kishada Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 (Редактирано) Здравейте,карам Audi A6 C6 3.0TDI 233к.с. Дойде момента в които ще си сменя колата и съм се спрял на Audi A6 C7 3.0BiTDI Имам няколко въпроса относно този модел,защото четох някаква тема от 2020 за този модел,но се е почнало спорене дизел или бензин и се избягва доста от темата и не се разбира нищо относно BiTDI. 1.Голяма разлика ли ще е в поддръжката от C6 към C7,освен,че BiTDI има две турбини и нормално да е по-скъпо 2.Има 2 или 3 вида фарове не съм запознат напълно-Xenon,Full Led или Matrix(четох,че това не е точно Matrix,защото при фейслифта чак ги слагали),въпроса ми е каква е разлика между тези фарове и с кои е по-добре да избера колата. 3.BiTDI има ли проблема с теч от картера както 204к.с и 245к.с 4.Скоростната кутия ZF8 ли върви с BiTDI останах с това впечатление и доста по-здрава ли е от S-tronic 5.И като цяло които е запознат с модела да даде мнение за силни и слаби страни и тн. Поздрави Редактирано 28 Октомври 2021 от VBI Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 За да спестя няколко страници глупости, вземи си 3.0тфси. По всичко превъзхожда печката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
F.i.f.o. Публикувано 30 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2021 (Редактирано) Ако караш 10к на година…. иначе - печката! карам този модел но не бих казал, че съм запознат с него. Моите впечатления са 1-Преди карах инфинити бензин, това е с по-евтини части по-принцип. Чупи се повече. По-бързо се поправя 😂 2- моето е с лед фарове - светят по-лошо от ксенона на инфинити. Особено в мокро време. По-силно- да! Но по-лошо! Цветната им температура е много висока и светлината се губи в мократа настилка. Другият им проблем е, че имат тъмно петно на 10 и 2 часа. В някои завои караш с видимост 20-30м 3- моята не тече там 4-зф кутията е много добра. Имам я и на Додж пикап също никакви проблеми. 5. +Магистрална кола, стабилна, тежка, удобна, много комфортна с въздушното окачване, върви прилично (без спортни амбиции) и същевременно не е нито прекалено шумна нито ти бърка в джоба ако караш по-бързо, 4х4-то е много добро. Круиз контрола не е лош. Тегли леки ремаркета(мотори) или каравана с лекота. -чупят се от време на време някакви неща- не ме е оставяла на пътя де. Задните седалки не са удобни. Боята е с ниско качество и се люпи лесно от камъчета, предното стъкло също се дере лесно, лед фаровете не светят добре. ако не ми се налага да карам по 50-60к на година бих я заменил за 3.0тфси или 4.0тфси Редактирано 1 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 Верно ли задните седалки не струват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2021 On 10/28/2021 at 2:08 PM, kishada said: 3.BiTDI има ли проблема с теч от картера както 204к.с и 245к.с Всички до 2015та текат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBuddha Публикувано 4 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 За фаровете не съм съгласен,понеже карам и с очила, искам дa кажа че отново обикнах нощното шофиране. На завои се пускат периферните модули, не съм забелязал неосветени зони. Светлината наистина е студена, но осветява много добре.На невероятния участък след Шумен, без маркировка, нискокачествен асфалт и т.н,аз не съм имал проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
F.i.f.o. Публикувано 8 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2022 (Редактирано) На 4.01.2022 г. at 16:50, SpaceBuddha написа: Сега си направих колаж от два клипа с инфинитито и аудито снимани на един и същ път с един и същ телефон. Интересно как субективно съм решил, че Аудито свети по-лошо. Гледам сега…. броя чертички по асфалта, колчета в банкета…. Аудито осветява по-добре навсякъде! Само че, свети по-слабо. И двете коли са с регулирани фарове. ЛЕД фара обаче може да се направи да свети доста по -високо без да заслепява. Редактирано 12 Януари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 Не свети по-слабо. Хората, които тепърва започват да карат коли с лед фарове или матрични фарове минават през този период. При нормалния фар сме свикнали да има силна светлина пред колата и да отслабва с отдалечаването от колата. При лед фаровете го няма това силно и ярко петно точно пред колата. Светлината е по-наситена до по-надалече, без да е ярка точно пред колата. Повечето хора, които карат в градски условия дори си мислят, че 15 годишна кола свети повече заради силното петно точно пред колата. На тези фарове в случая силата им е точно на тъмен и дълъг път, па и ако асфалта е пресен и черен и с нова маркировка - бетон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване