджии слагат реле на захранването на компа на двигателя да остава без напрежение при изключване на двигателя и по този начин трият грешките преди следващия старт. Специално при моно-инжекциона това помага много - дали и при теб ще свърши работа не е ясно, но не пречи да се пробва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 15 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2021 (Редактирано) Благодаря колега VBI ! Понеже друго не остана и тъкмо това съмнение споделих днес на един колега от Варна , на който помогнах за централното заключване. Скоро бх обогатил малко газта , като развих с оборот и половина от Утката и забелязах , че положението се подобри. Утре ще се занимая с настройката на газовото и после след тестове ще пиша отново за резултата. Ако не може и реле да сложа. Поздрави от южното черноморие! Редактирано 15 Юни 2021 от traper2504 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 18 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 На 15.06.2021 г. at 8:13, VBI написа: Някой газаджии слагат реле на захранването на компа на двигателя да остава без напрежение при изключване на двигателя и по този начин трият грешките Почти със сигурност проблема е от това, че бензиновият комп. не може да регулира нищо когато е на газ и оттам идват проблемите.При моното е типичен проблем.Почти няма как да се настрои газовата, за да е точна сместа във всички режими и решението, което е най-лесно е това с релето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 18 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 Венко не е ли по -добре с ламбда емулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 18 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 С реле е най-лесно и евтино.Иначе има варианти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 19 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Да с реле , но при продължително каране на газ на мн.дълго разстояние няма ли отново да натрупа грешки и от там пак да се повтарят чалъмите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 4 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2021 За сега все още карам така без реле само обогатих с един оборот газта от утката. Обаче забелязвам ,е доста газ ми гори. Смесено каране към 12 - 13 литра газ горе долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 7 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2021 До колкото разбрах релето се слага да гаси ламбдата , когато е в режим газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2021 Не, изключва захранването на ЕКУ-то при изгасен двигател и по този начин му трие тримовете. Това помага при последващо палене, ЕКУ-то на двигателя почва от нула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 8 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Ок но няма ли след 10 ия километър пак да натрупа грешки и да започне пак ония номера отвово да си подава сама газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Не би трябвало при положение, че на повечето с моноинжекцион задължително слагат такова реле при поставяне на газ. Сега ако при теб има друг проблем, несвързан с газта поставянето на такова реле може и да не помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traper2504 Публикувано 9 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Не вярвам да е друг проблема защото го прави само на газ. Благодаря ти все пак , някой ден ще опитам , но трбва да ровя и търся схема за да намер къде е +12 в. подадено на компа. Между другото няма ли специален предпазител да захранва само компа за да вържа там релето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване