Jump to content

Мнение за внос на кола от Австрия?


Recommended Posts

Искам да Ви попитма какво Ви е мнението за колите внос от Австрия-същото ли е като за

тези внесени от Италия? т.е. аз за мен това вече не са коли

В момента съм карал коли от Германия само и издръжливоста им няма нищо общо с тези на мойте приятели

купени от Горубляне т.е от Италия

Добри ли са технически тези от Австрия и тн???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,Австрия е най-лошият вариант от дестинациите Австрия,Германия и Италия.Може би защото лично аз не случих с австрийски внос.Внесените оттам коли не са по-добре технически,за сметка на това са в пъти по-ръждясали,особено ако колата е над 10 г./естествено без поцинкованите детайли/. Виждал съм и хубави екземпляри,но те са по-скоро изключение.На приятел бих препоръчал да си намери доверен човек,който да му внесе запазена кола от Италия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верно брат, много ръжда по тез австрииски коли - ама много, вервай ми!

Имах едно Венто и беше изгнило отвсякъде и го засилих за 3-4м.

А друг е въпроса, че аз бях убеден че е от Италия, т.к. имаше характеристики на италианска кола - демек странични стопове, но после си викам абе австрииска е...

Имаше някакво обяснение за ръждата, мисля беше заради луга която в Германия не ползвали..., не съм сигурен

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не виждам какво им е толкова на Италанските коли....

На баща ми А4-ката е от там и колата е просто невероятна.Зависи просто как е гледана колата.Мърляч има на всякъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята е карана и поддържана предимно в Австрия, иначе е донесена от Германия. Перфектна беше като за 11 годишна кола, по ходовата част съм сменял само консуматив, по мотора - също, това вече от 1 година насам...

В сервизната книжка пише, че колата си е минавала редовно прегледи на необходимия пробег и последно беше минала през сервиз 4 месеца преди да я взема :hilezh: Като изключим това, че в гаранционния й срок е сменян мотора, през цялото време са сменяни само консумативи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези внесени от Италия? т.е. аз за мен това вече не са коли

купени от Горубляне т.е от Италия

.

Приятел мурдари има из целия свят...и заключения от сорта от тази страна всичко е боклук не е вярно.

Много е важно преди покупка всеки да си даде сметка каква кола може да подържа с части които са качествени.

В повечето случай българина си взима автомобила сменя още в еуфория всичко както си му е реда и от там нататък започват компромисите и не след дълго започва да се троши почуква или каквото е там и следва заключението от страна Х всичко е боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите

Разбрах, че не сте За

Абе и на место като отидеш гледаш все пак

А относно Това мое мнение за Италия, говоря общо, найстина има и изключения, но да вземеш Поло от

голубляне и до 4м да си го сменил половината/малко пресилвам/ а то е 2001г-не е добре

Друг случай Ауди А6 2001г, взима го на третия ден в Пловдив Бензиновата помпа-честито

и още хиляди такива примери имам

Аз карам Само Ауди от Германия от както съм взел книжка-е служебните не са де, ама мойта е!!

и досега да чукнем на дърво почти нищо не правя-може би все ги целя :)

Редактирано от cable
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Аз имам съвсем различни впечатления и няколко души, внасящи коли, са ми казвали, че по-добре е да се купи кола от Австрия и Германия, вместо от Италия. Един от тях внася коли от 16 години. Плюс това моята е от Австрия. Никакви ръжди по "дюшемето" няма и си вдигаш спокойно на крик :hilezh: . Има си сервизна книжка, купена от собственик, нищо по двигател и ходова част не се е счупило след 30 000 км. по родните пътища. Ауспуха няма грам чернилка и колкото да бъркаш с пръст вътре все ще е чист. Най-много да си оставиш мазните пръсти по ауспуха. Всичко зависи как е експлоатирана конкретната кола и дали е поддържана своевременно с нужните консумативи и резервни части.

Друг плюс на австрийските коли според мен са малките разстояния там и хубавите пътища дори в населените места. Няма да гледаме само аутобаните на Италия, а и в нас. места. В Италия и Германия карат като бесни, докато в Австрия са по-спокойни по мои наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кошници има навсякаде без значение от коя страна е всичко маи маи си опира до собственика на колата които си е мърлио си е мърлио та дали живеее в ГЕРМАНИЯ,ИТАЛИЯ АВСТРИЯ все тая :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво гниене ве, мойта е от Австрия и нема никви ръжди :hilezh: За сметка на тва 1 година преди да бъде купена от там и е сменен съединител, дебитомер, бензинова и водна помпа плюс още маса дреболий, а пък идеално запазените кошове от италия дет немат грам ръждичка за 300К++++км сигурно и маслото не им е сменяно никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги според мен избора на стара кола е като избора на жена,взимаш я пьк квото стане.По принцип Германия,Австрия,Холандия са по на север и естествено страни сьс зима и сняг,и от тая луга и незнам си още кви лайна с които рьсят пьтищата да няма лед,на колите им се разказа играта,в Италия е по топло и няма луга и т.н. и колите не са райдясали отдоло.Ли4но моята е от Италия,е наистина има6е някои не6та за смяна,но като цяло е доста запазана.В Германия примерно една кола като влезе в сервиз,се сменят 4асти дори които са здрави,но за да си вьрже гащите сервиза(нали TUV - е 2год).Така 4е най добре да си вземеш кола с купе от Италия и двигател гледан у Германия.Но както казах ве4е вси4ко е кьсмет,има писюри навсякьде.Според мен трябва да си прегледаш колата която си набелязьл обстоино и сам да си прецени6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има евтини щаиги и скъпи коли, сам прецени кои са по запазени ...ако искаш пълна гаранция купи си я от магазина ...

и аз бях дълго време привърженик на немските возила,докарани на собствен ход от германия ...но това доскоро, от както бях в германия / леко по скъпи цени от тези на горубляне / и австрия / цени с 30-40 % по скъпи от германия / преди 2-3 седмици коренно си промених мнението, ...бедна ти е фантазията за какви ко4ини иде ре4 , та нали и там живеят мангали, мундари , албанци и булгари

купих си от тук / италиянка / и не съжалявам - ако я видиш в какво състояние е / интериор / ще решиш 4е е на 2-3 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 16 years later...

Здравейте моя проблем е следния след дълго търсене на  първа кола попаднах на една автокъща и си харесах едно поло 2001 внос от австрия дадох капоро и след два дни в кат София до тук добре след плащане на всичко необходимо като еко такси и граждански минах канали и стигнах до получаване на талони и номера излиза че има проблем с малкия талон те са налични като малък и голям но излиза че малкия се води добликат и не може да бъде регистеина и от тук започват проблемите трябва от5 районо да пусне запитване до Австрия дали колата е пусната за издирванеи ако не чак тогава може да бъде регистрирана знаели някой колко време се чака за този отговор  или просто ще пия една студена вода 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mariqn699 Първо си погледни правописа! В килийно даскало ли си се ограмотявал?

Сериозните автокъщи имат човек, който се занимава точно с регистрациите на продадените автомобили и в случай на проблем ти връщат парите, но принципно при тях това не се случва.

Ти въобще ле нямаше някаква писмена договорка в случай на проблем с регистрацията?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...