Jump to content

S4 B7 харч на масло


dakata 74

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Имам странен проблем с разхода на масло. Колата е S4 B7 4.2i bbk V8 на газ. След смяна на вериги започна да пуши , като давам газ   не пуши,но като отнема газта и повърви малко по инерция (без да изключвам от скорост), след подаване отново на газ изпушва  и при ускорението спира да пуши. При проверка на свещите всичко е ок, перфектен цвят и сухи. Има ли вероятност  да е от картерните вентилаций и тем подобни? Ако бяха гумички на клапаните ще пуши като и давам газ. Ще съм благодарен на някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да сподели .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали пък не беше точно от гумичките, като я пуснеш без газ, гориво не пръскат дюзите и да се събира маслото минало през гумичките? Като подадеш газ и го запалва заедно с горивото и изпушва? Ако е от сегменти, тогава ще пуши постоянно. Може и да е от PCV, ако му е скъсана мембраната. Имаш достъп до него.Малко е кофти, но може да го свалиш и да го отвориш. Ще видиш как е мембраната. Може и без да се сваля, но не знам дали има достъп до отвора на секцията над мембраната.. Може да провериш и как са тримовете в движение с "равна" газ. На ниски обороти вакуума е най-голям. Дросела е отворен на 3-4% по спомен. Ако е скъсана мембрана ще изсмуква всики малсени пАри от картера. Същото е и като караш "равно" със съвсем леко отворен дросел. Ако всикчо друго по въздуха/вакуума е ОК ще имаш и на дългия трим - 32 канал бедна смес и на живите дани 33-ти канал също ще виждаш корекции с положителен знак. Мисля, че над 10% трябва да показва. Но според мен са гумички. Голяма жега е в този кош, 15-18 годишни опечени гумички. От друга страна пък, ако изсмуква маслените пАри, дали ще отчита бедна смес? Те са си гориво. Верно неотчетен приток на въздух, но пък е маслено-гориво-въздушна смес. Дали пък няма даже да записва богата смес при равно каране :gruebel:. Забравил съм вече, но имах такъв мотор, PCV си беше ОК, маслОто - всякакви супер-дупер маслА на рИванол и пак го гореше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехх, толкова ли са кекави бензиновите при B6/B7 ? А точно си мислех да минавам на бензин, след цял живот каране на TDI-та.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кекави са 6 и 8 цилиндровите. Всеки с неговия си проблем. Ако искаш да минеш на бензин и да нямаш дертове - сАмо 1.8Т. Добре, че от фАу-ве го спрях, че вече щяха да са фалирали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, kurty написа:

Дали пък не беше точно от гумичките, като я пуснеш без газ, гориво не пръскат дюзите и да се събира маслото минало през гумичките? Като подадеш газ и го запалва заедно с горивото и изпушва? Ако е от сегменти, тогава ще пуши постоянно. Може и да е от PCV, ако му е скъсана мембраната. Имаш достъп до него.Малко е кофти, но може да го свалиш и да го отвориш. Ще видиш как е мембраната. Може и без да се сваля, но не знам дали има достъп до отвора на секцията над мембраната.. Може да провериш и как са тримовете в движение с "равна" газ. На ниски обороти вакуума е най-голям. Дросела е отворен на 3-4% по спомен. Ако е скъсана мембрана ще изсмуква всики малсени пАри от картера. Същото е и като караш "равно" със съвсем леко отворен дросел. Ако всикчо друго по въздуха/вакуума е ОК ще имаш и на дългия трим - 32 канал бедна смес и на живите дани 33-ти канал също ще виждаш корекции с положителен знак. Мисля, че над 10% трябва да показва. Но според мен са гумички. Голяма жега е в този кош, 15-18 годишни опечени гумички. От друга страна пък, ако изсмуква маслените пАри, дали ще отчита бедна смес? Те са си гориво. Верно неотчетен приток на въздух, но пък е маслено-гориво-въздушна смес. Дали пък няма даже да записва богата смес при равно каране :gruebel:. Забравил съм вече, но имах такъв мотор, PCV си беше ОК, маслОто - всякакви супер-дупер маслА на рИванол и пак го гореше.

Христос Воскресе, благодаря за насоките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 1.8т и те си имат своите болежки, моята сега в момента е в бокса да се ремонтира глава, блок, турбо, заради голям харч на масло. На турбото студената част е перфектна, гумичките майстора каза, че май са сменявани, сегментите не са запекли, и въпреки това разхода е голям.

Пък уж е запазена и гледана швейцарка.

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа. Имал съм няколко1.8Т. От на незнайно колко км до знАйни (440К+ км). Всичките карани на газ. И никое не е горяло повече от 1л/10К км макс. Според мен такъв проблем при 1.8Т е единичен случай, докато при вЕ осем си е нормално. Да, оправя се, ама цифрата е х2. И едни синджири ще трявба да се оправят. Скоро ми казаха, че вече цифата за тази операция била 5К лв.:steinigung:. Както пишат по обявите - за ценители :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм 1.8т на място като работи мотора и при даване на газ изпушваше много и също така по надолнище без газ на скорост в момента в който дадеш газ и димна завеса,но ако даваш газ не пуши.Оказаха се излезли гумички на 4 цилиндър на изпускателните клапани се бяха откачили от водачите.Гумичките издържат около 120000-150000км и те са причината за харча на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пушеше само малко при първо палене и изпушваше много при дълго спускане на скорост без газ, през останалото време никакъв пушек дори при дълго време работа на място. Демек проблема е в гумичките, ама майстора след като свали главата каза, че тия гумички в момента му се виждат, че са били сменявани заедно с веригата на валовете и не са оригиналните. Опитвано е да се прави нещо, при предишния собственик все пак, ама явно е видял, че не става и сега аз съм късметлията.
Иначе главата мина на шлайф вече, сменени са 8 разбити водачи и нови гумички.
Мотора е сух на барут нямаше никакви течове на масло и работеше мазно, и тихо допреди ремонта.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид че от блока е свалено всичко, не съм се уточнил. Блока си е здрав, а хонинга на цилиндрите си е наред.

Само лагери на биелите и сегменти има за смяна там.

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоят случай явно е единичен,както каза и колегата.Но не е изключено.Явно е много километри вече.Като цяло мотора е здрав,последния 1.8T 20v вграждан при Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...