rubikscy Публикувано 10 Април 2023 Доклад Share Публикувано 10 Април 2023 Колата е facelift 131 коня. Започна да вдига градуси и установих че долния маркуч е студен след като колата е вдигнала над 90 градуса на климатроник. Смених термостата но проблема остава и перките също не се пускат, но това е може би заради това че и радиатора е студен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 10 Април 2023 Доклад Share Публикувано 10 Април 2023 (Редактирано) Новия пробва ли го във вряла вода преди да го монтираш, иначе виж в разширителния съд помпата дали върти антифриза, другото което ми идва на ум е запушване да имаш някъде. Редактирано 10 Април 2023 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 10 Април 2023 Доклад Share Публикувано 10 Април 2023 Свали термостата , мотора да работи без него и проследи какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 10 Април 2023 Доклад Share Публикувано 10 Април 2023 Въздух в системата, запушване... Ако има комбинация от 90С работна температура и слабо парно, това говори за проблем с обезвъздушаването. Промивахте ли охладителната уредба? А3 има големи драми с радиаторчето на парното, както и маркучите и металната тръбичка, която връща обратно антифриз в казанчето. Запушват се. Особено на италианските варели, които пристигат унас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Април 2023 Доклад Share Публикувано 11 Април 2023 (Редактирано) Ако след проба на термостата в тенджера с вряла вода самия термостат отваря (т.е. термостата е изправен), проблема може да е и във водната помпа - превъртаща или изронена перка. В този случай няма да има циркулация на антифриз и няма да отвори големия кръг. Редактирано 11 Април 2023 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 25 Януари Доклад Share Публикувано 25 Януари Колега темата е стара, но има една електроника за управление на вентилаторите, която е под надлъжната греда под акумолатора, трудно се вижда . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване