Vesko@Audi Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 Пак аз и пак моята 1,6i.Проблема е че на бензин работи уж нормално, но река ли да мина 4000об. и до там. Забива нос и се усеща сякаш подава гориво на пресекулки. на газ работи нормално.Извинявам се ако има подобна тема, но не намярих, а съм виждал ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 Твърде е вероятно проблема да е свързан с бенз.помпа,дай още подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 Имал съм подобен проблем с бензинова помпа и недостатъчния й дебит, както отбеляза GiN твърде възможно е там да е проблема, но има и други варианти - друг елемент по горивната система, някой елемент от електрическата система, примерно кофти кабел за свещ, самите свещи, бобина....много са... затова ако има и други симптоми не е зле да ги напишеш.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaaax Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 Здравей ! Аз имах същият проблем и се оказа бензиновата помпа.....подменяш с нова ...е малко е скъпичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 19 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 Съгласен съм че може да е бенз. помпа. Наскоро я бях сменял и взех втора ръка. На вид е същата и пак е Бош, но не се знае точно от каква Б4 е. Но все пак аз съм с най-малкия двигател, не трябва ли дебита да е достатъчен? В началото си работеше съвсем добре.Забелязах, че стигна ли 4000 об. и като се прояви това придърпване после оборотите на п.х. се вдигат на 1100. Оправията е да я загася и пак да запаля.Лоша работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 ако е от моноинжекция - там налягането е по-ниско - може и помпата е с по-малък дебит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 (Редактирано) На АБК мотора това същото става когато ти е починала ламбдата! Лично го установих на две такива - мойта и на предишната на колегата poceh!!!Ако тая машинка има ламбда -това е най-вероятно, по-малка е вероятността за бензиновата помпа! Според мен поне! Аз също съм сменял бензиновата помпа, купих нова БОШ по същия номер и беше ОК до момента с ламбдата--- след като я смених всичко сега е ОК! Още повече, че това дето описва колегата по-горе-на газ го нямало проблема - то на газ прекъсвача на инжекцията не работи може и 7000 да врътнеш ако си екстремист-талибан към мотора! А и това с рестарта на двигателя и 1100 на п.х. пак е сходно с ламбдата... Редактирано 19 Април 2007 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 има логика и за сондата.Трябва да се измери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 19 Април 2007 Доклад Share Публикувано 19 Април 2007 Ако случайно е ЛАМБДА СОНДА просто я изключи. Има куплунг. Не ме питай къде - на ламбда сондата. Без ламбда трябва да работи добре но ще харчи повечко. И изобщо не си представям как ламбда ще ограничи обороти като тя не пипа повече от +/- 10%.Залагам на помпа и аз. Кой събира залагането? И каква е мизата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Пак аз и пак моята 1,6i.Проблема е че на бензин работи уж нормално, но река ли да мина 4000об. и до там. Забива нос и се усеща сякаш подава гориво на пресекулки. на газ работи нормално.Извинявам се ако има подобна тема, но не намярих, а съм виждал ?! Възможно е , и да е от дебитомера,най добре не гадай,а я закарай на диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 И аз съм склонен да мисля че проблемът идва от ламбда сондата.Имал съм подобен проблем, и след смяната на ламбда сондата всичко си заспиваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 14 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2007 Колега отстрани ли проблем и на какво се дължеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 15 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2007 Ще черпите всички!Давам ви решението на проблема-изважда се цедката в която е вкарана бензиновата помпа и се чисти с ултразвук.Това е.Аз го установих след дълго лутане по майстори и диагностики,чистене на дюзи и след като си купих напразно нова бензинова помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 15 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2007 Колега ако е от това имаш няколко бири от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 (Редактирано) гледам че изначале темата се върти около 1.6 (предполагаемо мулти инжекциона-при Г3 са АЕК и АФТ не съм сигурен как се казват при ауди).там има една врътка за която много хора не са наясно.именно делкото. там НЕ може да се даде предваренийце и колата да тръгне-ефекта е описан в първия пост!ако делкото е бутано-дотам сте.НЕ се прави центровка със стробоскоп-делкото на белези и чак тогава колата тръгва!да си знаете. Редактирано 16 Юли 2007 от vaskoto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 Пак аз и пак моята 1,6i.Проблема е че на бензин работи уж нормално, но река ли да мина 4000об. и до там. Забива нос и се усеща сякаш подава гориво на пресекулки. на газ работи нормално.Извинявам се ако има подобна тема, но не намярих, а съм виждал ?!100 % ламбда сонда е ....Без ламбда трябва да работи добре но ще харчи повечко. И изобщо не си представям как ламбда ще ограничи обороти като тя не пипа повече от +/- 10%.Вярвай, при двигателя АВК е точно това проблема.... замине ли сондата проблемите са гореописаните.... на две В4 ки вече го проверихме този номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 Извадих помпата и само я развъртях на празен ход излезе малко тиня исега е като нова..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts