danail_3 Публикувано 14 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2021 Здравейте, колеги. Искам да наредя периферия от 2,7 ТТ (AJK) на 2,8 (ACK). Целта ми не е увеличаване на мощност, въпреки че е добре дошла ако въобще я има. Ситуацията е че си взех AJK то за да сменя сегашното си ACK, (не само двигателите, а колите). На АСК то купето е поучукано и няма турбини . Оказа се обаче, че 5 ти цилиндър на „новата“ кола няма компресия, АСК то е пушка и обслужено преди 15000 км., ръцете ми излизат от правилното място имам и подемник на разположение и свободно време. Знам че най лесно е да сваля проблемната глава, но не ми е интересно! Та въпроса ми е - в колко голям филм ще се вкарам. Това че номера на двигателя няма да съответства, моля да го пропуснем. Следващия собственик на колата ще е Надин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 14 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2021 Не мисля че ще стане - вътрешностите са различни. Турбо двигателите имат по-ниска степен на сгъстяване - при теб то е 1:9.5, срещу 1:10.6 на атмосферката. По-лесно ще е да се оправи турбо мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 14 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2021 Благодаря за мнението, колега. Имам наблюдение върху 1,8 20 клапановия мотор на А 4 ка. Същото упражнение (поради сходна ситуация) На атмосферни железа, наредена периферия от турбо мотора. Получи се доста приятна кола и вече около 40 -50 хиляди километра няма ядове, заради по-високата степен на сгъстяване мотора се усеща по- нервен сравнен със стоков. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 15 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2021 Еми събирай и сподели какво ще стане и тук. Иначе колегата по-горе ти е написал как стоят нещата, не вярвам нещо по-различно да напише някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 15 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2021 Преди 22 часа, danail_3 написа: На атмосферни железа, наредена периферия от турбо мотора. Нямам вяра на атмосферните биели аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 15 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2021 (Редактирано) На 14.12.2021 г. at 11:50, danail_3 написа: най лесно е да сваля проблемната глава, слагай 2,7тт с цялата карантия, прехвърли си само главите от 2,8 пасват. При манипулацията прати к 03- ките за ремонт, а ако ги направиш хибриди колата ще се усеща още по-добре. ПС. сега видях че няма да прехвърляш мотор и периферия, в такъв случай вземи само главите от 2.8 и ги слагай на АJK. Редактирано 15 Декември 2021 от crazy driver Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 15 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2021 Благодаря за мненията, колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 При 1.8 20V блоковете са еднакви, на 81мм, там може да се прехвърлят карантии... При 2.8 диаметъра на цилиндрите е 82.5, а при 2.7 - 81мм... ако не засилваш си остави главите с малките портове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване