Jump to content

4000 об. и край


Recommended Posts

Пак аз и пак моята 1,6i.

Проблема е че на бензин работи уж нормално, но река ли да мина 4000об. и до там. Забива нос и се усеща сякаш подава гориво на пресекулки. на газ работи нормално.

Извинявам се ако има подобна тема, но не намярих, а съм виждал ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем с бензинова помпа и недостатъчния й дебит, както отбеляза GiN твърде възможно е там да е проблема, но има и други варианти - друг елемент по горивната система, някой елемент от електрическата система, примерно кофти кабел за свещ, самите свещи, бобина....много са... затова ако има и други симптоми не е зле да ги напишеш..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм че може да е бенз. помпа. Наскоро я бях сменял и взех втора ръка. На вид е същата и пак е Бош, но не се знае точно от каква Б4 е. Но все пак аз съм с най-малкия двигател, не трябва ли дебита да е достатъчен? В началото си работеше съвсем добре.

Забелязах, че стигна ли 4000 об. и като се прояви това придърпване после оборотите на п.х. се вдигат на 1100. Оправията е да я загася и пак да запаля.

Лоша работа :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АБК мотора това същото става когато ти е починала ламбдата! Лично го установих на две такива - мойта и на предишната на колегата poceh!!!Ако тая машинка има ламбда -това е най-вероятно, по-малка е вероятността за бензиновата помпа! Според мен поне! Аз също съм сменял бензиновата помпа, купих нова БОШ по същия номер и беше ОК до момента с ламбдата--- след като я смених всичко сега е ОК! :hilezh: Още повече, че това дето описва колегата по-горе-на газ го нямало проблема - то на газ прекъсвача на инжекцията не работи може и 7000 да врътнеш ако си екстремист-талибан към мотора! А и това с рестарта на двигателя и 1100 на п.х. пак е сходно с ламбдата...

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако случайно е ЛАМБДА СОНДА просто я изключи. Има куплунг. Не ме питай къде - на ламбда сондата. :dance:

Без ламбда трябва да работи добре но ще харчи повечко. И изобщо не си представям как ламбда ще ограничи обороти като тя не пипа повече от +/- 10%.

Залагам на помпа и аз. Кой събира залагането? :dance: И каква е мизата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак аз и пак моята 1,6i.

Проблема е че на бензин работи уж нормално, но река ли да мина 4000об. и до там. Забива нос и се усеща сякаш подава гориво на пресекулки. на газ работи нормално.

Извинявам се ако има подобна тема, но не намярих, а съм виждал ?!

Възможно е , и да е от дебитомера,най добре не гадай,а я закарай на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм склонен да мисля че проблемът идва от ламбда сондата.

Имал съм подобен проблем, и след смяната на ламбда сондата всичко си заспиваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Ще черпите всички!Давам ви решението на проблема-изважда се цедката в която е вкарана бензиновата помпа и се чисти с ултразвук.Това е.Аз го установих след дълго лутане по майстори и диагностики,чистене на дюзи и след като си купих напразно нова бензинова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам че изначале темата се върти около 1.6 (предполагаемо мулти инжекциона-при Г3 са АЕК и АФТ не съм сигурен как се казват при ауди).

там има една врътка за която много хора не са наясно.

именно делкото. там НЕ може да се даде предваренийце и колата да тръгне-ефекта е описан в първия пост!

ако делкото е бутано-дотам сте.

НЕ се прави центровка със стробоскоп-делкото на белези и чак тогава колата тръгва!

да си знаете. :stupid::stupid:

Редактирано от vaskoto1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак аз и пак моята 1,6i.

Проблема е че на бензин работи уж нормално, но река ли да мина 4000об. и до там. Забива нос и се усеща сякаш подава гориво на пресекулки. на газ работи нормално.

Извинявам се ако има подобна тема, но не намярих, а съм виждал ?!

100 % ламбда сонда е ....

Без ламбда трябва да работи добре но ще харчи повечко. И изобщо не си представям как ламбда ще ограничи обороти като тя не пипа повече от +/- 10%.

Вярвай, при двигателя АВК е точно това проблема.... замине ли сондата проблемите са гореописаните.... на две В4 ки вече го проверихме този номер :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...